DJ Khaled - I'm So Hood (Remix) [Video]
Fett beat. WE THE BEST!!!!! WE RUN THIS MAAAAN!!!!! Video For DJ Khaled 'I'm So Hood (Remix)' Featuring Young Jeezy, Ludacris, Busta Rhymes, Big Boi, Lil Wayne, Fat Joe, Birdman & Rick Ross Off 'We The Best' In Stores Now! http://videos.onsmash.com/v/VmFcLpKmSBm71wZp
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Luda & Busta var dem enda bra.
finns det någon jobbigare människa än DJ kahled?
^nej Luda och Jeezy var dom ändå med någorlunda bra verser. Fat Joe försöker sig på att stjäla Lil Waynes flow. Kan man sjunka lägre än Fat Joe?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"I´m so hood, that ludacris should be on the original verson"
A BROTHERSLOVE IS A BROTHERSLOVE
Nej, Khaled. Du är inte bäst. Du gör i princip ingenting annat än att skrika infantila saker i början på låtar.
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus
fattig video, men tung låt! we the beeeeeeeeeeeeeeest!
DJ Khaled låter som ett efterblivet barn, videon är så budget att man får ont i ögona, Lil Wayne har fått storhetsvansinne som bara fan. Fat Joe har blivit så dålig.
yessir!
luda och busta e crazy på denna, resten e medelmåttigt
att insidan räknas e bara en ursäkt för att va ful.
Dom som var bra var luda och busta men vem har inte sagt det redan? men en sak som gjorde mig glad var att se Joell Ortiz och KRS ONE brevid varandra, kanske nån Joell ska jobba med på det hans nya( när det nu kommer:S)
A BROTHERSLOVE IS A BROTHERSLOVE
I can't stand this ugly fat fuck. Ja hatar Khaled, "We Run this maaan " In yo ass u might do. Till låten nu. Den sög.I'm the best / C H
Jag hatar skrikiga Khaled.. WE THE BEST!! haha för jobbigt
www.sharpchest.com
fet remix btw
www.sharpchest.com
Haha Luda är så jävla överlägsen när han droppar det så här, snuskigt.
Själva låten har man ju hört förut. Eftersom den fanns som nedladdningsbar på allhiphop om jag inte minns helt fel. Och sen till Khaleds skrikande varför?! Han förstör en i övrigt bra låt. Sen att videon är lite halv kass är ju en annan sak. Men Luda, Busta, Big Boi är riktigt tunga enligt mej.
//Like i would carE\\
Big Boi droppade bäst, hade glömt hur bra han kan vara
fcuk spleling
Jeezy och Luda (lite Busta) dödade den här skiten, somnade efter dom, att höra Fågelmannen gnälla gör ingen glad..
And the money's really worthless, I'm pissing you off on purpose
Den var helt okey, Jeezy, Luda & Busta gör hela denna låt, Weezy asså hur fan har han fått pengar han är så jävla dålig vem köper hans skit? Efter Big Boi så sög låten ganska hårt.
Its not that i hate them Swedish Artists, its just the fact that they tracks is 99% Garbage.
Fat joe ser ju föfan ut som Swartling med brickorna på.. Som ni andras sagt, Luda dönade och dönade det fett.
fan va onödigt att dj khaled finns, helt meningslös människa?
IT'S THE ROC!
Luda och Busta va ju sínnes! resten va medelgoda.... inget spec annars
Låten va så där. Luda killed it. fat joe är lika skämmig som alltid. weesy ser helt förstörd ut. OCH KHALED ÄR LIKA IRRITERANDE SOM ALLID: I say fuck Khaled,
Jag tog stolen och kastade den på henne när hon sprang när för trappan (yeeeees) och träffade henne och hon började gråta som en hora/snopp_dogg p19 om bråket med sin lillesyrra
fet låt..
finns det någon video där inte wayne är halvnäck?
20 - Tillför du något meningsfullt till diskussionen? -jo, tycker mitt nick säger det ganska bra.