I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tips på bra skivor med Dipset/Diplomats-relaterade

Utländsk Hiphop - Allmänt

2007-11-01 11:53

Tips på bra skivor med Dipset/Diplomats-relaterade

Vill gärna ha tips på bra grejjer med Dipset/Diplomats-snubbarna (solo/possey/mixtapes).

Och tips på var man kan köpa skivor/mixtapes (Record Hunter känner jag till) (Stockholm/postorder).

Ös på!

Tipsa gärna om bottennapp/skit-skivor också, så jag slipper köpa det.

Tack på förhand.

2007-11-01 11:59
Juelz Santana - What the Game's Been Missing

2007-11-01 12:13
Alltså.. det ända man behöver från diplomats är egentligen juelz grejer.

Så hooka juelz santana back like cooked crack vol.1,2 & 3 samt albumen from me to you och what the game's been missing som föregående sa.

Låt tips, kolla in why på from me to you. En av Juelz bästa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-11-01 12:42
Finns ju många bra låtar på Diplomatic Immunity 1 & 2. Även Dipset Memorial Mixtape och Purple City - Road to the riches.

2007-11-01 12:48
"bra skivor med Dipset" ... Finns det verkligen?
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.

2007-11-01 12:59
camron purple haze är bra som fan
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-11-01 13:16
Psycholess P27
Haha! Du tog orden ur munnen på mig!

2007-11-01 13:21
hell rell enligt mig den bästa, diggar även sas/eurogang as well, dom andra går an...
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
Redaktionen

2007-11-01 13:23
dipset är enligt mig rätt kassa däremot har jag fastnat som fan för låten Freekey Zekey - Henney, så hooka den, riktigt tung!
niggaz want me to rhyme? $3,99!

2007-11-01 13:35
Ja, alltså det är ju knappast den mest intelligenta/kvalitativa musiken.

Men tugnt och ganska kul.

Tack för tips.

Vart kan jag hooka mixtapes?
Någon som känner till postorder/butiker?
Laddar inte ner musik...

2007-11-01 15:09
hell rells nya skiva är ju hur bra som helst, for the hell of it heter den!
C A S H F L O W - C L O T H I N G // BLOGG.CASHFLOWCLOTHING.COM

2007-11-01 16:30
kolla alla gammla hell rell mixtapes och alla writers block skivorna.

camrons gammla skivor oxå, nya är oxå bra

2007-11-01 18:54
Diplomatic Immunity (den första) är det första man ska införskaffa med Dipset. Det är en av de produktionsmässigt bästa skivor som  gjorts.

Annars Juels båda soloplattor, Purple Haze, Come Home With Me & Killa Season med Cam'ron. SAS mixtape "Streets All Salute" är också rätt grymt.

www.plaingold.com

2007-11-01 19:55
"bra skivor med Dipset" ... Finns det verkligen?

Haha! Du tog orden ur munnen på mig!

Funkenteller och Psycholess, vad gör ni i den här tråden om ni inte gillar Dipset? :S Det är sådana som ni som förstör stämningen på Whoa, skärp er för fan.
Robin Rosensvärd Andersson.
Karlaplan/Djursholm.
16 år.

2007-11-01 20:48
Brukar pumpa Juelz Santana feat. Cam'Ron - Murda Murda när ja cruisar i sthlms stad, riktigt fet. Går även å lyssna på Camrons vers i den låten om man vill ha sig ett gott skratt ;)
Fuck Where U From, Fuck What U 'Bout! - Young Buck

2007-11-02 16:29
Hell Rell's nya som nån nämnde är grym, ni som hatar på dipset borde lyssna på den och tänka om lite. Sen är de väldigt ojämna på skivorna/mixtapen, men det finns guldkorn lite här o där, Rell's mixtape som kom innan skivan vid namn "eat with me or eat a box of bullets" är grym också, men de är i princip samma låtar som skivan förutom ett par, shots me 40 Cal & Writer är tung!
Jesus loves you, but i still think your'e a cunt!

2007-11-02 19:26
Oväntat att det skulle komma in dipset hatare på en tråd i whoa lksom....

Men som sagt , Diplomatic Immunity är tung , lite äldre, lite nyare är ju också som saggt hellrells for the hell of it , fick lungt en favourit låt på dirr " You can count on me "
/ s hoot em up bang bang niggah
Wanna brawl dog my team love the sports<br> 26 november kulturhuset

2007-11-03 01:16
Kolla även Hell Rells "New Gun In Town" Shiest Bub "The Incredible Piff Mixtape" Tycker även att  Juelz "Back Like Cooked Crack Pt 1-2 är jävligt grymma. 40 Cals "Broken Safety 2" växer hela tiden...
U wanna war, Ill take U to war!

2007-11-03 01:17
Och beställ skivorna, så är det bara att välja och vraka.
U wanna war, Ill take U to war!

2007-11-05 10:46
foortys nya e grym med broken safety 2

2007-11-05 11:45

history in the making- jr writer

det är min favoritskiva nästan

back like cooked crack