Är det bara jag som..? The Way I Are..? Salt o peppar? eller? Är det bara jag som tycker,eller finns det någon själ som håller med mig om att:låten eller beatet i "The way I" are med timbaland och keri hilsonär rätt så likt Salt N' Pepa's låt "Push It"?iaf om man lyssnar på the way i are ca 28-30s in i låtenoch om man skulle höja tempot en smula.Det jag menar låter likt är:- Delen som börjar efter att Timbo säger "I ain't got no money" där man hör en synth (ca 30s i låten) -Som låter aningen likt den där fräsiga synten i "Push it" (här vid ca 01:02 samt 01:40 m.fl)-->"du ti du ti duti dudu di du duti duti"Alltså, ifall man skulle snabba upp "The way I are" en liten smula.Okej, ingen huge grej. Men jag fastnade för det för ett tag sedan.
han kan mycket väl samplat slingan... låter lite som han klippt till den och mutat vissa toner... så visst.inget fel med det dock
Enligt wikipedia stämmer det mkt riktigt att Timbaland inspirerats av Salt-N-Pepas Push it. http://en.wikipedia.org/wiki/The_Way_I_Are