Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha word!!
STOCKHOLM JUMANJI MIXTAPE UTE NU!
Varför just dom?
De Omutbara - Dödsskvadronen - whoa - 6 april - ladda sig ner
Undrar samma sak
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
finns det någon tråkigare rappare än guru?
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Varför just dom? För att dom är bra låtar som den yngre generationen (typ min och neråt) kanske har missat. Ville ha I don't Care med Audio Two som tredje låt men hittade ingen bra version så Humpty fick vikariera. Guru är tråkig, ja, men lyssna på resten av låten. Ps. Jag vet at titeln kan verka arrogant men det var mest tänkt som humoristiskt. Jag tycker låtarna, speciellt dom två första är väldigt viktiga hiphophistoriskt, men kanske lite förbisedda.
Skribent
2007-10-27 23:43
Don't Curse är en straight klassiker.
finns väl viktigare låtar om man ska göra en sån här tråd ?
..
haha, pete rocks vers på dont curse måste vara det sämsta versen genom tiderna. Sköna videos, study the classics kids...
Crime Pays, ask the Rothschilds!
Guru tråkig!?
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
the taste is like the behind i guess
guru är inte tråkig!! Slow flow is the shit!
Haha, finns det inga andra låtar som Pete Rock rappar i?
Beat the odds like an abusive freak show owner
Gangstarr is the orgasm
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Tycker ni att de där låtarna är bra?
"Lemonade was a popular drink and it still is"
The absence of evidence is not the evidence of absence
Guru har skönaste flowet!
Smooth har fulaste flowet.
Qnivqast, hoppas du talar tvärtomspråket.
ni får ursäkta mig men jag somnar på vissa eller stora delar av dessa musiker... vet dock inte varför...
And the money's really worthless, I'm pissing you off on purpose
dock är första låten jäkligt trevlig! lättar upp humöret.
And the money's really worthless, I'm pissing you off on purpose
Funkenteller Menar du seriöst att du tycker att Smooth Bs flow var bra?
Smooth B's flow är legendariskt!
har en del klassiker o favoriter på min presentation, utan att sabba er pågående diskussion
Tack för att du sabbade vår pågående diskussion!!!!
Vart är 93 til' infinity? Ska en sån här tråd göras ska den göras ordentligt med dryga 50 låtar man bör och säkert inte har hört om man inte lyssnat sen mitten av 90talet.
nä haha 3 låtar är aight, en bra början for the virgin head, men 93 til infinity måste man ju innefatta.
http://www.myspace.com/choysmusic
Haha wtf sa jag innan jag klickade på länken men jag måste fan säga word istället. 3 guldkorn!
Jag vet att det finns en hel del låtar men kom igen, vi snackar ett och ett halvt årtionde av bortglömda klassiker, de här va bara tre som poppade upp. Jag tycker trådar där alla postar sina favoriter utan att skriva någonting är tråkiga, dom känns bara som om alla tävlar på att ha bäst smak. Här blir det inget sånt problem eftersom jag redan har bestämt att jag är allsmäktig och mitt ord är lag i denna tråd ;) Ps. Soft att de flesta har tagit skiten på rätt sätt i alla fall och inte börjat hata och skriva massa onödigt strunt som bara skapar dålig stämning.