Låtar med Marijuana theme.
Ja, jag söker alltså låtar som handlar om kärleken till smoke. Fria eller gömda budskap, spelar ingen roll... bring it!
Häftigt... men iaf, de två bästa: Benji - Ganja Smoker Ken Ring - Rök Brajja
"Den tjocka killen i Trippel Ett"
devin the dude - cutcha up
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Tror det ligger ett helt gäng på "Bäng som fan, jag röker på och är as ball och vill att alla ska veta det - partner! " Vol ... 3 eller 4. Minns inte.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Tack dirtyfist P3 . Och tänker inte ens försvara min anledning.
Producent
2007-09-30 18:49
zipera - bez cisnien, polska, franska och engelska, men den skönaste uppåtrefrängen man kan hitta
BLEZZ BEATS Köp Ays'n'Beez - The Epidemic på kassett på
COULISSE
Devin The Dude - Nothin' to Roll With
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
"Tror det ligger ett helt gäng på "Bäng som fan, jag röker på och är as ball och vill att alla ska veta det - partner! " Vol ... 3 eller 4. Minns inte." Eller så vill han bara ha låtar med det temat? Varför ska det komma massa jävla idioter som tycker de är dynggrymma för de ser ner på cannabiskulturen i sånna här trådar? Det finns folk som faktiskt vill diskutera droger eller drogmusik utan att vilja spela allan.
njut
Pundare hanna de trodde jag inte om dig!! =)
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Gang Starr - Take 2 & Pass
Keep CD alive
De mesta med Method man? Redman ft Methoad man & Tony braxton - So high ( Part 2 ) Särklass bäst :)
Highfive anyone, anyone?
Gräv bland skivor från Cypress Hill, Bone Thugs och Madlib. Finns mycket där. Några låtar tagna från här och där som är riktigt grymma är Beautiful Girl med Cunninlynguists, Blueberry Yum Yum med Ludacris och Pass the Bone (Remix) med Masta Killa.
njut
Aaa som Explicit sa så är "Pass The Bone (Remix)" med Masta Killa riktigt jävla skön rökamusik. Kolla även originalet "Pass The Bone" med Genius och Prince Rakeem (GZA & RZA).. om du nu lyckas få tag i den.
Keep CD alive
Graffare
2007-09-30 22:51
The pharcyde - pack the pipe
de mesta me devin the dude
On a average night im likely to stab a fag with a knife/ That's when im chillin' imagine when im mad what it's like/ -Saigon
BTNH - weedsong eller vad den heter
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Kotton Mouth Kings. Nuff said.
"Vi är inte utvecklingsstörda, vi är bara människor som störs av utvecklingen."
damn guys ni har ju glömt det hetaste av låtarna i temat , !!!! Wyclef jean - HomeGrown
Wanna brawl dog my team love the sports<br> 26 november kulturhuset
D-12 - Don't blow my buzz Redman - How to roll a bluntt
Keep CD alive
Proof Ft. B-Real, Methodman - High Rollers
MTMTX
Styles P - I Get High
I'm almost famous, you people are halfass, almost anus.
Låtarna "one spliff a day" och "pass the marijuana" är att rekomendera
witty unpredictible talent and natural gang
" Proof Ft. B-Real, Methodman - High Rollers" Vart hittar man den?
njut
Sizzla - Smoke marijuana Nationalteatern - Kolla Kolla timbuk2 - det luktar rök (med mera med mera med mera) Peps har väl gjort någon låt. Osv :P
oj oj oj, kom på en favorit nu som ni måste leta upp om ni inte hört den innan. De La Soul f/ B- Real - Peer Pressure (prod. av J-Dilla)
Keep CD alive
"timbuk2 - det luktar rök (med mera med mera med mera)" Den handlar ju om rasism. Legalisera är väll den enda ganjalåten timbuk har gjort?
njut
stämmer legalisera är fanimej den ända han gjort om de sensi.
men han är väll inte speciellt utlänsk heller, så länge han sjunger på svenska. eller okey han är fan halv amerikan.
menmen fetaste låten är dr gröntumme med cypress hill! annars har det nämts ganska mycket bra.. kan säkert fyllas på men fan känns inte så jävla nödvändigt. satans knarkare
{F.e.C.}
three six mafia - Bin laden
LEGALISERA CANNABIS
Herregud...
Robin Rosensvärd Andersson. Karlaplan/Djursholm. 16 år.
Cunninlynguists - Beautiful Girl
On a average night im likely to stab a fag with a knife/ That's when im chillin' imagine when im mad what it's like/ -Saigon
explicit & jimmie: timbuktu har ju gjort (tillsammans med helt off) "bara för jag smögar" (tror den heter så, refrängen går så ialla fall).. och den handlar om röka.
Keep CD alive
Explict "Proof Ft. B-Real, Methodman - High Rollers" finns med på Proofs album "Searching For Jerry Garcia" från 2005
fuck, blandar ihop låtar och artiser och allt. Den låten jag MENADE var helt off - bara för jag smögar.