I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

platinum & gold plaques

Utländsk Hiphop - Allmänt

   

2007-09-18 21:55

platinum & gold plaques

hejsan alla, jag bara undrar ifall nån av er kan länka till en bild av Chamillionaires ultimate victory skiva och hur en sån skiva ser ut i platinum (han skulle ge ut 300 sådana i random fodral till fans som köpte)

These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line

2007-09-19 10:46
jaha
These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line

2007-09-19 13:47
I ain't havin' that, this is the mellenium of aftermath, ain't gonna be nothing after that, so give me one more platinum plaque and fuck rap you can have it back
njut

2007-09-19 15:03

så relevant

These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line

2007-09-19 17:22

duktigt första länken när jag sökte på hans skivnamn och platinum http://www.prohiphop.com/2007/09/chamillionaire-.html

LEGALISERA CANNABIS

2007-09-19 17:31
tack
These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line