I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2007-09-17 18:53

Nya Låtar

Japp nya låtar is the theme...
Satt igår och letade febrilt efter nya låtar att lägga in på mobilen och satt säkert i 4-5h med att kolla igenom bloggar,hemsidor,skivbutiker,lisor m.m.
Medan jag gjorde detta så tänkte jag vad praktiskt det vore med en tråd på whoa där man samlar upp lite nya sköna låtar istället för att spendera dagar bara för att få tag i de.

Får väll börja med några tips från mig då:
Lupe Fiasco-Superstar
Går att finna på bl.a spinemagazine.com.
Tror den ska vara med på hans nya, sjukt skön ivarjefall.

Theory Hazit
Såg att han släppt album på fatbeats.com så jag kollade runt lite och hittade ett gäng låtar (dock ej albumet).
Riktigt skön artist och flow (värd att kolla upp!).

Wiz Khalifa
Vette tusen var jag hittade info om denna snubbe och vet ej heller om hans material jag hittade är nytt men han är värd att kolla upp.

Wu-Tang Clan-Watch your mouth
Ja, jag vet att det finns en tråd om låten men tog med den för de som sovit de senaste dagarna.

eMC-Git some feat. Sean Price
Ace, Wordsworth, Punchline
 och Stricklin.
Hade nog kanske lite högre förväntingar på de men låten är helt klart väldigt (ominte sjukt) bra.

Kanye West-Good Night feat. Mos Def & Al Be
Fy fan, riktigt skön låt och mos röst på refrängen gör att man bara vill börja skrika av glädje.

9th Wonder-Sunday feat. Chaundon & Keisha Shontelle
Japp nya låten som ska finnas med på hans nya "Dream Merchant Vol.2". Och låter det så här så är det ju ett riktigt bra album vi får från petes lärjunge.

Ja, där är ett par låtar/artiser som ni 8tycker jag) ska kolla upp. Tipsa gärna på nya låtar som man lätt missat.