Newbiefråga om Dr Dre
Jag har en fråga angående Dr Dre. På CDON.COM så har de en skiva som heter 2007 med en hel drös med gäster på som Dr Dre har gjort. Är det den skivan som han jobbat på så länge för att samla ihop creme de la creme av de allra bästa artisterna? Och är den i så fall något att ha?
Ingen dör oskuld. Livet knullar alla.
Nej, det är inte den skivan du tänker på. Denna är väl något skiva liknande ett mixtape eller något. Han ska inom snar framtid släppa ett album under namnet Detox och det kommer vara off the chain :D
Ps. Det finns en skiva som går o ladda ner som heter Detox (eller d e va dom kallar den i alla fall) som INTE e den officiella. Jag trodde jag hade fått ner den o va fett glad o sen lät den bara som 2001-leftovers typ. När Detox kommer så kommer den smälla som en jävla atombomb, får hoppas att d inte blir för mycket 50 och The Game bara (snälla låt oss inte starta en 50 diskussion, d e bara min smak)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
LITE SKAMLÖS SELF-PROMOTION::: Jag har en låt uppe på min myspace som heter Self-Medication. När jag gjorde beatet så gjorde jag d som jag hoppades att Detox skulle låta för jag va så jävla absad på o höra den. Tror iofs inte att den kommer riktigt så mycket åt d håll jag går åt men ändå.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
DETOX kommer bli så jäääääävla bra...Nån som hört nå mer om realese date? Efter att den inte släpptes den 27e sept. som Dre själv sa på en video tidigare iår så har jag inet hört nå nytt...
Efter att den inte släpptes den 27e sept. ??? Vadå, förra året eller ???
nej men detta året kanske flyttat fram ?
Tror han vill skapa en hype o mystik över d hela. Kommer säkert innan året e slut.
Hahaha Sorry alla lite beng där :P men de inser dem flesta att den inte kommer då ca 15 dagar innan det skivsläppet kommer snacket vara grymt igång och singeln spelas överallt...PZ
Eller så kanske den släpps den 27:e utan nån reklam alls innan men den 27:e så tar han över hela världens alla tv-kanaler o sänder hjärntvätt hela dagen.
Jag köpte en skiva, mkt möjligt atten hette just 2007, bara massa gammla skumma låtar, dre med pipröst.... Det som e fast i minnet va nån låt med reffen "look atall these roaches.."
Läste någonstans att detox är framflyttad till mitten på 08
på wikipedia står det att detox kommer 2008. hur mycket sanning det ligger bakom det vette tusan
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
Fanns ju nått mixtape ute som hette DreTox med en massa låtar, har själv inte hört den men vad jag fattade va det bara massa skit.
Jesus loves you, but i still think your'e a cunt!
Har ni hört lite instrumental låtar från Detox? Det var uppe i två dagar sedan försvann det. Som tur han man ladda ner det
Shuu
Walleballe D va nog den jag syftade på fast jag tror dom hade ändrat namnet till Detox för o lura. Den sög!
Som sagt lät den som leftovers från
2001
tycker den låter som leftovers från 1999
Funkteller: jag har det mixtapet på datorn, men det är väl lite olika låtar dre producerat åt andra artister typ Method Man, Jay-Z, Game och några andra. om det nu är samma mixtape vi tänker på.
Keep CD alive
Lyssnar på det nu och det är ju för fan ett officiellt mixtape med låtar som inte kom med på albumen från Aftermath. Leftovers från "The Massacre", "Big Bang", "Oh My God", "Tical 0", etc - alla proddade av Dre. det här var mer än bara OK!
Keep CD alive
D va nog inte samma, på d jag syftade på så lät d verkligen som leftovers o d va ingen låt med method man.
okej, "take the heat" heter den låten han gjorde åt method man. skulle egentligen vara med på "tical 0" har jag för mej, hörde den första gången på J-loves MM mixtape 2.
Keep CD alive
2007 är ju Dres bästa skiva, vafan snackar ni om?
njut
Explicit: Det är väl bara en bootleg. Är väl lika mycket en Dr. Dre skiva som ett kassetband jag skulle spela in med mina favorit Dre låtar är?
Keep CD alive
Blev överlycklig när jag såg karln på VMA i år och han sa då lite snabbt är Detox är på väg. Gillade det Mary J sa: Everyday is a dre day. Mary J beskrev honom verkligen bra.
Ingen dör oskuld. Livet knullar alla.
Sophitia F23 Jag länkade det nyss i en annan tråd. Det är inte varje dag man ser Dre på TV
Shuu
Nu får han fanimej ta och släppa skivfanskapet.
You remind me of school on a Sunday, No class /Pick It Up- Redman
claaa7: Jag har då en 2007 som Dre sagt att han filat på i flera år.
njut
Tror du har missuppfattat det.. var har du hört det??
Keep CD alive