"who's callin' the shots? we hit that man first..." Disatisfaction bring change
jag kan inte göra mycket annat än hålla med, grymt tung!
Damn right I'm an asshole, you pussies ain't even half this tight //Qwel
Bara Bronze och Vast som la det nice på den. Kevlaar och han Philliesnubben var wack.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Men nog var det tungt!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Det var riktigt tungt faktiskt.
1a snubben va ju oxå najs
vidrigt bra
www.myspace.com/dressyourself
sånt här vill man ha mer av! nån som vet om the wu-wisement släppt nått? tyckte alla va feta rakt igenom, alla bjöd på attityd, tunga rader, älskade conceptet! WU WU WU! bronze som proddat förmodar jag?
"who's callin' the shots? we hit that man first..."<br><br>Disatisfaction bring change
helt ok, men vafan är de för väggmålning på väggen bakom? ser ut som en crackrökande 8åring har fått freestyla med nåra kritor.
Nu när en ny Can Ox-skiva ändå aldrig verkar komma borde Vast upptas som fullvärdig medlem i wu-klicken. Han skulle passa perfekt där! Tung låt förövrigt!
Urbanized Konfusion ute nu! http://www.myspace.com/scissormenmusic http://www.myspace.com/bumbillbeats
>>Forceman Wisemen släppte en skiva i våras. Wisemen Approaching. En bra skiva, dock inte lika tung som Bronze soloskiva.
2009
Tycker faktiskt att det är en av de svagaste låtarna på skivan (Wisemen Approaching). Det finns RIKTIGT feta låtar där, typ Blinded, Mixture of Muhammed, Associated mfl. Bronze och Kevlaar är så jävla säkra på produktionen, och grymma med lyricsen också, framför allt Bronze. Men jag håller delvis med ModernDrunkard , jag ger inte så mycket för Phillie. Till ForceOne , kolla 'Wisemen Approaching'. Och de har inget "Wu" i namnet. Bronze och Kevlaar har en gammal skiva som de spelade in under namnet "The Unknown". Bronze rereleasede den nyligen, finns på Megastore.se. Lite garageinspelad, men jävligt skönt sound, lugnare än Wisemen, och mycket djupa och kännslofyllda lyrics. Värt att kolla. Sen finns ju Bronze Nazareth's soloalbum, "The Great Migration" Peace
Shakwon X0 sån information gillar jag, beställde nyss både "the unknown" och "the great migration" och "wisemen approchin"
aiight aiight anotg att dmo hette wu-wisemen eftersom dets tod på videon!
F.Ö gilar salute som fan tror inte ja hört han förut! riktigt laid back!.... phillie digga ja pga attityden!
"who's callin' the shots? we hit that man first..."<br><br>Disatisfaction bring change
är det nåt sorts skämt låten sög! WU-mainstreams.aplfjaoish
"är det nåt sorts skämt låten sög! WU-mainstreams.aplfjaoish" Skämt? Mainstream? För det första är detta inget skämt. För det andra så är dem inte mainstream, bara kolla på videon hur den ser ut :) Och om du är emot mainstream, så kan du knappast inte lyssna på wu-tang clan, då det var dem som var riktigt jävla mainstream när dem kom ut.
Vast Aire är min favoritrappare med autism
"Skämt? Mainstream? För det första är detta inget skämt. För det andra så är dem inte mainstream, bara kolla på videon hur den ser ut :) Och om du är emot mainstream, så kan du knappast inte lyssna på wu-tang clan, då det var dem som var riktigt jävla mainstream när dem kom ut. " wu-wisemen namnet säjer ju allt! och dom har ingen som helst talang vare sig när dom rappar eller eller den hemska produktionen!
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
..Du kanske inte ens hört Wu's debut album? :)
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
Killen är 15 år, han var 1 när Enter the 36... kom. Var snälla nu...
2009
wu-wisemen namnet säjer ju allt! och dom har ingen som helst talang vare sig när dom rappar eller eller den hemska produktionen! Som sagt, det heter 'The Wisemen', inte 'Wu-Wisemen'. Och Bronze's produktion (och Kevlaar 7's) finns inte mycket att klaga på, iaf inte om man gillar RZA's typ av produktion, ganska mörka beats med voice-samples. Men som sagt, Iconoclasts är min minsta favorit på skivan. Ska jag vara riktigt ärlig så skippar jag den. Men lyssna på resten. Och, GZA på Associated kommer med mer energi än han har gjort under 2000-talet, riktigt skönt att höra.
Jojo, alla har olika smak iofs!
när släpps wu tangs nya album?
23 oktober e d sagt va?
^^ 13 November, på Dirty's dödsdag
Shakwon X0 neeeeeeej va jobbigt ännu längre o vänta!... men fin sjest