I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Street Reportas - Desert Sands

Utländsk Hiphop - Allmänt

Producent

2007-09-01 17:05

Street Reportas - Desert Sands

Fick denna sjukt sköna låt av en polare häromdan! Älskar sån här typ av hiphop så undrar om någon har lite koll på dem, har de gjort fler liknande låtar som är värda att skaffa? Eller vet ni några som gör liknande musik?

Hade några låtar med en grupp som heter Classified (stavning?) för ett tag sen, har för mig att det var liknande musik..

tipstips

2007-09-02 14:47

Har faktiskt nåra låtar med Street Reportas på en mp3 skiva ngnstans.. med bla desert sands + nåra till..

Classified är en rappare från Canada som gör riktigt sweet musik..
kolla in hans album.. värt att kika på.

'Sevon'

/FIDELITY ENT.

2007-09-02 14:49
Dom har har gjort någon låt som Only the good die young eller så som är rätt bra med.
jagvillocksåhaenblog.com

2007-09-02 15:46

Tror att det stavas Street Reportaz. Jag har postat liknande fråga för flera år sen men fick tyvärr inget bra svar. Hoppas på att någon sitter på info den här gången.

Line 18th..Truez neva stop

2007-09-02 15:52
stavas street reportaz. google hittade nästintill ingenting.
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech

2007-09-02 16:26

2007-09-02 16:27
sökte på street reportaz + myspace så hittade jag ett par kanadensiska artister med "street reportaz" under INFLUENCES. antog att dom kunde stava till grupper från kanada som dom är influerade av. guess not!

http://www.discogs.com/artist/Street+Reportas
Rhetoric
1. the art of speaking or writing effectively
2. skill in the effective use of speech