best rapper alive lil wayne
vid det har laget kanns det som att de flesta borde vara overens om att lil wayne ar best rapper alive. nar tror ni det blir mer eller mindre allmant accepterat att han ar den basta rapparen nagonsin? mer salda skivor? att han blir skjuten? eller bara tid?
back like cooked crack
det blir allmänt accepterat när han väl är det, och han är ej det nu tyvärr, t.om curren$y är fetare än han
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se
Han blir allmänt accepterat som den bäste rapparen någonsin när jag ser Big Pun sitta och knapra på ett kycklingben i Hornstull.
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus
nej nej nej nej?! ?! ? !?!
((MAAD))
accepterad*
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus
när Jay-Z är död kanske...
These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line
de flesta borde va överenns!? bullshit! enligt mig är lil wayne samma skit i stil med lil john och ying yang twins etc..hur fan kan man ens tro han e bästa någonsin? OMFG!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
bästa någonsin? vafan snackar du om? best rapper alive betyder bästa nu levande rapparen... så ja det kan väl kanske stämma i mainstream perspektiv iaf..
Omae wa jowai
jay-z käkar fan upp han, samma med rakim, raekwon, eminem, nas, ETC, ETC, ETC..... listan kan göras lååååååång.
Keep CD alive
ReedMoon nånting, gå å lägg dig
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Eftersom ingen av dom som varit bäst dom senaste 7 åren har dött så är lil wayne fortfarande långt ifrån bäst. När alla rappare utom honom har dött så är han bäst, aldrig annars.
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
Tom Baby är bättre än Wayne, släpp denna hype nu
R.I.P. Big Moe
Sen när blev det allmänt accepterat att lil wayne är best rapper alive? När han själv utnämnde sig till det och en massa idioter hakade på? Inte nog med att i stort sett varje artist från alla kuster är bättre än honom, kan jag såhär på rak arm komma på 10 från södern som ingen kan förneka är bättre än honom.
Han är överskattad.. Redan tröttnat på honom om jag ska vara ärlig.
you niggas need jesus!
your heart pump project kool-aid
fan från person till person snarare
http://www.homage.nu/
bara att kolla på din bild.
lil wayne är bull rappare men rappare som rakim, raekwon o nas är ännu värre.
Herregud Det skär i hjärtat att läsa såna här superlativsfloskler om Lil WAyne. Han är ett komiskt geni men tyvärr ingen MC, en dussinrappare som bäst. Men det är väl såna utfall man får räkna med av den nya generationen som växer upp på rap-r/b och ingen riktig hip hop.
Fuck That Serato MP3 shit! Keep It Dusty!!! THD KREW<br> http://www.myspace.com/dj_grass
ja fattar inte vad folk ser i lil wayne...killen pratar med en konstig röst, känns helt fejk, hatar han, inget han gör känns äkta
lil wayne kan inte rappa. lyssna på han
I Use To Fuck Nasty Bitches, But Now I Fuck Classy Bitches
maniack för min del iaf.. visst dom är duktiga låtskrivare.. men jag klarar inte av deras musik... tyvärr..
skulle han vara bättre än scarface, z-ro, trae, devin the dude och bun b?
den som inte digg lil wayne är ointelligent
ja har aldrig fattat varför man lyssnar på lil wayne...inget tilldragande flow, tråkiga texter och jobbig röst