I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Kanye West - Graduation

Utländsk Hiphop - Allmänt

2007-09-11 20:27
skitfet
Yo,i got a slight problem

2007-09-11 23:38
Verkar som att han är så självsäker att han mer eller mindre sket i det estetiska och konstnärliga denna gång, och bara gjorde en platta väldigt många tycker är sjukt fet. Och jag ska inte säga emot helt än, den lät väldigt gedigen. Men jag måste lyssna minst 10 gånger till innan jag kan komma med en vettig kommentar. Vettigare kommentar, even.
•pave paradise•

2007-09-12 00:45
Precis lyssnat igenom den nu första gången och det var helt klart en bra skiva. men som killen ovan sa så får jag lyssna igenom den ett par gånger till innan jag kan bedöma, känns som många låtar kommer att växa. Beatsen och musiken var mkt bra, texterna tyckte jag var sämre - på sin första platta hade han ju en del vettiga saker att säga men nu är det bara han själv som gäller. Refreshing att han avslutade med "Big Brother" och helt släppte fokus från sej själv.
Keep CD alive

2007-09-14 22:45
I DID IT FOR THE GLORY

2007-09-14 23:16
Japanese Version beställd!
•pave paradise•

2007-09-15 01:12
Har pumpat den NON-stop sedan köpet i onsdags och DAAAAAAAAAAAAAAAAMN 'Ye vilket mästerverk... FRUKTANSVÄRT underbar skiva... det bästa med den är att.. ROC-A-FELLA lever! med tanke på att det varit lite dystert på senaste där men BOY va man längtar till FREEWAY AT LAST den 13 november...
 And the money's really worthless, I'm pissing you off on purpose

2007-09-16 15:46
Har inte köpt än, kunde inte bestämma mig.
Två olika omslag. Vilken ska man ta?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-09-16 15:57
Aggro:

What? Länka!
•pave paradise•

2007-10-03 23:52
damn den här tråden har varit död...iallafall, trodde att kanyes höga försäljnings siffror enbart berode på hans popularitet, men jag lyssna igenom albumet och DAMN, jag blev väldrigt positivt överasskad :)

Flashing Lights e fan de bästa jag hört på riktigt riktigt länge, hoppas han släper den som singel!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-10-04 00:02
En polare spånade på ifall Homecoming handlar om brass. Nån som kan bekräfta?
njut

2007-10-04 00:53
nej, den handlar om Chi-town.
Västkust Rockerz

2007-10-04 00:58
I met this girl when I was three years old
And what I loved most she had so much soul

hahaha lite väl ung för att puffa kanske? :P

och det med Windy och blow trees är väl helt enkelt en ordlek - blow trees = blejza, men Chicago är ju också relativt känt för sitt blåsiga väder..

finns ganska lite som pekar på att den handlar om brass

peace
Västkust Rockerz

2007-10-04 01:08
"I met this girl when I was three years old
And what I loved most she had so much soul

hahaha lite väl ung för att puffa kanske? :P"

Tänkte också på det när jag hörde låten efter att han sa det.
njut

2007-10-04 11:00
"And if you don’t know by now, I’m talking about Chi town "

aa homecoming handlar nog om brass...

2007-10-04 12:21
Tung skiva, äckligt skön..
My environment wasn`t ghetto, but I was