Nästa stora producent?
Snacka om att killen dödar allt som finns..Boon to the DOC (Kolla speciellt den sista länken, fy faaaan)
Mysto & Pizzi kan ni kolla upp på youtube också.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
ok mysto o pizzo var fan ett skämt.. vi snackar riktig hiphop här inte nån plastig r.kelly ciara remix.
ok keep it real mannen du vet vad som är äkta hiphop, bra för dig.
tyckte oxo mysto o pizzi lat riktigt illa..
den har snubben tror ja inte e langt ifran att sla genom:
Declare
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
"you always gotta love the wooowoooowooooo" Haha skön snubbe kan bli riktigt grym.
your heart pump project kool-aid
Ja, nästa stora producent... om d hade varit för ca 15 år sen... Vem fan blir imponerad av o klippa up en loop o pitcha den??? Har du hört talas om en kille som kallar sig själv för Premier? Han kommer bli d nya stjärnskottet...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Har hört att Machete kommer knulla sönder motståndet i sinom tid, ;)
Gillar Boon Doc, det jazziga beatet är väl min favorit.
"Today's the tomorrow you should've feared yesterday"
Ja, nästa stora producent... om d hade varit för ca 15 år sen... Vem fan blir imponerad av o klippa up en loop o pitcha den???
Beat the odds like an abusive freak show owner
Boon Doc är riktigt grym faktiskt! Svårt att säga om han kommer jobba med stora artister dock. Black Milk tror jag kommer avancera ännu mer, men han börjar ju bli rätt känd redan.
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
en producent som förtjänar uppmärksamhet är Jake One, hade placements på young bucks skiva och get rich or die trying soundtracket + placement på 50's kommande, allt detta samtidigt som han leverar heat till en hel drös av icke komersiella rappare, killen är sjuk med sina smutsiga samplebaserade beats
chase the clouds away
Tror också att Mysto & Pizzi kommer vara riktigt stora om ca 1 år, oavsett om nån på whoa tycker de är "riktig hiphop" eller ej.
www.plaingold.com
Trodde det skulle vara piss här, men Boon Doc var rätt jävla nice. Jag gillade fan t.o.m. Mysto & Pizzi. Lite mer fylligt, melodiskt, varierat och allmänt mer tyngd än vad andra beats av den här typen brukar vara. Nice!freddez P21 A.G. - If I Wanna Riiiiiktigt schysst beat av Jake One. :)
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Ryan Leslie
LEGEND (Musicproducer/Songwriter) 1999-2013
Producent
2007-08-07 14:44
jag tror och hoppas på att det blir Illmind ...där har vi en snubben som leverara feta beats....
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
J.R. om han inte räknas som riktigt stor än?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ja ryan leslie också, snubben som producerar i kostym
moss verkar vara på g nu !
..
haha ryan leslie verkar vara fett skon snubbe iaf. med den energin kan man misstanka att han kakar ladd till frukost.
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Scram Jones
PS. Your cunt is in the sink
MoSS.
Tung kille, den där Boon Doc - låter som någonting mellan Premier och Dilla (har bara lyssnat på 1 beat hittills i och för sej). har han producerat något som finns släppt??
Keep CD alive
grym beat men har aldrig hört talats om honom
vare ingen som kollade min lank? snubben e maaad fresh! orginell men kommersiellt gangbar pa samma gang. lat er inte luras av beatet i borjan, checka d som han gor
Mysto & Pizzi ingår förresten i Ryan Leslies crew, på tal om ingenting. Ryan Leslie har varit på G ett par år nu, men verkar aldrig riktigt breaka så totalt som jag trott. Han är ju ett jävla geni.
www.plaingold.com
oj oj det är många som börjar bli stora! m-phasez Black milk khrysis jake-one Illmind
JONIS REST IN POWER
jake one har väl blowat för längesen igentligen ?
..
khrysis, black milk och marco polo.
behövs mer än en klippt sample me bas o trummor för att hålla i längden.
Jag vill ha fler snubbar som är tunga bakom dj-setet. Någon som kan rekommendera?
Black Milk ar storst i ar. Flying Lotus annars. Han ar the ish !
Jaa fan flying lotus glömde jag! Sjukt grym.
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
den här killen blir nog den nya premier http://www.youtube.com/watch?v=Skgsib6gvrg Den där kanske inte är så lik, men om ni kollar på fler utav hans movies så hör ni att det är mkt likhet
"Khrysis on the boards"
ich lebe fur hiphop
Annars som jag realistiskt inte tror kommer handa men som borde ar Hudson Mohawke.
Tillsammans med Mike Slott ar de Heralds Of Change och grejerna ar sa javla bra att man pissar pa sig av det fantastiska trycket som man kallar amaaaaaaaaazing.
Boon DOC va riktigt tung!! det där va hiphop! rakt igen!
"who's callin' the shots? we hit that man first..."<br><br>Disatisfaction bring change
THE RUNNERS....MEN DEM E JU RÄTT SÅ STORA NU OSSO HIHIHI
Asså, det där beatet i den där Boon DOC videon var ju inte ens bra + han verkar digga sig själv liiite för mycket.
Tycker faktiskt inte att han var så bra.
Boon Doc alltså. Han var okej, men nästa stora producent tror jag inte.
Declare var bland de fetaste producenterna jag har hört! Han kan spela alla instrument, komma på perfekt passande melodier, variera osv. Han kommer garanterat att bli en av de stora till slut.
själv tror ja på polow da don. kvalitên kan man ju diskutera, men snubben rör sej uppåt helt klart. har varit med i branchen ett tag iofs, men d går bättre å bättre. efter att han fuckade med r. kelly har många dörrar öpnnat.
Den där Boon Doc är iallafall INTE nästa stora hopp...det är det ENDA som är säkert här.
"Sentense presents: Moods & Moments" UTE NU! feat Prop Dylan, Kashal-Tee, Black Fist, Majistern, Reks, Supasition, Donny Goines m.fl. FREE DOWNLOAD!!
mm polow borde fortsätta rappa......
R.I.P. Big Moe
Polow Da Don är väl redan ganska stor. Dock är han mycket mer framgångsrik som R&B-producent än som hiphop-producent. Men visst, han lär vara ännu större om ett år.
www.plaingold.com
Illmind kommer vi nog få höra en del av...särskilt efter han signat produktionsdeal med G-Unit (hur konstigt det än känns)
"Sentense presents: Moods & Moments" UTE NU! feat Prop Dylan, Kashal-Tee, Black Fist, Majistern, Reks, Supasition, Donny Goines m.fl. FREE DOWNLOAD!!
polow da don är det killen som är med på rich boys D's?... Vad har han producerat förövrigt?
Redaktionen
2007-08-16 15:41
jävlar, spanade boon doc-videorna å fastnade totalt för honom. vad finns det för grejjer han har proddat man kan få tag i så att man kan lyssna på hur den slutgiltiga produkten blev?
niggaz want me to rhyme? $3,99!
Oddisee hoppas jag kommer få skina mer, det förtjänar han. Och Kev Brown såklart.. men dom är på väg :)
Lord forgive me for my sins. And I will forgive you for yours.