fett! hade inte sett detta faktiskt! när var det? jazzy ägde.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Shit vad Jazzy smiskar på spelarna, nice vid, bra att du la upp den!
jag har faktiskt ingen aning, jag var sugen på lite tributes o så, sen kom jag på att jag sett den där videon för nån månad sen, så tänkte att ni kanske ville se den ;) Jag diggar när Kid Kapri går wild och börjar gapa ;)
lite roligt att du la upp denna tråden just idag. satt tidigare idag och kollade på 2pac - hold ya head up tributen som nas framför på nån liknande mtv tribute gala. checka in hela den showen om du vill se mer hyllningar!
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Nice, lust att länka? :P kan inte söka just nu, lagar mat hahaha
kan inte skicka. var hemma hos mina föräldrar förut och råkade hitta den på skrivbordet... men finns säkert på youtube.
vilket låtr är nu beatet ifrån som spelas lite de sista 30 sekunderna???
fett! sjukt grymt.
http://www.myspace.com/yesitsmezeke
Aaoo fan :/, jag får söka såfort jag är klar med maten ;) funderar på att beställa hem kanalen BET asså ..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hi-tek vem erbjuder BET här i sverige?
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Redaktionschef
2007-07-28 06:36
shit nu råkade jag missa frukosten före jobbet bara för att jag var tvungen att se klart den här, men det var det fan värt.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
verkar inte vara många som är intresserade... Oracle, du kanske kan ändra trådens namn till något med JMJ?
tungt, jeff lägger ju helt klart det bästa.
http://www.myspace.com/choysmusic
Redaktionschef
2007-07-28 19:42
nu är rubriken ändrad till en mer passande sådan... får hoppas folk trillar in här i tråden nu :)
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
hehe, thank you :P Kan inte så mkt om hur man länkar o skit :PRhetoric. jag har ingen aning, det är bara nåt jag funderat över, ska börja söka fo'real och se vem som ger mig tillgång :P
Fin video med NAS också, jag blir fan rörd av det..
ja, den är fin! försökte hitta alla andra tributes till pac på youtube men lyckades (ironiskt nog) bara hitta den med nas som jag nämde tidigare i tråden.
nämnde*
En annan tribut http://www.youtube.com/watch?v=cqOjYuD1Uhg Brukar inte gilla såna låtar, men TQ westside är faktiskt ganska bra
Och förresten, Grym Tribut Men vem fan e DJ carpi? aldrig hört någonting om han Han va ganska skön
Grymt att dom gör något sådant..Men utan att få hela whoa på mig... Timingen var inte vad den hade kunnat på vissa av "seten"... Ur en Tribute synpunkt så var det bra... tekninskt..kunde ha varit bättre......
Useful99 . Kid Capri förfan.
Useful Kid Capri är från den gamla skolan ;) Rhetoric Thank mate, den va riktigt fet ;)
Det här hade jag missat... fan va fett
De Omutbara - Dödsskvadronen - whoa - 6 april - ladda sig ner