I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Tech N9ne Collabos - Misery Loves Kompany

Utländsk Hiphop - Allmänt

2007-07-25 19:59

Tech N9ne Collabos - Misery Loves Kompany

hur kommer det sig att det inte är världens buzz runt omkring det här släppet?

MLK släpptes 17 juli och det är utan tvekan årets fetaste släpp, med råge.

mer än så är det yttligare bevis på att Tech N9ne och Big Krizz Kaliko är två av dom mest underskattade.

har beställt skivan, varför?, för att musik som denna måste få sitt stöd, sjukt jävla fet rap över sjukt jävla mustiga beats.

peep it out, genast.

www.myspace.com/techn9ne

där finns snippets från skivan också

"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon

2007-07-25 20:17
<3 tech n9ne

Har pumpat Anghellic hela sommaren; utan tvekan en av 2000-talets fetaste skivor!
"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."<br> ---Albert Einstein <br>

2007-07-25 20:41

helt klart värt att skaffa...

2007-07-25 23:08

det är the shit, i'm telling you, pumpar den nu =), längtar till the real deal poppar ner hos megastorebutiken.

finns förresten att beställa på www.megastore.se , sök på tech n9ne collabos

and i'm out!

"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon

2007-07-26 01:45
Mycket bra skiva tyvärr kom vi inte med detta albumet! Men nästa års Album killer som Techn9ne släpper har vi 5 låtar med!

Techn9ne älskar Sverige och Danmark så det är alltid skoj att ni diggar hans musik det ska noteras när jag pratar med honom nästa gång vilket är på fredag!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rappare

2007-07-26 04:34
tech tech N9ne...

jag är fortfarande sur att jag inte hittat everready the religion i någon affär i sverige ännu...wtf? Tech borde vara intressant för d flesta me någon slags känsla för bra musik...
http://www.myspace.com/bizzlebeats

2007-07-26 06:58
DalastDon P48

fråga hur man gör en riktig caribou lou
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-07-26 09:33
har hört att denna skiva ska vara totalt värdelös så jag har inte brytt mig om den
JKIBMM
Rappare

2007-07-26 14:05
skulle vilja påstå att detta är tech n9nes bästa skiva...
it aint hard doin right, its just hard 2 succeed
i wanna live but its hard 2 breathe

2007-07-26 16:23
har lyssnat på albumet tre gånger nu och måste säga att det inte är någon direkt höjdare, hans "solo" album är mycket bättre.
I'm like the fly Malcolm X, buy any jeans necessary.

http://idonthaveenoughsneakers.blogspot.com/

2007-07-26 17:30
tech n9ne är cool, men tacka vet jag rich the factor och mfr, riktig skön skit, och rip FT...
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se

2007-07-26 23:07
nu har jag l yssnat på skivan litegrann och den sög verkligen runkballe..tacka vettja Angelic och spåret Slither ..där har vi bra grejer med dom

ne nu blir det att vänta på Commons platta :)
JKIBMM

2008-02-19 16:42
Älskar den skivan fan!  Längtar efter Killer och Big Krizz Kalikos skiva nu ;)

2008-02-19 16:46
Jag vet att folk alltid påpekar detta och att det börjar bli rätt uttjatat...men jag måste fråga er andra, är det någon av er som känner "DalastDon" personligen, är han verkligen som uppmärksamhets sökande som han verkar? I vaaaaaaaaaaaaarje tråd där chansen ges så ska det påpekas att han snart ska chatta eller maila eller snacka i telefon med den o den att dom beatsen har gjorts hit o dit...fett att du är driftig mannen, många som sitter på sina feta rövar och inte gör ett skit, men snälla sluta påpeka det så fort du får chansen det är ju patetiskt för fan du är väl en vuxen man/kvinna och ingen 14åring med dåligt självförtroende?

2008-02-19 19:51
MIDWEST CHOPPERS!