Producent
2007-07-20 16:23
Fugees planerade skivsläpp...blir inte av
Många har väntat på att Fugees ska släppa uppföljaren till jättesuccén ”The Score”. Men i en intervju i tidningen Billboard meddelar rapparen Pras att skivan sannolikt inte kommer att bli av. – Vi gick in i studion och spelade in några låtar som var fantastiska. Men för att uttrycka det milt, så är den stendöd. I intervjun riktar han ilska mot sångerskan Lauryn Hill. – Jag och Clef (Wyclef Jean) var inne på samma spår, men Lauryn är i sin egen värld. Här är hon, välsignad med en gåva, med möjligheten att rocka och ge och så kör hon någon bullshit? Jag är ett fan till Lauryn och jag kan inte respektera det , säger han utan att specificera vad han menar. Ett återförenat Fugees släppte en ny singel hösten 2005. I december samma år spelade de i Sverige.
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Nej, jäkligt tråkigt... Blir sur på Lauryn även om hon är bäst i fugees.
L.H är ju helt knas nu för tiden, tok rassist bl.a Ingen respekt för henne längre.
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
Psycholess P26 Från vart har du fått fram att hon är tokrasist?
Först Jesus, sen: Hiphop, Soul, musik!!
Det känns lika bra faktiskt. Tvivlar starkt på att dom skulle kunna göra något i närheten av The Score.
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental
Synd för Pras hahahaha dom andra klarar väl sig...
Lord forgive me for my sins. And I will forgive you for yours.
Redaktionschef
2007-07-20 19:00
Trist trist. Bara att hoppas att Lauryns kommande solo är värd uppoffringen.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
http://www.expressen.se/fredag/1.776149/hills-galna-kravlista-pa-sakerhetsvakter
Jack and Jill went up the hill, so Jack could lick Jill's fanny. Jack got a shock and a mouthful of cock, cos Jill was a pre-op tranny.
så hon är en rasist för att hon krävde svarta säkerhetsvakter. rätta mig om jag har fel men norska säkerhetsvakterna skulle inte ta en kula för Ms Hill.
Shuu
"Claim" är nyckelordet.
PS. Your cunt is in the sink
Skivsamlare
2007-07-28 14:40
Tråkigt, fugees är alltid tunga.
Rash_ P19: det är klart det är rasistiskt... folk kan vara idioter fast du gillar deras musik
goda nyheter från uncle ben's spännande värld!
Fast det finns fortfarande inga tryckta eller inspelade bevis på citatet.
PS. Your cunt is in the sink
Producent
2007-07-28 22:01
har för mig att jag läste i nån tidning runt ( 97 ) där hon hade sagt "If I'd known white people were going to buy my last album, I never would have recorded it." dock så formulera hon sig inte precis så där....men det va inte långt ifrån
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Rash_19/Fumez Roligt att ni fortfarande sprider ett rykte som mtv snappat upp och sänt utan att kolla fakta.. ungefär som eminems bilolycka.. Ifall hon nu var så rasistisk mot vita skulle hon då skriva skivkontrakt med "babylon" och även göra film med dom, ställa upp på intervjuer m.m?
Producent
2007-07-28 22:26
Stredsk: sprida rykten? men förlåt att jag läste det i tidning runt 97...sen så sa jag att det inte stod precis så som jag sa....med tanke på att det va 10årsen jag läste det...men jag e 100% säker på att hon sa nått om vita personer som köper hennes skivor bla bla bla....
Fumez: men jag e 100% säker på att hon sa nått om vita personer som köper hennes skivor bla bla bla.... Fanns det ljudfiler med i tidningen så att man kunde höra intervjuerna? Eller hur kan du vara 100% säker på vad Lauryn Hill sagt i en tidningsintervju?
www.plaingold.com
Producent
2007-07-29 01:56
Rubio: självklart va det ljudfiler med i tidningen....hi-tek tidning från 97...jag utgår från att det va lauryn hill dom intervjuvade med tanke på att det va bild på henne o att själva repotaget/intervjun va just om henne...men visst det kanske va nån annan svart kvinna o jag tog fel...
Tidningar är inte alltid så noga med att återge citat med exakthet. Det var mest jag ville ha sagt, att bara för att du läst det i en tidning så behöver det verkligen inte vara särskilt sant.
www.plaingold.com
Producent
2007-07-29 10:23
Rubio: absolut inte....med tanke på att det va 97 så kanske inte allt stämmer heller av det jag sa....men jag e iaf säker på att hon snackade om nått om att vita köper hennes album