I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Necro, Death Rap

Utländsk Hiphop - Allmänt

2007-07-20 01:30

Necro, Death Rap

Necro släpper nytt i september och har redan nu släppt en låt på myspace.

http://www.myspace.com/necro

vad tycker ni? jag ser fram emot nya skivan som fan. och den nya låten är helt ok. många intressanta gäster på skivan finns också, bland annat harley flanagan från cro-mags och mark morton från lamb of god.
det kommer bli intressant och se hur det låter.

2007-07-20 01:46
Roligt. Men jag har tröttnat på honom faktiskt, men han är en jäkla grym producent. Jag gillar låten "underground" som har beegees samplingen.

Det blir nästan för uttjatad med döden o hur han dödar andra folk. :)
Manager

2007-07-20 01:54
Har också tröttnat på honom.
Tråkig låt förresten.
Enda bra jag hört från honom på senaste tiden är who's your daddy, resten har varit skit typ.

/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit

2007-07-20 09:43
Jag festade med en kille från amekrika som typ avguda necro.. efter han snack om circle of tyrants och whatever så försökte jag lyssna men jag kan bara inte tycka om det... nä.. death-ra är inget för mig.... 4 thumbs dooown...
- Aiint a damn thing changed, bitch.. Protect ya neck....

2007-07-20 09:47
Han är grymt tråkig, antagligen för att han släppt typ en miljon album dom senaste åren och fått slut på idéer.
Dessutom hatar jag hans jävla röst och läspande, låter exakt som en tjockis i högstadiet typ, som mobbar andra.
Skoly P14: OBSAVERA JAG ÄR 14 HAN ÄR 23, vi unga äger dom älder ( PÅ VISSA SAKER ) ::D

2007-07-20 10:22
necro är tung, dock tröttnar man på hans röst efterett tag, som ni säger. Men hans proddningar är off the hook!
ask Beavis, I get nothing Butt-head

2007-07-20 10:26
Det här lät intressant!

Han lät betydligt skarpare i den här nya låten än vad han gjorde i the circle of tyrants albumet... Ser fram emot albumsläppet!
Jag är ill, men du är iller... alltså djuret iller

2007-07-20 11:17

han var bra i circle of tyrants, en av de få grejjerna som är bra, men enligt mig har har gjort för mkt grejjer, för mkt mixtapes.. Den enda skivan som han gjort solo som är värd enligt mig är; The Pre-Fix for Death.

2007-07-20 12:02
Vet inte vad jag förväntar mig... Han har ju varit rätt ojämn rent rap-mässigt senaste tiden. Men jag ser fram emot släppet i alla fall!
Man vet ju aldrig.
Some Get Back var rätt ok.
Schysst beat som vanligt.

På tal om P+S och collabos så måste fan Ill Bills låt med Immortal Technique och Max Cavalera vara den låt jag väntar mest på.
Så höga förväntningar att jag kommer bli sjukt besviken säkert :(

I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly

2007-07-20 12:18
lyssna på låten "21" från ill bills mixtape. Den texten går inte av för hackor.
"De som inte rör sig, de märker inte heller sina kedjor"

2007-07-20 19:23
Jag tror han är en toy med en jäkla stort sug efter att hitta en koncept att bli miljonär på. Vad jag menar med toy ?
Ok, han har husslat .. so what?
Han har hamnat i slagsmål, spöat folk..so what ?
Han har gått omkring beväpnad ..so what ?

Man kan rappa om morbida saker och göra en charmig och bitvis rolig grej av det som Sean PRice, Kool Keith, Jedi Mind tricks gör och som GRavediggaz gjorde.. Necro lyckas inte få med den där glimten i ögat i sin morbiditet som är så viktig (imo) om man ska köra den typen av rap. Han blir bara provocerande, äcklig, sjuk och brutal .. rätt löjlig också imo.
Klart det finns guldkorn längre bak, jag gillade Re-makesen på de två första skivorna-jag har kvar I need drugs full-längdaren och säljer den aldrig.
Hip-hop is still cool at a party. But to me, hip-hop has never been strictly a party; it is also there to elevate consciousness. -Saul Williams

2007-07-20 19:45
Ibland får han till det, senaste på the sexorcist, i remain stiff.
i övrigt är hans 2 första plattor helt ok, men ganska monotona.

2007-07-21 03:56
ILLINI_DUDE P25
"Glimten i ögat" är inte Necros grej helt enkelt.
Det är det som är Necro.

Ska man göra "riktig" death-rap/acid rap/morbid rap/horrorcore så ska man helt enkelt inte ha glimten i ögat.
Den ska vara vääääldigt subtil.
Det som är grejen.
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly

2007-07-21 11:40
Ett år sen jag hörde han sist fan, låten va nice.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-07-21 20:04
illini Djud. dont know shiet bout hiphop.

Bara för att jag inte delar din åsikt så vet jag plötsligt inte ett skit ? Wow, du är smart. Stava kan du också.

Ska man göra "riktig" death-rap/acid rap/morbid rap/horrorcore så ska man helt enkelt inte ha glimten i ögat.

Eccan, OK jag köper DET argumentet. Ganska vettigt påstående.
Till skillnad från Prs som bara häver ur sig nå´t ogrundat.

MF Dooom,
Re-makes är bara vad jag väljer att kalla det i det här fallet. "All hotties eat the jizz" har samma melodi som "nobody beats the biz" med BizMarkie bland annat. Gory Days I believe har samma melodi som nå´n gammal dänga den med.
Hip-hop is still cool at a party. But to me, hip-hop has never been strictly a party; it is also there to elevate consciousness. -Saul Williams

2007-07-21 23:34
necro är kung

2007-07-22 18:32
Har höga förväntningar. Lika bra som The Pre-Fix for Death!
Efter ett bottennapp som The Sexorcist så måste det bara bli så.
My oral illustration be like clitoral stimulation

2007-07-22 18:58
mm the sexorcist hade inte så jävla många feta låtar ;/
Manager

2007-07-23 09:10
Fan, jag har svårt för alla dessa metalrap grejer han ska göra med folk från hårdrocksband. Ok när de sjunger över hiphop-beats, men tvärtom har jag jävligt svårt för. Halva Pre-fix var bara skräp.
Bara för att två saker är bra blir det inte bra om man blandar ihop de :/

Men plattan kommer nog innehålla ett gäng tunga spår, som vanligt när det kommer till Necro.
Redline!
Manager

2007-07-23 11:14
MFDOOM: Jag håller med om att Necro gör det bäst av alla jag hört. Men fortfarande så är det bajs i mina öron.

Push it to the limit är fet, men det är som jag sa tidigare, skrik på hiphop-beats.
Redline!

2007-07-23 14:04
Kan inte Necro få ut Secret Society och Blood Brothers skivorna i stället, de lär bli betydligt bättre.
Arguing with people on the internet is like running the special olympics. Even if you win, you're still a retard!