I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

40 Glocc Ft. Lil Scrappy - get richer (Prod. By. milkman)

Utländsk Hiphop - Allmänt

2007-07-14 19:24

40 Glocc Ft. Lil Scrappy - get richer (Prod. By. milkman)

Nu ligger låten uppe på Gloccs myspace! Producerad av MILKMAN för LME!!! Bara början. Ha en trevlig sommar. 

-LARGE MONEY IN YA FIZZY-

2007-07-15 21:27
Dålig låt, dåligt beat... tycker jag.

2007-07-15 23:16
who cares? En Svensk får prodda Lil Scrappy och Forty Glocc säger mig så mycket! Speciellt att det är svensk hiphophistoria rakt av.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Manager

2007-07-15 23:19
who cares? Alltså är bryr ni på LME inte er om bra beats? Ni vill bara vara mainstream och skita i resten?
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu.
http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw

2007-07-15 23:32
Ey Tikkan!!! Kläm en finne till & zippa lite mer Jolt din lilla hatare!! ;) 

2007-07-15 23:33
Det är inte så att vi tvingade Forty Glocc att rappa på beatet han valde den för att han själv tyckte den var bra och Lil Scrappy var i studion då jag pratade med båda och de visade sin uppskattning för beatet.

Vi är mainstream och underground.. Jag syftade på dirtyfists kommentar om han tyckte att låten var dålig eller inte vem bryr sig liksom.. Istället för att tänka så negativt kanske borde man tänka på vad som egentligen händer och vilka som får sverige att röra på sig i den riktningen den borde ha rört sig för flera år sedan så vi kunde ha fått mat på bordet genom musik och inte hålla på så här som det är i dagsläget.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Manager

2007-07-15 23:37
Mjölkmannen: haha, nej men jag gillade faktiskt din produktionen men gillade mindre 40 Glocc. Vilka mer har du producerat åt?
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu.
http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw

2007-07-16 11:22
Beautyful ;)
'Sevon'

/FIDELITY ENT.

2007-07-16 13:13
Go Milkman, Go!

- "This one here just might be my masterpiece..."

2007-07-16 23:15
Men vem fan bryr sig att ni lägger upp era produktioner här på whoa? Samma sak... Det här är ett forum, man disktuerar. Men nu är det så att stort sett alla i large phonys gör dålig musik. :)

2007-07-17 02:11
Bästa!

2007-07-17 02:23
japp vi gör så dålig musik att USAs elite diggar det! =)

2007-07-17 09:59
Tänk vad mkt. haters det finns!! & dom flesta verkar hänga på det här forumet!! Dityfist din lilla bitch!! skulle du satt en prodd till nån av dessa så skulle hela Whoa varit nedlusad med trådar.... tro mig!! Så knyt ihop kakhålet om det inte finns nått vettigt att säga. LME kommer slå hårt & det vet ni. TUNG insikt där, förstår om det svider!!

2007-07-17 10:07
Låten var ingen jättehöjdare men jag tycker beatet var snyggt, även om det inte riktigt är min smak. Kul att ni fortsätter avancera i alla fall, kör hårt!
 http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci

2007-07-17 12:56

bra jobbat och grattis!

hyffsat skön låt!

C A S H F L O W - C L O T H I N G // BLOGG.CASHFLOWCLOTHING.COM

2007-07-17 13:12
fett skoj! keep up the good work.
SKU - SKU - SKULASON!

2007-07-17 13:49
svensk pophistoria. tyckte inte om det, men ja onskar er all framgang. bigups
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)

2007-07-17 14:20
"japp vi gör så dålig musik att USAs elite diggar det! =)"

sen när vart 40 Glocc elit?

"Tänk vad mkt. haters det finns!! & dom flesta verkar hänga på det här forumet!! Dityfist din lilla bitch!! skulle du satt en prodd till nån av dessa så skulle hela Whoa varit nedlusad med trådar.... tro mig!! Så knyt ihop kakhålet om det inte finns nått vettigt att säga. LME kommer slå hårt & det vet ni. TUNG insikt där, förstår om det svider!!"

"Haters". Ska man ge positiv kritik för att ni gör beats åt lil scrappy o 40 glocc? Om beatet är dåligt så får man väl ta o säga det och det gjorde jag också.

Hade ni lagt upp den här tråden på något att forum så hade det säkert varit någon som har sagt att det är dåligt.

Skulle jag ge bort mina beats så skulle jag inte gjort någon tråd på WHOA för att visa "kolla jag har producerat ett beat till lil scrappy, men ni får inte säga att det är dåligt, för då blir jag ledsen... jag är 31 år."

2007-07-17 15:01
artists we've worked with so far:

40 Glocc (USA)
Ja Rule (USA)
Yukmouth (USA)
San Quinn (USA)
Jin The Emcee (USA)
Mc Eiht (USA)
Brotha Lynch Hung (USA)
Ya Boy (USA)
Shade Sheist (USA)
Nune (USA)
The Natives (USA)
Ayo (SWE)
Redrum (USA)
The Jacka from the Mob Figaz (USA)
Fed X From the Mob Figaz (USA)
Rydah J Klyde of The Mob Figaz(USA)
Fjärde Världen (SWE)
Mac Dre (USA)
Petter (SWE)
Chamillionaire (USA)
Bonethugs N Harmony (USA)
Spit Fiya (USA)
Shiest Bub (USA)
Lord Tariq (USA)
40Cal (USA)
Ken (SWE)
Logic (USA)
Loop Troop (SWE)
Big Rich (USA)
Devo (USA)
T.R (SWE)
Profet (SWE)
D-Moe (USA)
Telly Mac (USA)
Cozmo (USA)
Sam E (SWE)
Fat Back (USA)
Gennessee (USA)
Apathy (USA)
Fattaru (SWE)
Akrobatik (USA)
Paragon (SWE)
Mr Lif (USA)
Chords (SWE)
Little Brother (USA)
Grand Agent (USA)
Truth Enola (USA)
Tonedeff (USA)
De La Soul (USA)
ED OG (USA)
OC (USA)
Deacon The Villain (USA)
Pumpkin Head (USA)
PMD (USA)
Domination (USA)
Capone (USA) Shanghai & Famous (USA) Jean Grae (USA)
Organism 12 (SWE)
Swing Fly (SWE)
The Game (USA)
Natris G (USA)
Kurupt (USA)
Zoo Babies (USA)
Brian Mcknight (USA)
Jugga The Bully (USA)
Cashmere The Professional (USA)
K-otix (USA)
Vg Skillz (USA)
Lyrikill (USA)

2007-07-17 15:28
+ illizit ^

saken är fortfarande att det är en smaksak om man gillar ngt eller inte, ej univeriellt, så inget är dåligt eller bra, det är en smaksak ok
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se

2007-07-17 16:48
Just precis. Säger som Nas sa till Dipset "I respect your hustle, but you are wack" eller dylikt. :)

När man är "artist" så ska man få lite skit också.

2007-07-17 19:47
HAHAHAHAH... fan va nice Dirtyfist!! Givet får man säga vad man tycker, inga problem! Ang.ålder så är jag mer än gärna 31 år & producerar dessa akter än en backpackande snoris på 3 bast som inte tillför ett skit!! ;) Ledsen är det sista  jag blir utan bara mer taggad! Tack för all inspiration lilla Fistis!!

2007-07-17 19:51
"backpacker". Haha..

Ok, om det ska vara så, så är jag heldre en backpacker än att komma ifrån Örnsköldsvik o vara fett thug. Haha.

Milkman som gör slow techno... haha

2007-07-17 20:46
dirty dirty... adda mig på msn om du har nått mer att säga så kan vi ta det privat!! Klart man rider lååångsamt!!!! ;) Thug kan vi nog bocka bort oxå! ;) Glöm inte att göra läxorna nu, sommarskola är inget att skämmas för!!

2007-07-17 21:24
Haha. 31 år och oskuld eller vad?

Du behöver en hammare i huvudet eller något liknade. 31 år.. jesus!

2007-07-17 22:37
Googla fram adressen så bjuder jag på lite kaffe när du kikar förbi!! Mailade admin nu om att plocka bort tråden! Hoppas det är ok?? ;)

2007-07-17 22:42
haha dirty du är bara för mkt asså... theres envy in the air ;)

2007-07-17 22:52
Det blev jobbigt med kritik? Eller rättare sagt sanning? Skyll dig själv när du inte kan tåla kritik till din skit musik.

2007-07-17 22:53
Avundsjuka kan jag nog inte kalla det. Jag säger vad jag tycker. Det är dåliga beats punkt slut.

2007-07-17 23:14
Kan ta hur mkt kritik som helst så länge den är konstruktiv! Du får tycka precis som du vill, det är ett fritt land vi lever i sist jag kollade! När vi gör beats så gör vi det som marknaden i staterna letar efter, sen får alla givet tycka vad de vill om det. Men det verkar ha blivit en regel att racka sönder alla trådar som har med LME att göra. Sånt gillas ej! Trodde att denna nyhet skulle väcka intresse för de oupptäckta talanger som sitter runt om i vårt avlånga land & mekkar beats! Men ack vad fel jag hade! Denna tråd kommer att återuppstå & då hoppas jag att det blir på ett värdigare sätt! Det var alles!!

P.S Ska bli farsa i December så ditt påhopp  ang. oskuld är motbevisat!!

Tack till alla som på nått sätt givit denna tråd nått kreativt!

mvh/MILKMAN

2007-07-18 11:51
dirtyfist P3

bara lägg ner du gör ju fan bort dig.
SKU - SKU - SKULASON!

2007-07-18 13:37
Gör bort mig? Hur?
Manager

2007-07-18 13:41
Rätt trist låt, mest för att jag varken gillar 40 glocc eller lil scrappy alls.. Men MILKMANS andra produktioner på myspace va hur feta som helst.

fett hursomhelst att sverige får lite shine.
/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit

2007-07-18 14:32
catchy, den e skön tycker jag.. kul o se svensk produktion också.

2007-07-18 14:35
Oh my God!
Vad händer... dirtyfist: du var mig en otrevlig rackare.. säg att du inte gillar grejjen o lägg sen ner.. förstår inte vad du ska in i tråden att göra hela tiden när du tycker det är skit.. släpp det bara.

You'r time to shine ROB NICE! ;)
'Sevon'

/FIDELITY ENT.

2007-07-18 18:26
Sevon: Om folk svarar på mina åsikter så skriver jag väl såklart tillbaka ett svar.

2007-07-18 20:18

Bugar & bockar för den Sevvis!! ;) ALL RESPEKT till dina åsikter dirtyfistis.. Hoppas denna tråd kan leva vidare på bästa möjliga sätt nu!!

2007-07-18 21:11
Get a room ni två.

Fett med svenskproddat till Scrappy dock.
crack

2007-07-18 21:50
Tyckte den var soft, har aldrig diggat 40glocc, men scrappy kickar den nice och proddningen var soft. Big up milkman
ask Beavis, I get nothing Butt-head