I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Hurricane Chris - A Bay Bay WTF!!!

Utländsk Hiphop - Allmänt

   

2007-07-01 17:25

Hurricane Chris - A Bay Bay WTF!!!

Läste på realtalkny.net "If You Could Force One Rapper Into An Early Retirement, Who Would it Be?" Många skrev då Hurricane Chris eller "A Bay BayWTF dude".

Jag har aldrig varit ett stort fan av south rappare, och detta hjälpte inte direkt. Hade inte hört talas om honom innan, så vet inte om han är så känd. En person skrev på sidan:

"i swear if that guy gets popular, im never listening 2 rap music ever again"
så han kanske inte är så känd i USA ens, men måste säga att jag håller med killen.

Jag undrar om det är någon som hört talas om killen eller tycker att han är bra. Det är såna här låtar som får folk att säga att hiphop är död. 
 

Så finns det nån som diggaar detta? Förklara gärna vad som är så bra i så fall?

(inte för att dissa utn för att jag försöker förstå vad killen tänkte när han skrev låten och hur ni som tycker att den är bra tänker)


Låten

Jag tog stolen och kastade den på henne när hon sprang när för trappan (yeeeees) och träffade henne och hon började gråta som en hora/snopp_dogg p19 om bråket med sin lillesyrra