I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2007-06-23 16:16

T.I ft Jay-Z

http://www.wordofsouth.com/online/?p=763
här man kan höra T.I ft Jay-Z - watch what you say
denna låt är med på T.I's kommande album

These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line

2007-06-23 16:40
gillar inte refrängen men Jay-Z var övergrym
These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line

2007-06-23 16:43
Watch me get down in your Province, town, or populace
Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus

2007-06-23 17:09
hört 2 låtar från nya albummet, verkligen inte imponerad...:/
 

2007-06-23 17:19
Fan vad jigga la det fint!
 

2007-06-23 17:31
tror inte det toppar king
These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line

2007-06-23 19:03
jay-z räddar låten typ..

2007-06-23 23:18
jay la tung vers fan. lil wayne du e ägd! =)
 

2007-06-24 01:05
Niiiiiiiiice. Lil Wayne vem? Vilken jävla tomte.