Bra R.A. The rugged man-låtar ?
Lyssnade just på "Jedi mind tricks ft RA The rugged man - uncommon valor: a vietnam story" Och det är nog en av dom bästa låtarna som någonsin skrivits. Vinnie paz är sjukt grymm som vanligt, Men RA's Vers är den Bästa versen jag hört på många många år. Och jag undrar om ni vet Några Andra Bra liknande han gjort. peace.
"Like Walter. E. Curtz, Im Living with insanity, I'll Raise Child Soldiers and make them Murder their family" - Nero
Hela Die Rugged Man Die är bra låtar med R.A. the Rugged Man
Rapparen Claes Trofobik är aktuell med videon "Ingen kan stoppa mig" just nu. http://www.youtube.com/watch?v=mTeLSssfnPw
Har laddat ner det,
"Like Walter. E. Curtz, Im Living with insanity, I'll Raise Child Soldiers and make them Murder their family" - Nero
Producent
2007-06-22 22:34
kolla alla hans plattor....finns riktigt många bra spår...r.a. the rugged man - night of the bloody apes ra the rugged man - american low life ra the rugged man - dirty white rhymer pallade inte lista hans låtar...utan kolla upp dessa plattor med han...enjoy
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Grizzly är fet;) Sen är Die, Rugged Man, Die -skivan fet
^^^^^^^^^^^^ Tackar allihopa, Tankar as we speak.
låten flipside från soundbombing plattan är grym
Så sant som det är sagt min hjärna är sågspån/ min indkomstkälla rimblok, penna och tågrån/ Chords
Lessons... är grym!
8 diagrams!
Die rugged man die, var val den senaste plattan, right?
(K)lotter (M)affian!
^ det stämmer
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Till My Heart Stop från skivan Soundbombing, Vol. 1 är tokig
Tri~ Fixion, Tri~ Fixion
Ingen som vet ifall R.A har na nytt pa G?
(K)lotter (M)affian!
Hold Fort, där han gästar Underclassmen är tajt. Sen är hela Die Rugged Man-albumet bra.
A STAAAR IS BORN!
Vasastan JAO!!
Han gästar i Smut Peddlers - Bottom Feeders också.
njut
Fumez: du nämner några plattor: r.a. the rugged man - night of the bloody apes Är det inte så att den skivan släpptes me hans grupp som gick under namnet Crustified Dibbs eller nåt sånt... Sen dessa två plattor:ra the rugged man - american low life ra the rugged man - dirty white rhymer ... så vitt jag vet så har R.A. bara släppt ett officiellt album och dessa två här bara är ihopsamlat hembygge bootleg laddda på soulseek etc. "skivor" som inte finns egentligen....? längesen jag hade så bra koll men jag kan ha rätt... haha annars har floppen här på whoa bra koll på rugged man.. fäääst! annars måste ju alla fatta att den gamla låten Proude to be poor eler hur d stavas som äger allt han gjort!!! floppen! holla!!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ra the rugged man - american low life ra the rugged man - dirty white rhymer är ju för övrigt två låt titlar nu när jag tänker efter.. eller han droppar väl dirty white rhymer raden i bottom feeders sen om d kom nån låt vet jag inte.... FLOPPEN!!!!!!!!
Har haft "Servents in heaven, Kings in hell" ett bra tag på burken men har fan aldrig lyssnat på Uncommon valor förut. Läskigt bra vers R.A. lägger.
Vasastan JAO!!
dejavu: den där videon/låten hade jag missat totalt! shit va rugged man döda hela låten! baft!!
Han har en grym låt tillsammans med J-Live som heter så mycket som Give it up. Tror den är med på en skiva som heter någonting i stil med "wu-tang meets the underground".
Hälsningar från Finland: www.johankvarnstrom.com
Wu-tang meets the indieculture
Så hette den ja, en skiva man gärna skulle lägga vantarna på.
Smithhaven Mall
"Can't believe you on the canvas, I'm just throwin jabs" - Inspectah Deck
missa inte låten supa från någon producents tape, den är jävligt fet.
"I wonder if they were like "Oh Fuck Robbie showed up and his nails are painted black and he just got his hair styled like the lead singer of Papa Roach...." "
Om ni har svårt att hitta den så holla så kan jag hjälpa till.
"I wonder if they were like "Oh Fuck Robbie showed up and his nails are painted black and he just got his hair styled like the lead singer of Papa Roach...." "
Bamboo P24 Helt Klart! B-sidan på 2000? Heads med Sadat X Smith Haven & Mall Look at this ugly motherfucker in the mirror, can't stand myself...
Poor people have nothing, so they eat everything, Rich people have everything, so they eat nothing.
Hans låt Stanley Kubrick är inte fy skam den heller.