I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Young Joc feat Gorilla Zoe - coffeshop (video)

Utländsk Hiphop - Allmänt

   

2007-06-21 15:50

Young Joc feat Gorilla Zoe - coffeshop (video)

hehe skön video till Young Joc's Coffeshop.

http://videos.onsmash.com/v/4geyIRHzRIeABCrX 

SKU - SKU - SKULASON!
Producent

2007-06-21 15:55
jobbig låt o kass video....
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Manager

2007-06-21 16:13
kul video, tråkig låt.
/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit

2007-06-21 21:59
inte rolig nånstans
"I'll get the mexicans to fuck up Xzibit again if he don't pimp my ride" - Celph Titled

2007-06-22 00:21
Är han bilförsäljare eller vad rappar han om?


Finns nog inget mindre intressant en väldigt okreativa och dåligt skrivna texter om redan uttjatade ämnen över riktigt monotona och tråkiga beats.
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly

2007-06-22 02:09
*än
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly

2007-06-22 04:18
another horrible song by young joc
*yawn*

2007-06-22 12:06
Big ups till en skön video, va nice med en rolig må bra video, men låten va inte mycket o ha
Tantalizing AZZ Ooh Boy

2007-06-22 12:07
Vad är det roliga?
Peruker och hattar?
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly

2007-06-22 12:09
Inget o ha
Tantalizing AZZ Ooh Boy