I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

   

2007-06-18 23:06

eastside boyz

hallå, är/var pastor troy med i the eastside boyz?

These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line

2007-06-18 23:52
WHAAAT?!
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly

2007-06-19 00:16
hörde i en låt med dom där en sade "it's the pastor comming to blast you" och antog att det var den snubben
These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line

2007-06-19 00:25
nej
www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se

2007-06-19 00:40
Det är Throw it Up (Remix), som Pastorn gästar på.
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly

2007-06-19 00:40
Ps. YEEEEEEEAAAAAAAAAAAH!!!!
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly

2007-06-19 00:50
Det ser inte ut som det.
whoopzidoo

2007-06-19 01:48
den jag hörde ju
These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line

2007-06-19 11:52
Felici-JAH
Va?

CRIK
Precis. Då hörde du att Pastor Troy gästar på en av deras låtar och att han då inte är med i gruppen.
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly
Manager

2007-06-19 12:01
Om folk köpte skivor skulle såna här inlägg minimeras :P
Redline!

2007-06-19 16:39
jag laddar inte ner, jag hörde den där per arnez remixen bara
These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line