C A S H F L O W - C L O T H I N G // BLOGG.CASHFLOWCLOTHING.COM
Haha, kungen
You already know, den e on lean!
tyckte han va ganska kass
These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line
Milt förståndshandikappad?
PS. Your cunt is in the sink
jag eller juelz?
These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line
å nej va dåligt
On a average night im likely to stab a fag with a knife/ That's when im chillin' imagine when im mad what it's like/ -Saigon
Don't be mad at me, smile for your majesty
I'm so bright the sun wanna battle me
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
han lägger ju svin-schyssta rader! juelz är braaaaaa
jävligt tung.. diggar hans klädstil.
We don't really dance, We just rub the dick on the ass.
kolla på Serius Jones han va ju grooooovvvvv
Ännnu en gång!Juelz är bara för jävla bra!!!!! Ai!
för i helvette franke!
dem
här e bättre på det beatet...
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
Bra jobbat, men det är inte så kul med Juelz "freestyles" längre... Han och wayne har liksom bevisat att dom är bäst på det.
"People are always like; 'Why you never smile in pictures? Cause there aint that much to smile about, I'm dead serious about this." - Papoose
så jävla feta rader
SKU - SKU - SKULASON!
någon som kan placera beatet, står still i mitt huvud
Han såg lite ovanligt osäker ut kändes de som, lite som papoose i hail mary videon :S Och Juelz har ändå varit med ett tag, men de kanske inte är så lätt att se helt säker ut när man måste tänka efter vad man ska säga, i dont know.. Men skön freestyle i vilket fall som helst, även om dessa rapcityfreestyles inte är på samma sätt som vi i sverige tänker på freestyles...
Jesus loves you, but i still think your'e a cunt!
Im past murda Im Autopsy
Street's disciple, I rock beats that's mega trifle
"Bra jobbat, men det är inte så kul med Juelz "freestyles" längre... Han och wayne har liksom bevisat att dom är bäst på det." Vafan är det för fel på dig? Har du ens hört typ Craig G eller Juice?
Nöjd P21 Jos är ju inte så jävla bra på att rapcityflyta... har han ens varit där?
"People are always like; 'Why you never smile in pictures? Cause there aint that much to smile about, I'm dead serious about this." - Papoose
pappa_påse: Jag syftade inte på att han varit på rapcity :) vad jag menade är att Juelz och Lil wayne är långt ifrån bäst på freestyles..
Nöjd P21 Därför satte jag freestyles inom citationstecken, för att det juelz och wayne inte gör är freestyles...
Det dom är bra på är helt enkelt att vara karismatiska och flyta otroligt, visserligen förskrivet, men ändå...
frågar igen.. var kommer beatet ifrån?
Pappa_påse: Heheh jo! Klart det var "pre-written", det fattade jag.. Vad jag uppfattade det som var att folk jiddrade om att det var freestyles.. Kanske formulerade mig lite dåligt :)
p-i P22 haha jag kommer inte heller på det... vafan. det känns som jay z men jag vetefan.
de e ju fan nån young jeezylåt fan
GO CRAzyyy
Nöjd P21 jaa det kanske va lite dumt att börja sitt påstående med "Vafan är det för fel på dig?" haha :)
Xeal-2k: Haahaha, jo.. Men jag var trött..
kan nån linka Krayzie bones "freetyle" på rapcity 2007, tyngst av alla definitivt
CRIK I detta fallet bör man väl itne säga googla, utan kanske youtuba... (eller så kollar du onsmash)
menar bara att han tar juelz som fan och att allmänheten borde se det
feeeeeeeet!!
Vad vet du om plastpåsar med dragkedja?
Beatet är Young Jeezy - Go Crazy tror jag till 99%. har inte låten framför mig
vad har han för jeans? nån som vet? :o
"jävligt tung.. diggar hans klädstil."
"vad har han för jeans? nån som vet? :o"
haha e ni seriösa? man märker att många som diggar Juelz o dipset diggar egentligen imagen mer än deras musik. haha sedelbunten?....
han har rätt schysst flow, men inget speciellt alls.
såhär ska en freestyle låta
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
jag är seriös är det nån som vet vad han har för jeans? och för att svara på ditt påstående så har jag bumpat juelz före han ens hade tanken på att sätta på sig så där tajta braller ;p
den där serius jones är riktigt grym joo visste inte ens att han var så grym eller man får inte glömma att han döda jin har han släppt nått eller nån som vet??
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Troy det kan vara red monkey jeans.
SKU - SKU - SKULASON!
Juelz och sin neck och ice och money, han är som gollum..
"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."
Oh juste, seriösa jones killed it!
"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."
Troy Jag tror det är PellePelle's, det är iaf det som dom hade i början när dom började rocka tighta jeans, och det är det han säljer i sin affär osv... Red Monkeys är det bara Papoose som har typ
jim jones rockar ju red monkey.
SKU - SKU - SKULASON!
jepp, har för mig han satt och flashade dom i en intevju på 106 & park.
SKU - SKU - SKULASON!
det är inte red monkeys iaf.. ska checka pelle pelle! tack!
serious jones va riktigt tung.
Troy Jag tror inte jeansen är nåt spec, det som är "coolt" är väl hans bälte och kedjan typ...
taaajt!
"KEJK sa det förbjudna! Tamejfan! KEJK är whoas Harry Potter, han som vågar nämna honom vid namn. Lord Voldemort!"
jag tror inte han sätter på sig vilka jeans som helst jag menar han har ju inte crocker jeans från JC... bb simon bälten är feta, sant!
(no homo)
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)
Juelz är grym och jag är så trött på den här idén att när folk freestyle:ar ska det komma straight off the top.