Ca$his - The County Hound EP.....
Vad tycker ni om denna Ep? Lyssnar på den nu, och måste säga att den är grymt jävla bra. Många beats som Eminem gjort på denna.
01. County Hound (Intro) (prod. by Eminem) 00:57
02. That Nigga A Gangsta (prod. by Rikanatt) 04:38
03. Gun Rule (prod. by Eminem) 04:03
04. Ms. Jenkins (prod. by Eminem) 05:40
05. Just Like Me (prod. by Rikanatti & Keno) 04:57
06. Pistol Poppin' (feat. Eminem) (prod. by Eminem & Luis Resto) 04:18
07. Thoughts of Suicide (prod. by Ron Browz) 03:12
08. Lac Motion (bonus track) (prod. by Eminem) 04:55 Kolla in den!!!
Death Is Certain Life Is Not
han e grym
YeeeY YeeeeeeeeeeeY
Vem fan är cashis?
"Vi är inte utvecklingsstörda, vi är bara människor som störs av utvecklingen."
Death Is Certain Life Is Not
Va lite osäker på vad jag skulle tycka om den här snubben innan det här men efter att ha lyssnat måste jag säga att han är grymt jävla skön altså...längtar efter skivan...
vart kan jag få tag på denna EP? :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vad är en EP? brukar det inte heta LP?
These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line
ep = färre låtar än en lp.
det finns en chat! missa inte den...
Eminem är ungefär en lika bra producent som Tony Yayo är rappare.
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus
QNS-D P23 du är ju dum på riktigt. Eminem e snäppet under Dr. Dre
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
HipHopKid "du är ju dum på riktigt. Eminem e snäppet under Dr. Dre" Alltså.. jag vet inte vad jag ska säga.. Skämtar du eller?
HipHopKid, det var det dummaste jag någonsin läst tror jag. Och då brukar jag ändå läsa Aftonbladet på nätet.
Shit, jag diggar hans beat altså, det här va grymma låtar..
shit lyssna på Tupacs album Loyal To The Game. kallar du d dåliigt proddat ?
"Min farsa har en äkta rolexkopia"
anser inte att eminem befäster sig som "snäppet under dr dre". det är helt taget ur luften. jämför vad dre har producerat och vad de plattorna har haft för genomslagskraft, med vad em har proddat. det är extrem skillnad, och det är många, många nivåer. säger inte att em är dålig på att prodda även om jag sällan gillar det han gör, men att jämföra honom med dre och säga att han är snäppet under är en klar överdrift.
cashis presenterade sig fett på the re-up och em e fan grym bakom spakarna, men kanske inte snäppet under dre
SKU - SKU - SKULASON!
Eminems produktioner är så jävla tråkiga och alla låter fan likadant känns det som.
hiphopkid hahahahahaahahaha årets skämt em kan alla prodda lika bra som dre ALDRIG
Ni vet väl om att Eminem mer eller mindre producerat alla sina plattor själv?
HipHopKid: Säger uppenbarligen mer om dina preferenser. Fortsätt lyssna på Shady/Aftermath du så blir allt säkert jättebra.
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus
broder_d haha aaa han har proddat lite sj men han skulle aldrig klara sig utan dres hjälp
BBKing P20 Klart han inte hade, men tänk också på att Dre inte hade klarat sig utan Eminem. Eminem har räddat Dre's karriär och vice versa. Men att säga att all producering Eminem har stått för är piss är fel
Eminem börjar hetta till bakom spakarna, riktigt bra producerat. That nigga gangsta, Lac motion, Ms jenkins dem bästa
ye ye ye
Em's alla produktioner later likadant. Ganska trakigt, skulle vara kul om han varierade sin stil lite. Cashis ar bra rappare, denna EP var ganska skon
Shuu
brodder_d dre har alltid klarat sig själv
Inte för att det har med ämnet att göra, men e han me i Crips?? , jag vet att han "var"? med i ett gäng i Chicago (gangster disciplesr).
Var fan hittar man den där skivan?
You remind me of school on a Sunday, No class /Pick It Up- Redman
b-zo skivan e inte värd att slösa sin tid på
Grym EP :) Ca$his - Ms. Jenkins hade skön text, och That Nigga A Gangsta hade jäävligt tung beat..
BBKing brodder_d dre har alltid klarat sig själv Vet du ingenting eller skojar du med mig? Dre får ingenting gjort ifall inte någon hjälper honom på traven. Chronic var det snoop och Chronic 2001 var det Mel-Man. Om inte Eminem hade producerat en stor del av sina låtar så hade han knappast kommit så långt som han hade. Säger Hittman dig något? Snoop klarade sig tack vare Death Row
Allting e prodat av B.F.T på Slim Shady LP, likaså Marshall Mathers Lp där Dre proda extremt mycket och Em typ 3 låtar. Det va inte förräns The Eminem Show som Eminem börja proda det mesta men även där e det Dre som prodat mer eller mindre halva.......Em e kass som producent och va bra som rappare....Nu prodar han mycket själv och hans rap suger, det mesta e katastrof.....Och ja, allting låter likadant.....
BBKing 20 Jag frågade inte om den var värd att lägga pengar på, jag frågade var man kunde hitta den...
You remind me of school on a Sunday, No class /Pick It Up- Redman
Fredrick P21 Allting e prodat av B.F.T på Slim Shady LP, likaså Marshall Mathers Lp där Dre proda extremt mycket och Em typ 3 låtar. Det va inte förräns The Eminem Show som Eminem börja proda det mesta men även där e det Dre som prodat mer eller mindre halva.......Em e kass som producent och va bra som rappare....Nu prodar han mycket själv och hans rap suger, det mesta e katastrof.....Och ja, allting låter likadant..... Jo Mark och Jeff Bass från FBT Productions producera mer eller mindre hela SSLP. På MMLP producera han 6 låtar och alla Dre låtarna har en co-producer vid namn Mel-Man. Och Eminem producera 13 utav 16 låtar på TES. Dre är ju känd som producent, men tycker också det är viktigt att lyfta fram hans kunskaper när det kommer till mixa ner låtarna. Det är det som gör han så speciell. Sen det du säger om att Eminem produktioner är kassa tycker jag tyder på en grym ignorans, hans beat på The Re-Up var ju vassa. Visst när han gör dåliga beats så är dom riktigt dåliga, men det sker som tur är inte ofta.
Nja....Alla beats ligger i samma skalor......Plus att dom rör sig i samma tonarter och låter väldigt lika......Jag tycker inte att han är en bra producent, smak sack antagligen.... Mel-Man ligger bakom mycket av spakarna på Ems grejer också och Dres för den delen..... Alla låtar som han producerat på Marshall MAthers LP har han gjort tillsammans med B.F.T så han va inte riktigt själv där heller........
Men nu e d inte Eminems produktioner vi ska snacka om utan om Cashis EP :p vart kan jag få tag på den? :) skulle gärna vilja ha den
Jag ligger i soffan och dricker min vodka<br>tills den är borta och spliffen har slocknat
Trixan kolla PM! :)