I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Söker en Saian Supa Crew låt/video!?

Utländsk Hiphop - Allmänt

2007-05-15 17:25

Söker en Saian Supa Crew låt/video!?

Ja det är en video som är stop-motion animerad. Det är en gorilla som glider runt i jungeln och hänger med en massa tvättbjörnar som dansar och grejer. .

Vad heter låten och vilken skiva är den ifrån?

"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"

2007-05-15 18:47

Ingen som vet vilken låt jag menar?

Är inte 100% att det är just en supa crew låt. Skulle kunna vara från någons soloprojekt.
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"

2007-05-15 19:11
 har sett den också fan ska fråga brossan sjutk fet låt btw återkommer men det e inte saian crew tror ajg
feel tha beaaat maaan

2007-05-15 20:00
Saian supa crew + dansande tvättbjörnar + stop motion??
Wått???

Den videon vill jag se!!!
Kom på det snabbt!
Wala bok wala bok.. som o dem talk..

2007-05-15 21:36

hmmm..

Jag hittar verkligen ingeting om någon sådan Saian Supa crew video. Måste nog vara en video från någon av dem i Supa Crew's soloprojekt. Alternativt något annat fransk feat. Saian, men det tror jag inte..

Vill hitta!!

2007-05-15 21:37

btw så såg jag den på MTV igår natt så den borde väl rimligtvis vara ganska ny!?

2007-05-15 22:03
Men vem i Saian e d som e med i videon då? Du verkar ju ganska övertygad om att dom är med.

2007-05-15 22:07
Själv skulel jag gissa på att det var något med Leeroy för han gör dom sjukaste videosarna..

kolla bara den här

2007-05-15 23:21

asså ingen är med i videon. den är ju med animerade djur. men de säger flera gånger typ saian supa crew och man hör ju att det är dem. Eller någon av dem. lite mer ragga/dancehall beat..

2007-05-16 00:00

det kan ju fan inte vara saian. har letat ihjäl mig! Men de name droppar saian ett par gånger i videon och visst, jag har inte så super koll på saian men det lät ju onekligen som dem..

2007-05-16 00:53
Seeed feat. SSC - Thing

2007-05-16 00:57

va? Är det den eller?

2007-05-16 00:58

jaaaaaaaaaaaaaa tack som fan du! :D Har letat hur mycket som helst! Hur hittade du den?

2007-05-16 01:00

det var alltså feat saian! :) Inte lätt att hitta då liksom. Men fett av dig!!

2007-05-16 19:20
ja blev nyfiken.. kan inte nån linka?
Dagens Nyheter 15/11 1987: En hip-hopkonsert innebär en eller flera negrer som pratar rytmiskt och snabbt till ett komp av trummaskiner, stulna musikfragment och skivspelare som används som rytm-instrument. (Man "scratchar" med nålen fram och tillbaka över ett skivspår.)