I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Vilka album ser ni fram emot mest just nu?

Utländsk Hiphop - Allmänt

2007-05-07 13:41

Vilka album ser ni fram emot mest just nu?

Ja som rubriken säger, vilka kommande album får er att vattnas i munnen just nu?
Dom jag suktar efter:

Pharoah Monch - Desire
Vi har fått vänta länge, länge, länge... en av de absolut bästa släpper snart sin hett efterlängtade skiva, och jag tror inte att han kommer göra någon besviken. Ni som har hört Gun Draws förstår vad jag menar.

Percee P - Perserverance
Mr. P verkar riktigt hungrig just nu och ett album med enbart tracks producerade av den alltid lika nedrökte och flummige Madlib kan det inte gå fel! Och nej, att Vinnie Paz medverkar tycker jag inte är något negativ, jag tror det blir en bra kombo. Att det står på www.undergroundhiphop.com att den ska släppas 1/1/08 gör mig dock lite orolig.

Marco Polo - Port Authority
ALLA beats jag har hört från denna snubben tycker jag har varit guld, och med de artister som gästar på plattan så kommer resultaten säkerligen bli lysande. Det är nära nu...

KRS-One & Marley Marl - Hiphop Lives
Två legender går samman för att "rädda" hiphopen känns det som.. kan ju inte bli fel. Dock inte hört ett ljud om denna när den släpps men väntar med spänning. Har dock alltid tyckt att KRS kan bli lite enformig en hel platta igenom, men wtf, han är ju en av de största och otroligt begåvad.

Kommer inte på fler just nu på rak arm, måste tänka lite till. Men lista era!

"Don't need a copy of Microsoft Office to Excel... Word."