Kickad från Dipset?
Killa Cam karriär håller på att gå under? http://www.hiphopgame.com/news.php3?id=1629
"blowin money, throwin money, its snowin money " - - Lil Wayne - -
killa cam kommmer aldrig bli kickad....
SKU - SKU - SKULASON!
det ser inte bättre ut, bäst att lyssna på funk flex på måndag å se vafan som är uppe
Låter lite som om Theodore skulle sparka Ghost. "Snälla få oss att tappa all celebritet"
Cam är Dipset's CEO.. haha, ofta han blir kickad ur sin egen grupp.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hoppas det..
http://www.hhboard.com/showthread.php?t=208192
http://www.homage.nu/
Har han inte steppat ner? Eller är det bara nått han säger i vissa låtar? Lär bli intressant o se vad som händer med detta! Tror dock detta är totalt bullshit, som vissa sa, cam ÄR dipset. Han kan fan inte bli kickad. Som att 50 blir kickad från g-unit eller Birdman från cash money, det går bara inte!
Jesus loves you, but i still think your'e a cunt!
jim jones å hell rell e bossarna har jag för mig, förklarar inte cam hela grejen i den radio interjuven me 50 cent?
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
låter som jim jones är dipset nu. Lite dumt att börja bråka precis när dom ska släppa skiva.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
I'm not gonna destroy DipSet... Just gotta make changes, from now on, Jimmy's the boss, of DipSet!!! And Juelz is the Capo!!!!! 50 cent
Jag kan ha mina fel, men att ha fel hör inte till dem
så borde det va också
Juventus
Vad är capo? Nån som kan förklara?
Jag tog stolen och kastade den på henne när hon sprang när för trappan (yeeeees) och träffade henne och hon började gråta som en hora/snopp_dogg p19 om bråket med sin lillesyrra
Jim Jones Aka Capo Status
Ya Diiig!? www.myspace.com/maxxxcady
capo är rangen under boss, bossen kan ha flera capos, typ som små bossar, sen under capo e man väl soldier kan jag tänka mig
LEGALISERA CANNABIS
Haha denna Tru-Life e falsk som fan han har säkert gått och köpt dom chainsen ja har alldrig sätt den One Eye Willy kädjan på Jim
Dipset chainsen är fan inte blyga alltså..
ääh dom har nog med chains, tru life har inte råd med egna! det kommer inte hända att cam blir kickad..
C A S H F L O W - C L O T H I N G // BLOGG.CASHFLOWCLOTHING.COM
nej för det spelar ju roll att tru life inte har råd. Han har fortfarande robbat dom.
Har lite svårt att tro på detta alltså. Cam äger väl förresten rätten till själva Dipset så det blite svårt att kicka honom. Dessutom har jag svårt att tro att han och Jim Jones inte snackat på ett år. Var de knäpptysta när de spelade in We fly high-videon? Nej, jag tror detta är ett publicity stunt faktiskt. Men visst, både Jim Jones och Juelz har starka karriärer numera och Juelz har kommersiellt sett mycket större potential än Cam så på det sättet är det inte totalt otänkbart.
www.plaingold.com
Att Tru Life robbat dem på chainsen är nog inte speciellt troligt. Jag tror snarare att han kan fått tag på dem när Dipset hängde på Roc-A-Fella records.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
King-Size, men är du efterbliven? Det är ju bevisat, bland annat har ju shiest bubz eller vad fan han heter snackat om det i intervju, att det är hans chai purple city chain bland annat
gitano P20 och du tror allt är 100% sant? Det gick rykte om att nån hade snatchat Young Bucks chain också, hur sant var det?
det finns ju bildbevis vad mer begär du? jag tror inte Tru life går ut o säger att han snott deras chains om han inte verkligen har det.. jag menar vad fan tjänar han på att hitta på en sån story. bara skämma ut sig själv vilket han säkert inte vill.
Juventus
Han får den jävla massPR som han inte borde få. Det fanns bilder på snubben som utgav sig för att hookat Young Bucks chain också men inte fan stämde det. Förstår ni inte att de finns kopior på varenda kändis chain idag?. Dem går ut med massa sån skit för att få sin jävla PR.. löjligt men sant.
Det perversa är att folk inte tycker att han skulle ha skämt ut sig genom att sno någons kedjor. Det blir så tragiskt när folk ska köpa gangsta-budskapen så totalt...
Det perversa är att folk inte tycker att han skulle ha skämt ut sig genom att sno någons kedjor. Det blir så tragiskt när folk ska köpa gangsta-budskapen så totalt... Word
www.plaingold.com
är inte den där bilden på jim jones och purple city kedjorna gammal som fan ? eller har dom blivit rånade igen ?
SKU - SKU - SKULASON!
joo jag tror dom är gamla.. va det ikväöll jim skulle snacka på hot 97?
DizzylandFives P21 vet du vilken skiva dom låtarna i videon är med på? fan va bra!
King-size haha du är fan patetisk, True Life har tagit båda kedjorna, visst så ljuger de mycket och så, bland annat med det här att en 19 åring gav Jim jones en smäll häromveckan. Men Kedjorna har de ta´git, samma visa med Mobb Deep. Däremot gillar jag inte att True Life går ut på Radio o säger att han inte vill ge barnen en gangster förebild och ursäktar sig var 3e sekund. Vilket han har gjort nu 12312 gr senaste åren. Killen ber om ursäkt om allt ont han har gjort o sen gör han om det, och det värsta e i USA så säger de att True life is the bigger man för han ursäktar sig, i mean get ur mind right. Killen snackar skit och försöker få sig mer Street cred, så enkelt o se. Sluta lev i förnekelse bara för att din favorit click (kolla din press bild) håller på att bli utplånade. Sucker!
"Hiphop är som lösviktgodis, man plockar sina favoriter " <br>
Tru Life har aldrig tagit Mobb Deeps kedjor rebel-ape. Lite konstigt att han på radion säger att han står för positivitet och att han hatar dipset för att dom promotar "gang violence", när det verkar som att det är han som trappar upp beefen om någon.. Men om jag måste välja sida så blir det tru life all day öörday.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Jovisst har True Life en stor mun, inget nytt. Killen är en fagazeey :D
"Hiphop är som lösviktgodis, man plockar sina favoriter " <br>
Han snackar lite för mycket dock, och gör för lite musik..
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Dipset är ett skämt, bara skönt om dom försvinner så lite young blood får spitta på bra beats.. Fyfan vad dipset misshandlar dom flesta beatsen dom ges, helt otroligt
ask Beavis, I get nothing Butt-head
men kingsize är du efterbliven???????????????????? SHIEST BUBZ erkänner i intervju att TRU LIFE snott HANS purple city kedja. Vad fan är det som är svårt att förstå? Hade kunnat länka till youtube eller realtalkny.net bla bla, men du är fan inte värd det. Soul_Survivor, Kan inte förstå vad felet är. Stolthet och respekt är så djupt rotat i mänskligheten, och kanske framförallt i arbetarklass områden. Det visas sen i slagsmål eller liknande oavsett i vilken subkulturer eller vilken del av världen det är. Så var det på 80 talet i New York mer än någonsin (glöm inte att kriminaliteten var sjukt mycket högre då) och så kommer det fortsätta va. Att ta Chains från folk är en sådan sak.
Så bara för att man har stolthet och respekt måste man tycka att det är OK att stjäla andra människors egendom? Bara för att man är arbetarklass måste man vara kriminell? Bara för att brottslighet är utbrett och dessutom var det på 80-talet tycker jag inte att brottslighet är bra. Bara för att det finns socioekonomiska förklaringar till något behöver det inte vara rätt. 1988 eller 1992 var det iaf så att man som vanlig svenne-banan oftast var väldigt intresserad av dessa socioekonomiska faktorer, arbetarklass-aspekten du nämner och gärna ville visa förståelse för hur en uppfuckad hjärna tänker. Dessutom var ju mkt tidig hiphop, åtminstone på ytan, en reaktion MOT detta tankesätt och den grovhuggna, korkade, brottsförhärligande tidsandan. Skillnaden 2007 är att folk inte verkar vara hiphopfans ur den aspekten alls längre. Folk från Bromma sitter och lyssnar på dagens motsvarighet till NWA utan några som helst glasögon eller filter. Dom köper precis HELA paketet från nån jävla gangsta-rappare. Ser dem som förebilder i allt. Missförstå mig rätt, jag älskar Kool G Rap och MOPs konst. Men det är ju litteratur, jag behöver inte dela de litterära figurernas värderingar. Att lyssna på Dipset och dom här killarna och sen sitta och tycka "Wöuw, respekt, dom snor grejer, höhö..." är ungefär som att läsa Shakespeare och inte se figurerna som psykologiska eller sociologiska resultat av sin tid och plats utan som coola förebilder.
ifall vi kollar på olika samhällen så ser man att ledaren blir oftast störtad av sitt eget folk
These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line
Jim Jones hade ju sagt att han och Cam'Ron knappt pratat med varandra på över ett år. Läste bara en rubrik iof, men tror han hade sagt det på Hot '97, stod under News på RapGodFathers.com
Soul, ja jag håller med dig helt. Förutom i början när du drar förhastade slutsatser. Klart att alla arbetarklass inte är kriminella et.c. Det var verkligen inte det jag syftade på. Däremot så går det inte att komma ifrån att kriminalitet och vissa värderingar är extra starka i sådana kvarter. Det är försvinnande lika genom alla tider å på alla världens ställe, oavsett subkultur. Det är samma saker det handlar om liksom. Och att ta nåns kedja är relevant därför. Det är ett sätt att visa att man har kraft liksom, det är relevant, oavsett om man egentligen inte gillar det. Därför är det inte patetiskt av tru life bla bla.
gitano: Självklart är brott som är enklare att begå, typ att sno ett smycke av nån, vanligare bland arbetarklass/underklass. Däremot tror jag andra typer av brott - typ förskingring, skattebrott, insiderbrott o.s.v. mkt vanligare bland överklassen. Och det innebär oftast stöld av mkt större värden och belopp. Alltså kan jag inte skriva under på det du säger om: att kriminalitet skulle vara vanligare "i såna kvarter". Jag vet inte vad du menar med att ddet är relevant, men det är för mig oerhört med patetiskt med en vuxen man som söker bekräftelse genom stöld och med folk som ger honom respekt för det. Kanske vore ett skigrymt låtkoncept. Men att han verkligen går och gör det betyder för mig bara att jag hoppas han torskar hårt för det.
någon som vet vad som sas på intervjun igår på hot 97? nån som kan länka?
snälla nån hooka upp länk till hot 97
öööjj. han va inte med.. fan va trött jag blir.. trött att leva i ovishet.. haha
faaan nu vill man bara höra jim's version.
SKU - SKU - SKULASON!