I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

YO MTW Raps Weekend

Utländsk Hiphop - Allmänt

2007-05-05 14:23

YO MTW Raps Weekend

Missa inte att MTV kör en YO MTV Raps-special i helgen. Såg en lång intervju med Jurassic 5 och MTV Diary med Busta tidigare. Har inte riktigt koll på vad som sänds. Men det går säkert att hitta lite godbitar. Vad jag har förstått så sänds det mellan 12 och 16 idag och imorgon.

Fredens

"As boys, they said they would die for eachother. As men, they did!"
Poet

2007-05-05 14:41
fett! om ni kollar på nått intressant, skriv här isf.
"life's a garden, dig it."
DJ

2007-05-05 14:48
Ska ta mig en titt om jag hinner. Tack för tipset.

By The Way - MTW - Music TeleWision, det
på minner mig om två roliga saker. Han som säger High Definition T-Weee i reklamen och dom där svenskarna på Pimp My Ride som sa "Thank you MT - Weeee!". Varför berättar jag detta? För att jag är uttråkad på jobbet antagligen...

Peace

2007-05-05 15:20
hmmm.... Yo Mtv raps weekend skiljer sig lite från förr....

har kollat en halvtimme nu o inte sett skymten av vare sig Doctor Dre, Ed Lover eller Fab 5 Freddie....

nä, nu stänger jag av skiten

2007-05-05 15:37

mer eller mindre samma stuff som senast dom körde en hip hop helg, dock gött med lite nostalgi videos

www.illizit.com www.myspace.com/mayornas http://youtube.com/v/ww.youtube. www.dj-silence.com www.obnoxiuz.com www.ricowon.com www.hoova.se www.liveammo.se

2007-05-05 15:52

Utan Dre, Ed lover och Fab 5 Freddie... då ere inge Yo mtv raps

Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent

2007-05-05 17:24
synd bara att dom har visat det där ett antal gånger....men det e lika intressant o se när dom visade Yo mtv raps från början till slut...det e sant som dom säger "utan yo mtv raps skulle inte många av dom stora idag vart så kända" vilket är sant....
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate"
"And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"

2007-05-05 17:57
Soul survivor - påminner mig också om frans och heikos presenterande av acnes gamla hemsida: "we we we dot action streck now dot com". Jag är också lite uttråkad.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
DJ

2007-05-05 18:12
dunder - haha, cheers. Jag har jobbat klart nu, så ni slipper mer skitsnack från min sida...wohooo

2007-05-05 18:27
MTV Yo! Raps är fanimej helt jävla värdelöst.
You remind me of school on a Sunday, No class
/Pick It Up- Redman

2007-05-05 19:11
de va iof en lång jävla grej om ed lover, dre o alla andra!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-05-05 19:15
Minns jag rätt så var det inte alls längesedan dem hade en sådan här "weekend". Samma klipp, samma låtar. California Love med tupac och dr.dre. Och dagens låtar. :)

2007-05-05 19:22
haha den va fet
Interista cazzo vuoi, puoi cantarlo quanto vuoi - ma i campioni dell'Italia siamo noooi. JUVENTUS
AMICI DI NESSUNO