Spider Loc - Toe Tagz
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=70859713#Scene_1
Bury Me In Pieces Cause They Fear My Recarnation Bitches Screaming Peace When My Squad Face 'Em
Bury Me In Pieces Cause They Fear My Recarnation Bitches Screaming Peace When My Squad Face 'Em
I denna ronden. Game squashar beef med Buck sen säger "fuck the whole G-Unit ". Sen börjar han köra disslåtar över Vida Guerra? Game har legat före G-Unit i denna beefen, iprincip hela tiden. Men denna gången snubblade han och fick en fet spark i nyllet av Spider Loc.
jaha det säger du Arne Hegerfors...^^
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
de sant, fuck the gayme...
Jag kan ha mina fel, men att ha fel hör inte till dem
fan va barnslig haha vfan säger du Gayme för ? Gay me ? så du vill säga att du e gay ? ärligt talat trorde inte man hade sånna människor på forumet, vfan sluta med det där gayme o g unot o sånt skit,
Techniec Seriöst, du är den ända i världen som tolkat Gayme som Gay Me. No offence but who's the faggot?
hahaha vem e den här snubben, asså fuck the gay me, vad snackar du om
Jag kan ha mina fel, men att ha fel hör inte till dem
jätteseriös tråd också
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Något jag inte kan förstå när det gäller Spider Loc är hur han tänker när han skriver låtarna, för många gånger får han in ett par bra slag, men sen måste han fortsätta o byta beat i låten o massa skit o bara lixom rappa om ingenting, hur tuff han är osv, vilket gör att hela jävla låten. Sen kan man ju inte riktigt komma i från att han har verkligen inget flow överhuvudtaget, han är ingen bra rappare och är förmodligen bara signad till G-Unit för att han är från Compton, har kännt Game sen tidigare och är crip men måste säga att han tog igen sig lite med Toe Tagz, men Game är ju 100ggr bättre så det är egentligen ingen match. Men denna dissen hade ju varit så mycket bättre om han bara hade kört på back down-beatet och plockat ut d nödvändigaste och viktigaste i låten och slängt det på 20 bars.
thormahlen spider är inte från compton och nej han har inte känt game innan inte vad jag har hört och läst. så du tycker att det är nödvändigt att game säger: Bloods, Crips, Compton,50, easy e, 2pac, snoop, , fuck gunit, Gunot,dr dre, ganbangin, i nästan alla låtar?
är inte han från compton? han säger jue själv i låtarna att han kände game förut??så du tycker att det är nödvändigt att game säger: Bloods, Crips, Compton,50, easy e, 2pac, snoop, , fuck gunit, Gunot,dr dre, ganbangin, i nästan alla låtar? Sen undrar jag vad detta har med det som thormahlen skrev att göra
TopDogz147 P17 att spider loc skulle säga det nödvindigaste,vad säger game för nödvändiga saker i sina låtar och om han skulle inte lägga onödiga saker skulle han inte kunna 300 bars bara så dära och 3 andra mixtapes med diss låtar till gunit
Spider e från watts och han kände Game innan hela G unit grjern, finns tillomed gammla bilder på dem tillsammans
Y-B P19 Är inte Spider från Compton? "Curtis Norvell Williams (born on January 21 , 1979 in Compton, California ) is a rapper known as Spider Loc, who is part of the G-Unit clique . He is an inactive member of the 97th Street East Coast Crips , a gang in South Central, Los Angeles ." -http://en.wikipedia.org/wiki/Spider_Loc "Curtis williams aka spider loc was born in compton california were he stayed with his mother early in his teens he stayed with his father were he got involed with the eccg aka east coast crip gang 97st." - http://spiderloc.gunitworld.com/ Dessutom står det på www.myspace.com/spiderlocgunit står det att han är från Compton, California.Kände han inte Game sedan innan? "Spider Loc also had a feud with ousted G-Unit artist The Game . The two were once friends and made several tracks together." -http://en.wikipedia.org/wiki/Spider_Loc "New G-Unit member Spider Loc (a member of the Crips gang, while The Game was affiliated with the Pirus ), who was previously friends with The Game, began dissing The Game on several tracks soon after." - http://en.wikipedia.org/wiki/G-Unit_vs._The_Game Om jag tycker det är nödvändigt att game namedroppar och kör blood-piru-compton överallt? Om du läser i andra trådar relaterade till ämnet så kommer du märka att jag är den första att kritisera Game för att att allt låter likadant. Men hans teknik när det kommer till battle/disslåtar kan an inte klaga på, felet han har gjort är att släppa määääägnder av dom, det har blivit som att han inte kan göra andra låtar än G-Unitdissar eller "Where I'm from"-låtar. Men du kan ju å andra sidan inte säga att Spider Loc inte gjort samma sak, han har ju dissat Game om och om och om och om igen. Dessutom är dissarna inte särskillt bra, för det blir för mycket, han säger samma sak hela tiden, hade han släppt 1 diss innan 240 bars (spider joke) och sen svarat, med det "bästa" av det hans dissar innehåller hade det blivit så mycket bättre, alla dissarna fuckar han upp för han ska fylla ut dom. Toe Tagz hade varit så mycket bättre om låten var slut efter back down-beatet.
Spider loc Rider på 50 cents kuk hela tiden, han har varit signad i över ett år. och har fortfarande inte släppt album, han snackar om att va rik, Med hjälp av vad? Mixtapes? Fuck spider loc, han flowar inte, hans röst är skit, och han är ingen crip. Han var signad till Death row med Suge knight, och då var han med i Mob piru bloods, men släppte inga album där heller. Sen blev han kickad, och 50 anställde honom som reserv för game, ingen bryr sig om spider joke. och 240 bars är bättre än alla hans dissar mot Game. jo, en kul sak. Spider loc och Tony gayo blev jagade från scenen när dom hade nån liten "koncert" i San diego av bloods i publiken, ingen av G units dissar mot game har varit lika bra som 300 bars, synd bara att ni har G unit dicks så långt in i munnen att de stoppar blodflödet.
"Like Walter. E. Curtz, Im Living with insanity, I'll Raise Child Soldiers and make them Murder their family" - Nero
thormahlen my bad du har gjort hemläxan bättre en mig haha
spider loc är tung... Piru_luv P0 : är man signad till g-unit så behöver man nog inte ha sålt ett skit för att ha mkt pengar.. det får man väll så fort man signar .. sen är det faktist folk som tjänar grymmt mkt pengar på mixtapes... vem fan vill igentligen beefa med game ? han ändrar sig juh varranan dag om beefen... klart 50 blir förvirrad ena dagen säger han att det inte är beef dagen efter släpper han 10 diss låtar....
Digg this!