Juelz Santana & Lil Wayne - Black Republicans (Video)
VIDEO låten har varit upp länge nu men här e videon, måste säga att låten e riktigt bra, nästan lika bra som den riktiga låten , fyfan vill höra mer av dem 2 tillsammans elr va tycker ni ?
Techniec deras album är ju klart enligt lil wayne dom håller på och fixar till det lite bara... släpps snart innan sommaren!!!
tung video och jag tror på deras platta.
det finns en chat! missa inte den...
Det här va fan kefft. Juelz har ju inte nåt flow & weezys röst e fan buller. Nee.. inget vidare.
asså när lil wayne rappar så trycker jag bort direkt det låter så jävla fult så det bara inte är sant jag hatar hans stil hans rap hans allt det är så enormt störigt och fult bara.
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
riktigt tung låt!!!!! Juelz kommer upp i en mycket högre nivå när han kör med weezy, tillsamans är dom skit grymma! passar verkligen ihop! (no homo) Weezy säger ju att juelz är den rapparen som är närmast hans egna nivå!
och vem fan är du?
Tänk om alla diss låtar var i den här stilen!!
och vem fan är du?
japp såg den igår när jag surfa, måste säga att lil wayne inte va så het på denna.. juelz dödade men han sa att han va lika fly som en struts o dem är ju inte så fly :) skön video iaf.
Vad vet du om plastpåsar med dragkedja?
Inget stort fan av varken Juelz eller weezy, men måste hålla med om att det va rätt bra, åtminstone Santanas del...
"I gonna slash and gash, cut another hole in your ass<br>spill blood on the walls and play tennis with your balls<br>If the phone rings, don't answear the call<br>Im a slit your throat, fuck you like a ghost<br>cut your foreskin off and make a winnercoat.......PEACE" Spöket i Scary Movie
detta är hett.
SKU - SKU - SKULASON!
Seriöst folk, detta var bland det största skräp jag hört. Om ni ens jämför detta med orginalet är det något som är fel. Juelz Santana är hiphopens död! PZ
"Who the motherfuckin' bawse?"
Weezy når inte upp till sin vanliga nivå riktigt men ändå en tung låt.... gillar denna bättre än orginalet
Don´t judge a book by it´s cover, cause it´s story is as fucked up as any others.
har väll lsäppt ungefär 10 mixtapes tillsammans...
Mr Wayne förstörde halva låten. Går inte ens o lyssna på honom...
typ sämsta versen från weezy lagt sedan han blev bra.. I cant feel my face kommer nog bli tung hur som helst, weezy och juelz passar ihop på nått sätt
fcuk spleling
Håller med om att den är bättre än orginalet, men jag tyckte å andra sidan inte att orginalet var speciellt bra. Kan nog bli en ganska sjyst skiva.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
haha vilket jävla skämt om att det här skulle vara bättre än orginalet.
weezy håller sin vanliga form på denna, hans vanliga form är dock under medelmåttet tillsammans med paul wall och mike jones (who?). han har typ bara en bra låt och det är hustler musik, juelz är ganska bra och jag håller med om att han är like fly som en struts.....originalet är mycket bättre
These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line
alltså juelz kanske kan sälja skivor... av nån konstig anledning... Def Jam kanske ( för han ligger väl ännu kvar där?) men fan, handen på hjärtat. han är ju definitionen av en Whack MC...(jag vet, det är ett töntigt hiphop-uttryck men yadadameen..) han är en dålig rappare. tur att han är snygg så att alla tjejer köper hans skivor...hehe..nej jag är ingen hatare.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
"tur att han är snygg så att alla tjejer köper hans skivor...hehe" - no homo
"I gonna slash and gash, cut another hole in your ass<br>spill blood on the walls and play tennis with your balls<br>If the phone rings, don't answear the call<br>Im a slit your throat, fuck you like a ghost<br>cut your foreskin off and make a winnercoat.......PEACE" Spöket i Scary Movie
Tyckte det här var kvalificerad skit jämnfört med Jay's och Nas original.
Roc Nation Invasion! 19/7 - 2008
Santana flyter som en sten, och wanye låter skum... Kasnke blir bättre, men efter ha hört den 1 gång, njaaah
Highfive anyone, anyone?
Dom två ett stort skämt, santana kan inte ens rappa han bara langar nödrim. wayne e dock bra men inte på denna låten bara annars!
EY SHU!
Nockie P20 skiter faktiskt fullständigt i att det är en video... hur fan kan man klaga på weezys röst när jigga låter som han blir knullad bakifrån när han rappar.. han stönar ju fan fram orden nuförtiden...
Don´t judge a book by it´s cover, cause it´s story is as fucked up as any others.
juelz e väl en av de bäst rimmande mainstream rapparna i dagens industri? eller vad har jag missat?
Vad vet du om plastpåsar med dragkedja?
Både juelz och Weezy dödar på denna track, straight up! Respekt åt jay-z och nas som har gjort sitt, jag menar de var bra once.. men move on! :p "Recognize or step aside"
We are all black, when the lights goes out...
Word_Em_Up jaja självklart. NO HOMO.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
alpha_D ja dom dödar låten.....aka förstör den
These rappers think I'm worried bout' a punchline, I show more purpose than thier whole carreers in one line
Dessa snubbar är nog dom sämsta rappare genom tiderna.. jag förstår inte hur folk seriöst kan digga deras jävla skit rap! inte konstigt att Nas säger hiphop is dead!
Santana har slutat rocka bandanas? Känns som han har växt upp, om även lite... Jag är själv ett santana-fan eller vf man ska kalla det, och detta är fan inte bättre än orginalet! Båda ligger offbeat, men på nått sätt blev den ändå skön. Kanske e för att de e video, who knows.. Sen dömer jag alltid låtar först efter beats, sen rap och innehållet/texten, o det här beatet är ju blytungt, om jag skulle lyssna på den här ett par gånger så jag börjar uppfatta text osv så skulle den kanske inte vara lika bra!
Jesus loves you, but i still think your'e a cunt!
Verkar ju som att Lil Wayne har bett om ursäkt till Jay. http://www.hiphopdx.com/index/news/id.4933/title.lil-wayne-apologizes-to-jay-z
Roc Nation Invasion! 19/7 - 2008
HAHAHAHAHA Vilken skön kommentar snubben droppar om weezy på länken Dawn bifogade: "What a punk azz bitch. I am tired of this non lyrical funny looking motherfucker "
Om folk säger att detta är bättre än orginalet så har dom knappast ens lyssnat på nån av låtarna! Jag gillar både juelz och weezy, men vafan.. det här va okey, men knappast bättre.
Meth Word! Det här va fan det sämsta jag hört.. Ingen av dom kan rappa!
I'm breakin hottie hearts, niggaz drop when my shotty sparks/ It ain't no food in my fridge; just body parts/ - Big L
Skiter i offbeat, Weezy tar isär Juelz, simpelt... Skit skönt New Orleans slurred delivery... Unik helt enkelt...
- a perverse resistance to security and predictability, & a deliberate disregard for propriety -