I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

När släpper Dre? (Cool & Dre)

Utländsk Hiphop - Allmänt

2007-03-03 19:09

När släpper Dre? (Cool & Dre)

Hörde att han ska släppa album i år. Någon som vet när?
Tycker deras beats är i klass med Play N Skillz, fast rappen är snäppet bättre. Inte förtjust i den ena läspande brorsan där...

My Louis slippers, polo top
linen shorts so my balls dont get hot

2007-03-03 19:43
Hans platta har ju varit på G sen den där "Naomi"-singeln dök upp, vilket var för ca 2 år sen...men den var väl definitivt beräknad till att ha kommit i höstas nåt när "Chevy ridin" ändå var en hyfsad hit.
Nog för att hiphopen alltid varit hårt drabbad av uppskjutna releaser men för tillfället är det rätt extremt.
www.plaingold.com

2007-03-03 22:53

dem släpper väl först... Tony Sunshines Album..

I'ma ride for my niggaz, die for my niggaz ,Puff lye with my niggaz til I'm high with my niggaz..terror squad..baby!

2007-03-04 00:34
Skulle inte tro det med tanke på att Tony Sunshine idag inte ens har nåt skivkontrakt väl!?

covern på "She's like the wind" som körs mkt nu med Tony S och Lumidee är ju från Lumidees kommande platta så det ser mörkt ut. Annars har jag sett fram emot en Tony Sunshine-platta sen 99 nånting...

www.plaingold.com

2007-11-04 22:15
Har den kommit? vava?
My Louis slippers, polo top
linen shorts so my balls dont get hot

2007-11-04 22:32
tony sunshine har en ny stor deal, (inte officiellt dock vad jag förstår) så kanske kommer det ett album snart..han har fan haft typ 5 major deals, får fan släppa sitt album nu!
Dre ska släppa vår 2008 tror jag.
HL.

2007-11-05 00:25
Vad jag hörde så sköt han upp plattan för att jobba mer med Eminems King Mathers. Men 2008 kommer den ut fast jag vet inte riktigt när.
//Like i would carE\\