Nas, för han gick inte från grym truskool till festlig MTV-rap för pengarna som så många andra. Han gick snarare till dålig okommersiell hiphop och det finns det fan ingen ursäkt för...han har gjort så många, många låtar som varken apellerar till hiphopfans eller popfans. Hiphop is dead är full av sån skit.
Busta-Rhymes P19 respekt till taktsbar-0 P19 Gud vad sviken jag känner mig nu. trodde vi var homeboys du och jag. Det där trodde jag aldrig om dig, jag som planerat vår framtid och allt sen gör du så här, du kan dra åt helvete.
Nej busta!! det är för sent jag har gått vidare. Det är jag och
jaquil P19 nu.
FREE Ayatolla.
black eyed peas...utan tvekan... från att ha varit en av mina favvogrupper till att verkligen vara en av de grupper jag hatar mest i hela världen... jag hade nog hatat dem lika mycket om jag inte visste att de vart bra innan och jag bara känner mej sviken. jag hatar dem verkligen nu....kan inte ens lyssna på de gamla skivorna. jag hatar black eyed peas.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
GatmaN Där ser ni Fakk hedds! =D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Dr. Dre. han har väl svikit varenda levande varelse på jorden nångång..
MOBB DEEP
On a average night im likely to stab a fag with a knife/ That's when im chillin' imagine when im mad what it's like/ -Saigon
DMX
I'm like the fly Malcolm X, buy any jeans necessary. http://idonthaveenoughsneakers.blogspot.com/
Dre stal In da club beatet av mig
You already know, den e on lean!
Mos Def! Sluta krångla till det för fan
http://www.facebook.com/mickjagerjakkthe http://www.twitter.com/popularmusiken http://www.popularmusik.net
Hur fan kan folk säga att Dre har svikit er..Ni måste menna när han proddat isf , för han 2 soloskivor är Klassiker båda och den som kommer iår kommer bi det även den... Dre = Hiphop Livin Legend
ingen grupp/artist kommer någonsin svika mig mer än Mobb Deep...
- a perverse resistance to security and predictability, & a deliberate disregard for propriety -
eminem, mobb deep. hmm svårt att säga,
"KEJK sa det förbjudna! Tamejfan! KEJK är whoas Harry Potter, han som vågar nämna honom vid namn. Lord Voldemort!"
rjd2..indiepop? vafan komigen....
solar mig i den permanenta glansen av mig själv.
Jag väntar fortfarande på The Cure, RZA!
He Who Professes The Faith Will Excel: And To Whatever You Accustom Yourself You Will Grow Accustomed To. <br> Blessing To The Reader
ingen har svikit mig..
www.catapultsent.com www.myspace.com/nekkidee
varför sätter ni så jävla höga krav på era favorit artister?? jag mennar dom sätter inga krav på sina fans! Om artisten vill göra något annat än det den har gjort i 10 år... är det så konstigt?
Sviken vet jag inte om jag känner mig, men jag är bra nyfiken på vad Guru håller på med egentligen. Killen som alltid kändes ärlig och balanserad förut, verkar ha fått någon meltdown. Ere mycket sponken och prylar eller? Har fått för mig det... Skit synd...men men.
U wanna war, Ill take U to war!
Han verkar vara bitter och jävlig...fan checka in på närmsta rehab, och bli balanserad. Ring sen upp din gamla vapendragare Preemo och red ut saker och ting. Sen gör ni det ni är best på...superfet musik. För mycket jidder asså, blir såå trött, ojojoj!
U wanna war, Ill take U to war!
ice cube ice cube ice cube ice cube ice cube ice cub e
HEY! File sharing is a crime and I'm not going to be anally raped just so you can listen to Usher!
Mos def, fattar inte vad han håller på med.. Han kan ju släppa hur galet tunga grejjer som helst, men då ska han börja exprimentera....
Men lika glad är jag för det!
Eminem har let me down återkommande gånger
Street savvy
Emienm är en riktig svikare!
jag känner mig jävligt sviken av snoop nu när han åkt fast för knark. vad är det för sätt egentligen??
http://wifebeaterlove.blogspot.com
Jag tycker det är skillnad att känna sig sviken och att tycka att det är lite tråkigt hur en artist utvecklat. Kanske borde man omformulera frågan i tråden
Ultramagnetic MC´s Lyssna iofs bara pa 2 latar fran senaste skivan, vet inte hur gammal den var men 2006 tror jag. usch...
tåg, tåg och...tåg!
Eminem när han ställde in europaturnén :'( har aldrig kännt mejj så sviken och aldrig mått så dåligt :/ 17 aug 2005 är ett datum man inte kan glömma när den nyheten kom :'( Snoop Dogg har blivit en fitta, sjunger me justin timberlake o konserter me P. Diddy i mean wtf?! :O
Crooked i någon ? om man väntat på ett släpp som inte är mixtape sen 98 typ så har man väntat lite för länge....
it aint hard doin right, its just hard 2 succeed i wanna live but its hard 2 breathe
Mobb Deep svek mig fett genom att signa Aftermath. Organism12 har också svikit mig lite genom att ha blivit sämre textmässigt på senare tid :(
2pac utan tvekan..Han gick ju å blev mördad alllldeles för tidigt..det måste ni hålla med om :P
Biatch
de nog mer fansen som har en liten fantasi bild av hur folk e när dom inte ens känner dom. vi har alla brister så låt dom göra sin grej precis som alla andra.