Erat favorit spår på eran favorit skiva
skriv erat favorit spår på eran favorit skiva: Non Phixion - If You Got Love på skivan The future is now
Dead Prez - Police state på skivan lets get free
witty unpredictible talent and natural gang
dr.dre - 2001 - still D.R.E
Nas - The World Is Yours på Illmatic.. förmodligen.
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
mobb deep - survival of the fittest på the infamous kanske, eller vettefan, finns ju så mycket bra :l
Never Change på AZ's A.W.O.L va jag kan komma på så här på rak arm. Finns ruskigt många grymma skivor dock.
Don't make me Chris Brown you, bitch!
My mind ft. Greg nice på Sadat X's Black October. Så sjukt jävla bra samplat alltså. Eller vad säger du Soul Survivor? :)
Street's disciple, I rock beats that's mega trifle
black october är alltså din favoritskiva?
Fuck Batman and Robin, I'm robbin with a bat man... http://boegballe.tabulexnet.dk/
protect ya neck från enter the wu-tang
Fuck Batman and Robin, I'm robbin with a bat man... http://boegballe.tabulexnet.dk/
Lundahl Menar du verkligen allvar när du hävdar att Black October är ditt favoritalbum? Låten är det inget fel på alls, men skivan liksom, jag kan inte gå med på att någon tycker att Black October är ens 2006 års bästa skiva. Mitt val: Daylight på Labor Days
Masta ace - beautiful på A long hot summer plattan
your career is a typo, mine is written like a haiku
Nas - Memory Lane på Illmatic
Men lika glad är jag för det!
Nas - N.Y State Of Mind - Illmatic
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?
still rappin på haiku detat!
Big L - Platinum plus på The big picture
ask Beavis, I get nothing Butt-head
Organized Konfusion - 3-2-1 på Stress: The extinction agenda
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
C.R.E.A.M på 36 chambers
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jay-Z + Bigge - Brooklyns finest, på Reasonable Doubt
Pete Rock & CL Smooth 'Can't Front On Me' Mecca And The Soul Brother 2LP, Elektra, 1992
Lundahl: Jo det är en grym låt. Men det är inte ens Sadats bästa soloalbum ju...tycker jag...
Guerilla maab - Maabin - Resurrectedskivan
LEGALISERA CANNABIS
Skribent
2007-02-05 14:04
Big L - Put It On (Lifestylez Ov Da Poor & Dangerous)
dr dre - bitches aint shit från chronic
Gangstarr-Moment of truth från Moment of truth
C.R.E.A.M på 36 chambers
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
accordion från madvillainy !
And just like he said, I coulda told ya MF, the holder of a boulder, Money Folder
Producent
2007-02-05 22:02
Raekwon feat. Method Man, Ghostface Killah & Cappachino-"Ice Cream" från skivan "Only Built For Cuban Linx"
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.
everyday struggle från ready to die med b.i.g. så klart...
lägg!
Nas - It aint hard to tell på Illmatic
thought process- Soul Food, Goodie Mob
U only scared to die when u ain´t living right- T. Kweli
Mash från J Dilla - Dountus
Dreadful day på the new world order med poor righteous teachers..... eller kanske gods, earth`s & 85ers.... eller kanske we dat nice... eller kanske miss ghetto... eller föresten typ vilken låt som helst från the new world order... (förutom skit låten fugees gästar på)... peace
Nas - Illmatic, Represent Ice Cube - It was a good day, The Predator Dr Dre - Lil Ghetto Boy, The Chronic 2pac - Me Against the world, Dear mama
Shuu
finns ju hur många skivor som helst som är skit bra, favoriter varier ju. men just nu är detBCC - Here We Come på Last stand
Producent
2007-02-07 23:20
Mobb Deep-Hell On Earth med "Get Dealt With" kanske.
Jag är ingen perfekt man. Jag försöker bara göra det bästa jag kan och vara sann, inte göra nått halvdann. Det borde vara min slogan.