Bone Thugs-N-Harmony feat. Akon - I Tried (prod. Akon)
från nya albumet. tror inte det finns något hopp för BTNH längre, tyvärr! jag tyckte akon var rätt skön när man hörde han på radio nån gång då och då men jag har nu insett att... han suger ganska hårt. detta är den poplåt som jag aldrig hoppades få höra komma från bone. denna kommer spelas sönder på the voice och nrj har jag en känsla av! den läckte för ett par dagar sen så ingen kanske har hört den men om någon har: vad säger ni?
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
vart finns den å lyssna på då..?
"Don´t even look like a rappa´, a revolutionarie!" / Skoob
på olagliga ställen på internet.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
aha okej har inte hiphopdx den där man kan lyssna på då. de går inte å tanka dom där finns bara att lyssna på
det är väl bara för dig att kolla där då? men jag skulle knappast tro det. den versionen som har läckt är inte mastrad.
aha okej
" denna kommer spelas sönder på the voice och nrj har jag en känsla av!" Det har varit meningen med det här albumet ända sen första början.
fan, hoppas inte det stämmer, bone har alltid hållt klassen. men bone och akon låter inte som nån bra kombination.
Don't make me Chris Brown you, bitch!
äsch bone förtjänar lite fame och cash.
SKU - SKU - SKULASON!
maran P2 absolut men vill inte att dom ska bli sämre. : (
Don't make me Chris Brown you, bitch!
Har inte hört denna, dock är Forget Me (eller hur den nu hette?) som Akon också medverkar på hyffsat fet. Men rätt tjatig.
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
Samtidigt måste man se båda sidorn så att säga. Det var inte bara en låt som läckte, närmare bestämt fyra st. Bland annat låten Into The Future med Flesh som är riktigt bra.
"denna kommer spelas sönder på the voice och nrj har jag en känsla av!" Det har varit meningen med det här albumet ända sen första början. spelar väl ingen roll om låten är dålig? det jag menade är att dom verkar ha ändrat sin stil lite. deras tidigare låtar har inte alls samma stuk. ska lyssna på dom andra som läckt. hoppas dom håller bättre klass som du säger skyhigh.
låt dem tjäna pengar fyfan
Är säkert ganska tröttsamt att släppa album efter album med samma sound!
det finns en chat! missa inte den...
Rhetoric P22 Leta upp "Just vibe" som oxå är med på nya skivan, den låter fan som gammla bone lite grann.
Jadu...
HAHA precis vad jag sa när jag såg låtnamnet för första gången!
Puzzle Productions / puzzleprod.com soundcloud.com/iloice
Med handen på hjärtat Bone thugs n' harmony är fan dom ända rapparna som behärskar hiphop, rn'b, soul ALLT, helt sjuka raptekniker, sjukt flow, dom förtjänar gaaaaleeet mycket mer respekt. SÅ JÄVLA TRIST! Hoppas dom får sköna beats till denna platta, för det förtjänar dom. Det var allt jag har att bidra i denna tråd.
denna var mkt bättre än alla andra låtar som läckt på nätet.
WWW.DUBCNN.COM<br> WWW.DUBCNNAGENCY.COM<br> WWW.DUBCNN.SE
Wish har verkligen steppat upp sig måste jag påpeka.
jag har hört de flesta låtarna å det låter jävligt fett
här är en länk för att lyssna på låtarna
http://navajoakasketches.imeem.com/playlist/mDVC1xK6/
jag har hört typ nästan alla låtar som läckt och det låter
Coco Loco
http://navajoakasketches.imeem.com/playlist/mDVC1xK6/
Coco Loco
Ladda hem den på www.dubcnn.com courtesy of Interscope records.
WWW.DUBCNN.COM<br> WWW.DUBCNNAGENCY.COM<br> WWW.DUBCNN.SE
den heter strenght & loyalty
Coco Loco
Bizzy Bone som ej är med i denna skivan har signat sig en deal med virgin records som gästas av twista trina dmx m.m hört några snippets bizzy bone skiva verkar vara tung den med
Coco Loco
jag diggar den! vart jäkligt förvånad när jag hörde den på radion imorse, när jag stod i duschen.. hade helt missat det
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
de har redan tjänat pengar, vet inte om ngn redan skrivit det. det är bara det att de inte spelas på mtv nu. kolla deras försäljningssiffror, de har platinum försäljning på ett par plattor om jag inte minns fel.
jag diggar fan låten asså. tycker den e skön.
thundercooperfuckinbird
hihi har kickat på den instrumentalen.. busfrö som jag är... Låten ligger i Audio forumet as we speak...hoho
så jävla tråkigt utan bizzy
http://www.myspace.com/akinonline
www.finestmusic.se/bone.html
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
hörde den på Crossfade på ztv, tyckte den va riktigt grym :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
bone thugs kommer till svergie
Coco Loco
dom har blivit sell outs som det heter, svårt att erkänna?
www.finestmusic.se/bone.html
Coco Loco