I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Varför hatar alla 50?

Utländsk Hiphop - Allmänt

2007-02-22 12:47
Spliffsheriffen ...fan snackar du om klart vanilla ska räknas han har ju släppt massa skivor han me, å varför ska ja inte räkna in hammer.bli inte lack på mig för att de inte slått dig innan att man inte behöver va GOAT bara för man sålt massa skivor..och ja hatar ingen å ja avgör inte vem som e fet men ja bara påpekade att de säger inte så mycke om rapparen för att han sålt mycke.me tanke på att 7 av 10 som äger en fifty skiva äger absolutmusic29 å spicegirls
också. så snarare betyder de att rap inte har me framgången att göra å specielt inte om man sålt 10milj skivor å fortfarande låter som man har en kuk i käften

bara min åsikt de här så ta inte åt er som vanligt. ni känner inte killen och han hadde förmodligen inte under några omständigheter villja att ditt jävla wow spelande
arsle skulle backa han.Peazza

----------------------------------------------------------------------------

2007-02-22 13:16

Ja räkna med vem du vill.
Min poäng är att jag tycker det är fruktansvärt löjligt att dela in musikgenrer på sättet som du gör.
"Gemet" är rapvärlden och där måste man vara äkta, det är förbjudet att göra populärmusik utan det ska vara så hårt och alternativt.

Kan inte rockarna också börja bråka om vem som är äkta och gör "riktig" rock.

bara min åsikt de här så ta inte åt er som vanligt. ni känner inte killen och han hadde förmodligen inte under några omständigheter villja att ditt jävla wow spelande
arsle skulle backa han.Peazza

Vem riktar du det där till?

2007-02-22 13:37
ja delar inte in nått i några genrer
de va ju faktist så att ja svarade från början på en killes inlägg
som handla om att destå mer skivor man säljer destå bättre e man på å rappa, å ja ville bara poängtera att ja tycker inte att så e fallet

ja har fan inte snackat om äkta  va fick du de ifårn å bara så du vet så hatar ja inte 50,bara tycker att han inte e nått vidare på å rappa

iof så ska ja väll inte vara nån judge judy när de gäller rap.men ja mistänker att hälften i denna tråden inte ens vet va rap betyder, å ska hålla käft innan dom bedömmer nått, tuvärr så hinner väll alla jävla råttapor å googla detta.

och vem ja riktade uttalet till, va till dom som tog åt sig
har ju sett va de e för lirare här.pz

2007-02-22 14:18

Och jag skrev där uppe att jag tror det är fler som väljer att ogilla fifty p.g.a. att han säljer skivor än vad det är folk som väljer att gilla honom för att han säljer skivor.
Fifty säljer skivor för att folk gillar honom.

Förstår du mitt resonemang?

Såg nu att du strök med där i mitt gallaspyande över ryggsäckarna, ber om ursäkt.

2007-02-22 14:34
Aii.. jo självklart e de så att att han säljer skivor pga
att folk gillar han..så antar att vi e cool=).men lika sant som att ikea inte har bäst möbler för folk köper dom mest, e de att 50 inte e bäst på å rapa för han säljer hiskerligt mycke.fridens

2007-02-22 15:15
Så sant så sant, Ikea säljer inte för att de har högst kvalitét utan för att de har förhållandevis hög kvalitét till ett lågt pris och ett stort utbud <- vilket passar människor eftersom genomsnittsmänniskan vill kunna välja det hon vill ha, inte betala för mycket och naturligtvis köpa bra grejer.

Vad händer när vi byter ut Ikea mot 50 i sammanhanget? :)

2007-02-22 16:46
hehe sant sant men va mena va att kvlitet å kvantitet sällan hör i hop.men de e sum du säger att folk köper de för att de fins ett stort utbud.med andra ord spelar tillgängligheten stor roll.
så när dom spelar sina 7 låtar på mtv å radio så blir de att folk hör de en gång var 15 minut, å efter en vecka så sitter de ju i skallen på folk att de e de här som e nytt å bra,

å missförtå mig inte att ja tycker att bara för nått e på mtv så e de dåligt.för ja kika jämt yo mtv rap´s när ja va en kiss,misstänker utan mtv hadde ja nog alldrig fastnat för hiphop så som ja gjort.Pz

2007-02-22 16:51
för att han har magmuskler, tuffa musikvideos å en relativt ignorant attityd... sånt föder hat å avundsjuka... har blivit rätt keff på sistone oxå... sen så har ju branchen etablerats utav numer mer intressanta namn såsom T.I. å dylikt...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-02-22 17:44
Ni är så roliga^^
so fresh so clean just like me ah step from ah washing machine

2007-02-22 17:58
50 cent e tyng!!

95 % av senaste plattan var skit men han e grym, d kan ingen säga emot..