hehe riktigt skön video ju!
What's crackulating? www.mainact.se
haha va skönt han är game :D
SKU - SKU - SKULASON!
haha yeah .
soundcloud.com/G-O-R-D-A
maran P2 fula tjejer. NOOT!
http://marcedwardkhalil.blogspot.com/
Gloria Valez ar het, fast hon ar inte Vida Guerra
Shuu
riktigt jävla skön video var det.
haha riktigt nice!
Don't make me Chris Brown you, bitch!
såg på BWS sidan ,fan helt skönt att game skrattar genom hela vidoen :D FÖRSTA GÅNGEN
Vilken jävla humor på hög nivå? det var ju snarare buskisnivå bortslarvad potential.
Såhär skall ett sånt videokoncept skall göras:
What They Do
riktig skön video, grym låt också förövrigt
bästa förutom alla heta brudar va ju när han kom ut som kanye med ryggsäck och grejer och kanye med han game kedjer.
Don't make me Chris Brown you, bitch!
"Menace to Society 2 starring me, with more chemicals up in me than you're favorite pharmacy"
vad var det som var roligt?
http://soundcloud.com/80scrackpolo
haha riktig tung video....nån som vet hur mykke doctars advocate har sålt nu
I'm Rich Bitch
diggar game och så men undrar också vad som är så roligt?
Jag tog stolen och kastade den på henne när hon sprang när för trappan (yeeeees) och träffade henne och hon började gråta som en hora/snopp_dogg p19 om bråket med sin lillesyrra
Jo men det var väl en trevlig video. Dock inte överdrivet rolig så man skrattade, men det brukar väl inte musikvideos vara?
8 diagrams!
Så jävla B när dom censurerar. Tyckte mig höra bla "..she must have had powers like wonder woman.." Går väl "..she must have had a pussy like wonder woman.." og eller?:P Videon var väl OK, gillar texten mer, soft när han dissar alla jävla brudar etc. Dock hajjar jag inte, har fått för mig att Game dissar Pharell, man hör ju genom hela Doctors Advocate att han rackar ner på 'ice creams', dvs en av Pharells skomärkes-modeller, samt 'abathing ape' etc, alltså hans clothes-line. Sen ser man Kanye i videon med en BAPE-tröjja, som just är Pharells märke. Somebody fill me in?
I want to name my kids after people I hate, so I can beat them - and feel good about it.
Tycker absolut inte kanye tillför något här, bättre utan och NutCase, kanye har på sig en BWS tröja, black wallstreet
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.
hmm när dissar the game pharrell? har aldig hört d
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
nä kanye har en bape tröja och bape jacka på sig.....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ah såg nu, de va bape, lol, lite roligt, av alla kläder att välja, men de va bara för att kanye vill visa pharell att "jag har inge emot dig, de e game, jag är bara med på hans låt" fattarni? och the game dissar pharell på hela albummet, men på denna låten säger han "skateboarder like pharell" ser man en med grön vit bape hoppa på skate board och i slutet när han åker med bilen ser man samma person åka skateboard efter
han kör ju she was eye candy in the double XL jumped out the page and on the skateboard whit pharrell...e d en diss?
faktumet att i sltuet kommer den skataren efter honom som om han inte har bil liksom, samma som ska va pharell, de e diss och han dissar flera gånger i albummet
hmm har inte hört d typ han kör ju blabla and i aint pharrell...i dont front about shit i put my gun up on shit d e d ändå stället mer än i denna låten som jas vet att han nämner honom och ser inget av det som en diss
tror de va too much elle något han säger typ "and pharell got the whole hood on some gay shit" och i låten bang"You got them funny ass colors on, take it off" och"(Bang) like Crips and Bloods From now on, wear a Bathing Ape hoodie get stripped in the club Like a bitch in the club, watch him strip in the club You like ice creams? Get a banana split in the club" typ alla låtar har han massa subliminals till han och låtar innan, alla vet de "beefar" eftersom pharell inte ville göra beat elle något äeh vettifan
glömde de viktigaste One bloodand you new niggas ain't shyt but new niggas bape n ape shoe niggas i'm talkin to you nigga
haha game blev arg för att P inte svarade på hans samtal nåt sånt ...game ville ha ett beats men P hörde alldri av sig , o för det andra så e inte Bape Pharells märke
Alltså grabbar/tjejer Bape har inget med pharell att göra förutom att han har på sig bape kläder ibland + att han har en sko som är lite collab där. Men det har även kanye west...
Forumssignatur...<br>
Bape är väl ändå Pharells märke? Eller? Det förknippas ju med honom om inte annat. Tycker hursomhelst dissen gentemot Pharell blir ganska tydlig eftersom han dissar Bape och Ice Creams, vilket Pharell liksom representerar. Så det är nog ingen slump.
I want to name my kids after people I hate, so I can beat them - and feel good about it.
Nej bape är ett japansk streetwear märke mannen bakom märket heter Nigo.
Forumssignatur...<br>
alltså vfan e det med er ? Game har jobbat med Clipce, Kanye, Lil Wayne,Ya boy och dem har ju bape kläder o skor o sånt shit ibland , game jävlas med pharell bara ! och killen som äger Bape e bra kompis med pharell så e det bara fatta ,pharell äger inte märket, han har bara Ice cream skorna, Och kanye sammarbetar oxå med bape, han ska få sina egna skor
"(Bang) like Crips and Bloods From now on, wear a Bathing Ape hoodie get stripped in the club Like a bitch in the club, watch him strip in the club You like ice creams? Get a banana split in the club" tycker de e tydlig subliminal, och pharell har gjort bape lite större, mer populär in the "hood" men, pharells märke elle inte, game dissar honom för an inet fick beat
bape förknippas ju ganska hårt med pharell, kommer ihåg att lil wayne var förbannad nån gång på pharell för att pharell fick all cred för att ha upptäckt märket, trots att wayne, påstår han, kört det skitlänge. I sverige tjatade dock andres lokko om bape redan i gamla pop, gjorde han inte det? Iallafall bibel.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
nigo och pharell är typ polare sen innan tror jag. har för mig jag läste det i en gammal vibetidning där det stod om bape. Sen har väl nigo använt pharell som en av sina största reklampelare och det gick ju rätt bra.
SKU - SKU - SKULASON!