/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
hahah
St-music.net Nucca.se Dirtycrowd.com Xoworld.net Nucca Unlimited - 0707 44 30 11 - The Pipeline
vad är roligt? berätta för en oinvigd.
wow internet-thugz... men dock lite små roligt
Omae wa jowai
Det här höjer ju verkligen Dipsets streetcred, eller ska vi köra på den klassiska "nerd-rap get the gunclap" ?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ballin jim jones är för rolig han får ta och lägga av vadå internet thugs i kärlek och krig är allt tillåtet anyway ballin
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
synd bara att Tru life va steget före dom, kolla in framsidan på tru lifes nya mixtape hosted av J-love...där har ni nåt att garva åt...
You are the one who go get the OG´s, im the one who the OG´s go get.
Haha Det där var fan riktigt kul.
nja inte så jävla roligt :S nån som har bilden på tru life i dipset kedjan föresten??? eller har ja drömt om att den finns.. neee har sett den tror ja
vafan menas me den där? är det en diss mot jim lr tru hehe
tror det är nån dipset fan eller nåt som har photshoppat på en diplomats-tröja och cd. egentligen hållde han nog en annan skiva i handen.
ja skivan ser faktiskt lite photoshoppad ut!
C A S H F L O W - C L O T H I N G // BLOGG.CASHFLOWCLOTHING.COM
det är mer pinsamt för dipset i mina ögon. tru life sitter hemma och skrattar åt dom. visar vilken nivå wack-ass dipset ligger på.
Street's disciple, I rock beats that's mega trifle
hacka hans myspace!!! fy fan va skönt gjort, skulle vilja se hans min!!!
Snarare pinsamt än roligt gjort av JJ, tycker jag.
känns som att jim jones o shitset inte har nått att komma me i disslåtform så dom hackar sig in på hans myspace o känner sig skitballa
Shit ni måste ju inse att det bara är pinsamt för artister som ska ha en hardcore image, som titidgare påstått langat o skjutit folk nu hackar folks Myspace som dom har beef med. Kolla bara på deras wacka dissvideo mot Jay på youtybe....Dipset e fan helt värdelösa alltså...
"I gonna slash and gash, cut another hole in your ass<br>spill blood on the walls and play tennis with your balls<br>If the phone rings, don't answear the call<br>Im a slit your throat, fuck you like a ghost<br>cut your foreskin off and make a winnercoat.......PEACE" Spöket i Scary Movie
vem fan har snackat om att true rånat shiest bub när det var tvärtom som påstods och en del rykten menade att det var deras gamla rocafella kedjor och inte true´s kedja! hur fan skulle det gå till?
hehe... MySpace gangstas...
picassoäpple, nää nu e du ute å snurrar. Tru Life har baxat en dipset kedja och inget annat. Frågan är vems det är
"nuff said nigguh, ima mess wit yo myspace, straight up"
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus
Band website: NO WEBSITE.IM BROKE!1 Record label: COCK A FELLA RECORDS haha
Bury Me In Pieces Cause They Fear My Recarnation Bitches Screaming Peace When My Squad Face 'Em
We Gon' Hack Ya'all No Lie You Know Dis(Ballin!!!) Internet Thugz beside Rap Its Like Showbiz(Ladiz) We Stay Gay,No Lie,And You No Dis(Remixxx!!!) Oh My!, Jim You Gota Stay Focus
Bury Me In Pieces Cause They Fear My Recarnation Bitches Screaming Peace When My Squad Face 'Em
"Shit ni måste ju inse att det bara är pinsamt för artister som ska ha en hardcore image, som titidgare påstått langat o skjutit folk nu hackar folks Myspace som dom har beef med." Ord upp!
fan va dumma i huvudet ni alla är. det är väl ganska självklart att det inte är jim jones som hackat sidan utan bara nån utav miljontals fans som har gjort det. jävligt kul gjort!!
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Rhetoric: Säger väl mer om Shitsets fans än nåt annat i så fall.
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus
QNS-D nej. som mainstream artist har man alla sorters fans. bara för att en bevisar sig kunna använda en dator betyder det väl inte att alla dipset fans är nördar. eller? jag är bra kompis med en av sveriges bästa hackers (han har iofs lagt av nu men...) och han lyssnar nästan uteslutet på reggae men även lite hiphop och är den softaste person jag känner. så bara för man kan exploitera ett progammeringsfel betyder det inte att man är nörd är det jag vill komma till. till och men jag har lekt lite med hacking som mindre. :) sen att jag inte tycker om dipset särkillt mycket är en annan femma.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
vem fan är så jävla trög så att den tror att jim jones har hackat sidan och vem fan är så jävla trög så att den påstår att knarklangare eller gangsters inte använder datorer eller internet. det här är internet så jag nämner inga personer men jag vet folk som gått it-inriktade linjer ioch becknat samtidigt och shit så shut up bara för att man knarkar eller langar betyder det inte att man inte kan ha andra talanger
word han har inte ens fått släppa ett album det säger ju mer om honom om han hade några hade han väl kunnat låta dem demonstrera åt honom
Y-B HAHAHA, akta att Jim Jones kommer och anställer dig som ghostwriter
What's crackin? Besides your rectum when I start attackin
me2 haha
Rhetoric: Kvaliteten på fans hänger i såfall ihop med nivån på musiken. jag_såjävlacool: Wacko.
QNS-D P22 ganska dumt påstående där. men fortsätt du tro det. jag lämnar tråden nu!
Rhetoric: Haha, chill.. inte helt seriöst menat.