Chamillionaire imiterar 20 rappare
http://www.youtube.com/watch?v=YUTrk5N33vw Trae är den bästa och Lil Flip är den sämsta.
"blowin money, throwin money, its snowin money " - - Lil Wayne - -
http://www.youtube.com/watch?v=YUTrk5N33vw&mode=related&search=
den första är fel
låten finns med på hans nya mixtape!
några av dom tyckte jag var bra men dom flesta var jävligt dåliga
RIP DJ SCREW
faktiskt! gillar inte hans sätt att sjunga och jag tror inte han har fattat att vissa behöver röst!
heh...tycker han var rätt bra på att härma Pimp C och ESG. fast många var ju rätt långt ifrån originalet
slim thug var fett lik ju.
SKU - SKU - SKULASON!
Lite tråkig video tycker jag. Lite enformig.
Rätt kul, även om han inte satte dom helt perfekt.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
bra shit...flowmässigt tycker jag att han e lik alla
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
han härmar chamillionare sämst ... asså är de verkligen hans röst hela tiden?, haha va nasty pimp c var bra härmat på vissa ställer Slim thug var bra hahhaa ;D shit haha Mike jones lät rätt likt faktiskt paul wall, venne hört han prata men rappa ;D Scarface.. ja venne sådär,Vilka e detta Z-ro, E.S.G., Killa kyleon, big moe, willie d, bushbick bill, magno, lil o' , Devin the dude, big pokey, jävla söderartister, orka, (asså 10 spänn att hanbad dessa rappare komma och rappa och så dubbelrösta han med sin röst lite bar hahah)
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.
skulle vara roligare med artister man kände igen lite mer,
det är väl inte chamillionaires fel att du har dålig koll...
nej men alla dom är inte kända, skulle va kul om han tog typ lite mer aktiva som de flesta skulel känna igen, typ lil john hade vart kul o höra, lil scrappy, xzibit, the game, 50cent , jay-z, dre, snoop, nas, diddy, cam'ron, tupac, men bara min åsikt
gammal funnits i flera månader
Dirty 3rd...
bun b var ju sämst imiterat
racapp: Tror de som faktiskt är insatta uppskattar detta mer. Skulle ju bara bli tråkigt om olika rappare imiterade samma rampljusartister hela tiden dessutom.
njut
Haha, Big Moe satte han jävligt klockrent!
Redline!
hahahhahahahha "Vilka e detta Z-ro, E.S.G., Killa kyleon, big moe, willie d, bushbick bill, magno, lil o' , Devin the dude, big pokey, jävla söderartister, orka," willie d & bushWick bill e me i geto boys...hört talas om dom? ;P
devin the dude och buswickbill kände jag igen, namn jag hört men inte dom andra jag listade
ok några få man inte känner igen men typ Z-RO ? synd att ni inte vet vem det e för han e riktigt bra ...lyssna på hans grejer o va snkcar ni om han borde härma 50 o sånt shit ? menningen att han skulle härma HO grabbarna.....hans flow e grym kanske bara rösten han inte kan härma alla med ,,,,men inte hans fel han e ju föd så :D en annan grejr som kanske inte har med detta o göra är att 50 o chamillionaire's sammarbete verkar det inte bli nåt utav,,,eftersom cham var på game's one blood och det gillade inte 50
shit, alla är typ southern rappers man aldrig hört talas om, knas.
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
paul walla va bast tycker jag....hade ju samma slags punchlines o allt
www.myspace.com/youngivy<br> tro mej, jag är skitduktig på att rappa
Bara bra val av rappare att imitera, förstår inte alls vad poängen skulle vara med att imitera "större" artister.. Han tar ju dom största namnen i Houston liksom, och gör det rätt bra!
Connected.
Tycker ni som inte känner igen dessa namn borde ge dom en chans, istället för att avfärda dom som "södern artister", snacka om att dra alla över en kam..
Connected.
man kan ju inte alla dom rapparna men pimp c va likt som fan :D
vissa är sämre än andra // Gus
vissa är bra, men Roll Call 1 var bättre..
R.I.P. Big Moe
Det fanimig inte att jämföra Devin med nån som Doseone, och ska man ändå göra det så är det dose som låter som Devin, inte vice versa. doseone....herregud...
Connected.
vem fan är doseone?
R.I.P. Big Moe
man blir mörkrädd när folk inte vet vem z-ro, wille d & co är.. g-unit-generationen..
kändes som det var ungefär fyra fem st som gemene whoait känner igen... hade vart roligare om det inte bara var en massa okända southern dudes...
What would macgyver do?
bleunt sex dagar in på det nya året men årets dummaste kommentar har redan kläckts...om du inte vet vad fan du pratar om, kan du inte bara erkänna det istället? vad har du överhuvudtaget hört av devin och alla andra av dom imiterade rapparna om man får fråga?
bleunt nej, det gör dom inte. något som man väldigt enkelt kan konstatera genom att lyssna på dom FÖRST och ge omdömen SEN. "har jag inte hört dom så kan dom inte vara bra och låter likadant allihopa", schysst logik buddy. du kan väl åtminstone öppna din unkna lilla låda lite då och då för att vädra... näe...man vill ju inte att det ska bli någon sorts negerdunkadunka av det hela!
bleunt, kaffa Devin's album just tryin ta live, klassiker. imho. innehåller även doobie ashtry, which is the soundtrack of my life ,> mer eller mindre, underbart allbum, to tha x-tream är riktigt bra med. rekomenderas.
bleunt näe du har ju så mycket mer poetiska manslemmar att snaska på så du behöver inte se dig om för lite ombyte antar jag...suck vad pinsam du ärpsk och du tror verkligen att han kommer att kolla upp ett helt album? verkar han öppensinnad tycker du? han kommer möjligen söka reda på något klipp på youtube, höra en tung basgång och se en mörk man som, ve och fasa, kan tänkas använda något av följande: HOE, NIGGA, BITCH. :)
bleunt jag hoppar inte på dig för att du inte gillar devin, jag hoppar på dig för att du gör påstående som du inte baserar på något annat än din skruvade fantasi
bleunt inte alls, du är välkommen att ha vilken uppfattning du vill om samtliga nämnda artister. jag tycker bara att det är oändligt korkat med människor som gör specifika påståenden om musiken som en artist gör utan att ha hört något som dom har gjort. du kan ju inte påstå att alla dom där låter likadant om du aldrig har hört dom, fattar du inte det? haha bra inställning, måste vara svårt för dig att upptäcka nya artister?
Bra med dig nu.
My Louis slippers, polo top linen shorts so my balls dont get hot
hehe ja gud vad det är trångsynt med artister som håller sig inom en enda genre...
du dömmer alltså ut en klockrent orginell rappare pga hans namnval på hans skivor? bra där.
Bleunt: Jag tycker faktiskt att det verkar som att du dömer Devin efter vilka han nämns tillsammans med, och efter hans val av albumtitlar(?). Det är väl ändå liiiite trångsynt?
Vidare tror jag, faktiskt, att Devin inte riktigt är den du fått för dig.
Men håll dig gärna till Anticon, men varför då en gå in i en Chamillionaire tråd? Inte trodde du väl att en så kommersiell rappare skulle ha nått att komma med som faller dig i smaken?
Connected.
skulle haft med Gangsta NIP
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ja du Bleunt, vad händer nu då? När det är bevisat att han inte är ännu en rappare med baggy och bling, och dessutom en som väldigt sällan svär i sina texter? Sen kan man ju disskutera vad "poetiskt djup" är, det är väl ändå upp till var och en att bedöma? Vissa tycker att folk som medvetet försöker vara "djupa" är poeter, medan vissa, däribland jag själv, föredrar vardagspoesi i form av storytelling...
Connected.
Aja, antar att smaken är som baken. Men att avfärda honom som en i mängden bland gangsta/bling rappare är fel. Han har en skön humor i sina låtar, och en självdistans många saknar.
Connected.
Usch ja, rappare som säger bitch och använder sig av grovt spårk. Tacka vet jag explicit versioner av Scatman John. Han är reko han, och snabbt går det!
My Louis slippers, polo top linen shorts so my balls dont get hot