I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Rappers I Know 2007 - Artists Support Filesharing Warning!

Utländsk Hiphop - Allmänt

2007-01-02 10:33

Rappers I Know 2007 - Artists Support Filesharing Warning!

RappersIKnow.com
Sir Frank William Miller, Junior III, är en kille från Brooklyn som jag lärt känna lite genom internet. Han arbetar med att designa skivomslag och har bland annat gjort Lupe Fiascos senaste skiva.

Nu har han dragit igång sin Rappers I Know site igen så jag tänkte bara tipsa om den. Genom sitt jobb har han lärt känna många artister som på den här sidan get honom full tillåtelse att lägga upp deras musik.

Just nu finner du där bl.a:
The Are - Uphill piece of mind EP
Talib Kweli & Madlib - Liberation EP
Nas - Hope (Re)Mixed (Clean / Dirty)

Så håll ett öga öppet för det ommer att komma ut en massa mer bra Hiphop!

www.OffbeatFuckYeah.com

2007-01-02 12:49
Trevlig sida!
The are är en av mina favoritproducenter.
http://soundcloud.com/relicbeats

2007-01-02 13:10

Soft sida  ... 

ROB

2007-01-02 13:26
kanske lite off topic men ville ba säga att den Nas låten knäcker :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-01-02 13:36
hur i helvete kan man skryta om att man har gjort lupes senaste skivomslag, det är det fulaste omslaget jag har sett någonsin.

2007-01-02 13:39
Sjukt soft med lite skön musik, jag menar Talib Kweli jao!!
Först Jesus, sen:

Hiphop, Soul, musik!!

2007-01-02 14:09
Talib EP'n va rätt så skön, diggar "Over the counter" fett
Först Jesus, sen:

Hiphop, Soul, musik!!

2007-01-02 14:31
Han verkar ínte gilla Lupe direkt...
I aint got to breakdance, I aint got to freestyle just to prove I'm hiphop, I'm a grown ass man!
I aint got to write graff, Im allowed to like cash, who you think youre talkin to? I'm a grown ass man!

2007-01-02 15:33
Shit, va trevligt. Har bara lyssnat på några spår av Liberation med Talib och Madlib men det är bra grejer det jag har hört.
Kul med artister som bjuder lite

2007-01-02 16:21
sakuraba P21: Hehe, Nu när du komenterade det kom jag faktiskt på att det inte alls var Frank som gjorde Lupes omslag utan en annan kille som heter Chuck Andersson (NoPattern) som är en grym konstnär och otroligt duktig grafiker och är också en kille jag känner  lite grann genom nätet.
Sorry för att jag blandade ihop dem. Frank är oskyldig!
www.OffbeatFuckYeah.com

2007-01-02 23:05
riktigt bra sida de där tack å jätte mycket!
Iam Not My Hair,Iam Not This Skin,Iam The Soul That Lives Within'

2007-01-03 02:21
The Are - Uphill piece of mind EP var sjuuukt jävla bra!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.