Jin - i Promise (Ny skiva)
Skönt att han gått tillbaka till den här stilen. Tycker skivan är klockren, till skillnad från Emcees properganda. Ni borde checka upp den :)
Visste inte att hade släppt, den ska checkas.
"Tried to freeze time that's why I iced the face of my watch" - AZ
Tror det är krafty plugz, golden child och dem, vet faktiskt inte..
aa har den! den e fet! ingen bullshitt hip hop utan the real thing he still got it! later folks
Har bara snabblyssnat den en gång så kan inte uttala mig hur Jin presterar men beatsen suger verkligen.
Produktionerna håller, det är inget man höjer på ögonbrynen för, men dem duger. Jin dödar ändå beatsen så tycker skivan är grym. Nästan i samma klass som the rest is history med skillnaden på just produktionerna.
är inte golden child en bra producent?
alla säger ju att han är så himla talangfull, men jag gillar itne hans beats direkt...
alla säger ju att han är så himla talangfull, men jag gillar itne hans beats direkt... hahaha, Vad ska vi säga? Årets eller? haha..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Chinese food=Crack
www.plaingold.com
WOOOT chinese food e fet! galen feeling! tycker att skivan va okej. bättre proddare o den skulle säkert va bättre. men jin e bra rappare med pennan o utan pennan så wtf liksom. ingen keff shitt som 50 o de där keffa rapparna som får feta beatsen serverade till dem.. alla kan fan göra en hit med deras beats fan.. aja later folks
alla säger ju att han är så himla talangfull, men jag gillar inte hans beats direkt... hahaha, Vad ska vi säga? Årets eller? haha.. Spöket. Vad är det problemet? Du är årets idiot och borde gå ner på knä och suga om du inte fattar att vi pratar om producenten Golden Child och inget annat.
Älskar när folk gör bort sig och sen bara är tysta och skäms :)
Var det inte den här skivan som skulle läggas upp gratis på hans MySpace eller någonting?
http://www.twitter.com/michaelcrackson
lika tråkig som vanligt..
The Young Phenomenon...
Nope han gjorde så att han lät folk köpa den från honom via myspace, alla skrev upp sig på en lista och betalade och sen direkt när den avr klar skickade han ut den till dem signad :)
haha Jin e skillad som fan :) bästa låten på skivan enligt mig är den Perfect Strangers. reffen knäckish :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
herregud va tråkiga produktioner chinese food var sjysst, men damn, inte en enda låt jag vill lyssna på en andra gång
I was surrounded by powerful entitys of angelic emergence
jag läste att den släpptes gratis på myspace iaf. fanns inte kvar på sidan i förrgår så jag googlade på den och kunde tanka den på så vis. har inte lyssnat på den än. får göra det imorgon.
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
Jin är grym, han har verkligen skills men produktionerna är så jävla tråkiga. Dem flesta låtarna låter likadant och jag pallar ärligt talat inte lyssna på dem. Name Calling och Award Show är dem jag står ut med. Medan Chinese Food är en av årets klockrenaste låtar.
somsagt.. tråkiga produktioner. för mycket av samma.. orkade inte lyssna färdigt på vissa låtar. fanns dock några få som var bra, men chinese food var nog den enda jag orkade lyssna noga på. grym text.
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
snackar ni om de e inte goldenchild som proddat. de e bangout, pluto, mystro, obi&josh. jin hade en tävling oxå, en av dom som beställde hans skiva skulle han skriva och spela in en sång till och sedan åka till denne och leverera låten personligen. o så får man tugga me han 1 dag.
Bubba / Sadulisten > ALL!
Golden child har visst proddat minst en låt på skivan det vet jag :)
Åhh då ska jag beställa skivan och hoppas på att han väljer att göra en låt om mig, för att sedan åka till Sverige och rappa den för mig. Sen ska vi spela Wii resten av tiden - går det endast att beställa genom MySpace?
yeah endast genom Myspace, men tror tävlingen gällde dem som skrev upp sig innan för att skivan :P
crillsNER : har han gjort låten?
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit