Tips till New York resa
Ska dit om några dagar och söker lite sista minuten tips om allt från klubbar, kända (hiphop of course) platser, skiv- och klädaffärer. Gärna så exakt som möjligt med gatnamn och inte bara "i soho finns det.."peace
har sett några trådar om detta. sök i forumet så hittar du nog.checka även här! (Blandat tråd, längst upp. sticky.)
Rucker park
Drygt om Tower records kursat eftersom de har typ hur många affärer som helst... däremot misstänker jag att beat street gjort nått me sitt varande... när jag var där i sommras rea de ut hela butiken... allt från skivor till skivspelare till väskor å kläder... Fulton Street Mall i BrooklynKommer du dit så hittar du åxå ett antal affärer på samma gata... som du kan göra rätt bra fynd i... Sen behöver du inte åka till några "speciella" hip hop grejer för å handla hip hop prylar å feta kläder å skivor å så... räcker att du pallrar dig till stora macys å drjays som ligger bredvid... (34:e gatan?) om jag minns rätt... men det är klart... roligare i brooklyn... strunta i harlem (om du inte bor jävligt högt uppe) det är bara jävligt drygt å ta sig hela vägen dit upp om du inte har all tid i världen på dig...