Tjaa, letar efter låtar med ett trumpet beat, sköna låtar.. Som tex. Jay-z-show me what you got Smif n' wessun-bucktown ugly duckling-turn it up -||- - Just a little samba sånt stuk ;) Kick it ;)
dom är väl inte så trumpna, snarare lite glada?
http://soundcloud.com/80scrackpolo
Aesop Rock - Battery OKEJ, inte för att det är så mycket trumpet, men fortfarande en relativt central del av låten. Sedan är ju låten i sig underbar.
Slick Alex - Mainstream is Everything "Rape is no laughing matter, unless you're doing it to a clown"
Gangstarr---Battle....måste ju lätt va den bästa!
Så sant som det är sagt min hjärna är sågspån/ min indkomstkälla rimblok, penna och tågrån/ Chords
Haha, checka förra veckans aktuella mp3 på whoa! "Just Another Day" med Blezz och Melodiq, alltså. Där har du ett grymt saxofon-/trumpetbeat.
J Dilla - Love Jones från The Shining, enda jag kom på nu, ingen rap på den men ett beat :)
Håller med nitram13 om gangstarr - battle. Det beatet är galet
You already know, den e on lean!
Aa men det beatet är ju garanterat att jag har ;P E en stor gangstarr fan ;)
Memphis Bleek - 534 sjuukt tungt
My Louis slippers, polo top linen shorts so my balls dont get hot
trumpeten i refrängen på Non Prophets låten "The Cure" är väldigt skön...
Så sant som det är sagt min hjärna är sågspån/ min indkomstkälla rimblok, penna och tågrån/ Chords
http://www.youtube.com/watch?v=UxgXGOFR1-0
Sage Francis - Rewrite
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Back From the Dead - House of Pain
Fan mannen, du är fett med ful// Ey, kolla din tand den är fett med gul
Mic Like A Memory
On a average night im likely to stab a fag with a knife/ That's when im chillin' imagine when im mad what it's like/ -Saigon
c-ray walz - first words worse har en galet skön liten slinga.
solar mig i den permanenta glansen av mig själv.
The Game - Church For Thugs (Produced By Just Blaze)
En klassiker som du antagligen redan känner till...Pete Rock & C.L. Smooth med "They Reminice Over You (T.R.O.Y.)"
nitram: Vart hör du trumpeten i den?
bleek - roc-a-fella get low respect it
Don´t judge a book by it´s cover, cause it´s story is as fucked up as any others.
Soul Survivor det är väl rätt givet vad han tror är trumpeter?
jagvillocksåhaenblog.com
Midas: Ja, saxen. Förlåt mitt sarkastiska sätt att säga det på.
feet beat me trumpet är yound dro-rubberband banks
time machine - the assembly line
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Skribent
2006-12-22 13:56
Kev Brown - Albany underbar trumpetslinga!
beatheartsblog.com - freshness!
method man har en på någon låt från tical skivan, kommer inte ihåg vilken och har inte kvar skivan
release you delf kan det vara, om jag kommer ihåg titeln rätt
the game - one night (produced by Nottz)
Shuu
drdope: Är inte det en sax?
Tack så hemskt mkt för alla tips ;D Men nu när vi ändå är igång, vågar man va fräck o fråga efter mörka beats som till exempel: M.o.p-Follow instructions Jay-z-Public service annoucment Jaz-z-Intro (från dynasty)? Nåra tips? Jag gillar mest follow instructions aktigt beat ;) Preemo fo'sho
Ice Cube - why we thugz
Shuu
Grovt nice, Måste säga att memphis bleek låtarna och game-one night var riktigt grova ;D Mer sånt, med sax,trumpet,tuba vad fan som helst ;) Thank u guys n' girls ;D Fortsätt posta!
I gotacha opin med Black Moon. Remixen från Diggin In Dah Vaults.
drdope: Nej, jag tycker det låter som en trumpet. Lyssna igen. Remixen alltså.
drdope: Jaha, jag trodde du snackade om min Black Moon-låt, sorry. Om en trumpet är samma sak som en saxofon skulle väl ämnet hete: Låtar med blåsinstrument. Det finns ju minst 4536372 hiphoplåtar med saxofon, hela 90-talet är fullskitet av dem. Trumpet är lite ovanligare...menmen skitsamma snart är det jul och en trumpet är en saxofon om du vill. Jag tycker det är helt olika sound, men skitsamma.
roc-a-fella get low respect - bleek!
www.myspace.com/victorhollender
Dr Dre - What's the difference
Shuu
hiphopfans är musikaliskt efterblivna, uppenbarligen.
Method Man - Release Yo' Delf
2009
Wu-tang Gravel pit feeet låt
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
Shyne - Diamonds & mac10's Rjd2 - Ghostwriter Jay Z - 1-900 hustler
Hur tänker du nu?
Åh kom på en till: Cypress Hill feat. Tego Calderón - Latin Thugs http://www.youtube.com/watch?v=CFx6O4r3hGo Också rätt given.
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
Kanye Wast - Touch the sky. Det var den första som jag kom att tänka på =)
biffko to di world