Även om det här borde ligga i Elektroniskt-forumet är det klart man hjälper till. Själv tycker jag de två du nämnde är bland de två bästa inom genren nånsin. Men jag kan ju lägga till några som håller nästan samma klass. Blaze: If You Should Need A Friend Intergrated Society: We Lift Our Voices Charles B: Lack Of Love Ten City: Devotion Lenny Williams: Gotta Lotta Luv Om du vill ha den där sanctified soul-känslan i din house, men lämna old school-prylen för en stund kan jag tipsa om några favoriter från senare år också, som: BeBe Winans: Thank You (MAW Mix) Romanthony: Hold On Jasper Street Company: I Wanna Sing Kenny Lattimore: Days Like This (MAW Mix) Jody Watley: Off The Hook (MAW Mix) och så förstås i princip ALLT som Kenny Bobien sjungit in, t.ex.: You Are My Friend (BOP) Rise Above The Storm (MAW) I Shall Not Be Moved (Underground Ministries) U Gave Me Love (Basement Boys) Let Me Show You (BOP) I Can't Give You Anything Nu börjar jag komma från ämnet för mkt, hoppas nåt av tipsen var nåt du gillar och som du inte redan hört peace in the middle eas'