haah fan va lågbudget det kändes :P
SKU - SKU - SKULASON!
hahahaha shit alltså trode den skulle vara bra när ja såg början av trailern ...men ser mer ut som ett skämt nu fan
Bury Me In Pieces Cause They Fear My Recarnation Bitches Screaming Peace When My Squad Face 'Em
HAHAHAHAHA va!?
i roll like a bat out of hell
HAHAHHA va fan håller gubbarna på med!
Don't make me Chris Brown you, bitch!
fyfan vad pinsamt......... hoppas att han släpper filmen och gör bort sig ännu mer.
ni e patetiska, har ni aldrig sett en lågbudgetfilm förr? Snoop har släppt eastsidaz filmen, dipset har oxå släppt en lr 2 lågbudget filmer, o där e mer fast pallar inte rabbla upp alla men fan vad ni töntar ska hata.
hahahhahha WTF???... är detta på riktigt??.. och vad fan gör Master P där??
Get Random!
gillar sådana trailers där man slipper se filmen efter, för att man redan sett allt som kommer hända.. Detta var ganska skrattretande..
är ju inget jämfört vad snoop har gjort
verkar cool, spider är cool
http://www.homage.nu/
fyhelvete. go windows moviemaker!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Såg den utan ljud, verkar vara ett härligt familjedrama. Förutom då att Master P är med och skjuter. Vad fan gör han där?
http://soundcloud.com/80scrackpolo
Master P e G-Units nyaste medlem
"Im known as an ape in the jungle, cause if i see somethin i like thats yours then im takin it from you"
vadå g unit , dom e ju itne ens med?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ska någon jämföra snoops filmer med detta?... då är dom sjuka.. Bones, tex går inte att jämföra med någon så där B-hiphoprulle För Bones e en av dom fetaste.
Ska ni Säga att The Games lågbuget skiit film är bättre ? HAHAH
Klockor Till Salu!
[email protected]
haha. just ja, snoop doggs och ice-t's film. Där gangsters springer runt i en lagerfrabrik hela filmen och skjuter. haha. Man undrade var snoop dogg var, så fick man se han lite på slutet.
menar han allvar den här spider loc?
On a average night im likely to stab a fag with a knife/ That's when im chillin' imagine when im mad what it's like/ -Saigon
fy fan... oscarvinnare rakt av... hahahaha! Sanslöst att folk gr sånt här
Dom avslöjar ju hela filmen i trailern
haha, master p .. vilken höjdare de där kommer bli. lika given som "killa season" :D
Fetaste lågbudjetfilmen e ju förfan mobb deep murda muzik
WAC WAS OWS PBC
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHHAHHAHAHAHHHAHHHAHAH
I'm Rich Bitch
hahahah NOOOOOOOOOOOOOOOOOO från hon kärringen i slutet!! NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Men lika glad är jag för det!
hahahahahaahhaah :)
soundcloud.com/G-O-R-D-A
uma: haha, det kanske var så t.o.m.. :)
The Wrecking Crew bästa nånsin hahahahahaha ska kolla trailern nu
thundercooperfuckinbird
hahaha fy fan den där e ett måste på fyllan ju ja kommer garva så ja pissar ner mig typ
thundercooperfuckinbird
jag trodde ni sa att den va så jävla dålig för att alla hatar g-unit... men sedan såg ja.. och det va fan det roligaste jag sett i hela mitt liv roligare än hela Borat filmen =)
alla e bara haters..spider spelar inte så jävla dåligt däremot så avslöjas hela filmen i trailern typ och på slutet e roligt när hon skriker men annars ähh dom har ju inte budgeten med hollywood stil men en lgbudget film har ju sin charm endå känns lite real haha...dont get emotional bitchboys
det här va riktigt keff men trailern till waist deep va ennu keffare men filmen va feeeeeet !
va de där något slags skämt eller vadå?
"Menace to Society 2 starring me, with more chemicals up in me than you're favorite pharmacy"
haha åh herrejävlar det måste vara ett fucking skämt. Vilket jävla skrik hon får till i slutet NOOOOOOOO
You already know, den e on lean!
Alltså... Första gången jag tittade så tittade jag inte ens klart... Men nu blev jag nyfiken på hur hon lät när hon skrek i slutet... HERREJÄVLAR!! HAHAHAHAHA! Kärringen ÄLGAR ju för helvete!
Jag äger dig.
det är spider loc :D han får ju aldrig släppa skiva 50 gav han denna chansen istället haha
ye ye ye
fiLLadakiLLa Och han lyckades fan inte här heller XD
You already know, den e on lean!
ska man skratta lr skråta liksom
Hageby In The Building ! www.myspace.com/Latincity