1.Cunninlynguists - överlägset bästa sen finns de många som är ok typ luda, TI, scarface, o så men cunnin tar alla
thundercooperfuckinbird
Känns som det är en massa nissar som skriver här som inte ens har hört fler än 10 artister. Någon som ens hört Max Minelli och inte anser att han ska vara på listan?
My Louis slippers, polo top linen shorts so my balls dont get hot
Första Outkast, K-Otix, Showtime, Massinfluence, äldsta Geto Boys-grejerna...allt som inte låter "southern" kort sagt...
Oj fan, nu glömde jag Skillz!!!
Andre 3000(när han fortf kicka) weezy T.I scarface Bun B kan inte sätta dem i någon speciell ordning.
fcuk spleling
Jag röstar på fonky fresh!!! hahahaha
Mr Awesome .. www.myspace.com/mrwillybwooi
Fidelista F22 vet du vad? ja kissar baklänges på alla new york artister.. spec på sådan nerd rap.. fyyyy..
my list.. bun b lil keke big pokey dj paul slick pulla lil flip big mello fat pat boooossiie yooo gottiii..
Räknar vi Skillz, slänger jag honom genast högst upp på min lista! :)
1. T.i! de e juh typ de enda som behöver nämnas fyfaan va jag har svårt för södern. lack of skillz enligt mitt tycke asså..
" Ska vi ... vad är det ni brukar säga? spöa en höna? "
killha P22 hur kommer det säg att alla måste va så underground som möjligt vissa människor kanske tycker om paul wall och tycker han är bra....
Räknar man Atalanta som söder?
Atlanta och VA är södern. Atalanta är Italien ;) Klart Skillz räknas. From Where??!!?
A jag tyckte det var nått fel när jag skrev Atalanta. Vad fan e VA?
Ganxsta N.I.P K-Rino Point Blank Project Pat Nasty Nardo Scarface Bushwick Bill
till alla er som skriver lil wayne ni kan lika gärna sudda ut det och skriva gillie tha kid istället
Jadu
BossHogg P0 Max Minelli är grym (har honom på min lista) men han är fan inte så odiskutabelt övertung att han MÅSTE vara med på en top-10...
Skivsamlare
2006-11-24 21:37
skönt att någon/några nämner lil keke. han så mycket är musikalisk än de flesta andra. jag måste säga att slim thug har växt mycket för mig också. playa fly borde man nämna också, även om jag är osäker på om det är midwest eller södern.
lol!!! hur kan man säga G-Unit.. de kommer från södra NY om jag inte minns fel.. men här inne snackar vi Dirty South!! däremot är G-Unit South a.k.a Ca$hville Records lätt de bästa med YOUNG BUCK D-TAY B.G. LIL' SCRAPPY
Get Random!
B.G. är ju inte signad på G-Unit ....... yes playa fly är ifrån memphis .... tycker Lil keke är så jävla ojämn jämt vissa skivor är sjukt grymma sen dom nyaste han har släppt har varit jävligt ojämna och dåliga
RIP DJ SCREW
Durrty south är inte min kopp te men Scarface, Slim Thug och T.I. förtjänar att nämnas..Eh, Paul Wall och Mike Jones kan äta min kebabspya som kommer ligga på medis efter kvällens runda.
Watch me get down in your Province, town, or populace Cause in my life, rhyme is Prime, posses the matrix like Optimus
L.O.G. Scarface Dj Screw B.G. Fiend Nagra for att de varit sa viktiga i formandet av sodern soundet och en del for att de ar fetbra!!!! Finns manga som jag varkligen diggar men som ar tveksamma om de plattsar pa en "best of" lista. Diggar varkligen snubbar som Doleamite, CMP, South Warning, Disturbed Young Hustlas, Ms.Tee, Ghetto Twins, Think Twice m.m. men debaterar om de platsar pa listan.
http://cosmichustlegroup.blogspot.com
Sen far man inte glomma bolag som No Limit och (tidiga) Cash Money, 2 av de basta nagonsin, de kommer alltid att regera.
http://cosmichustlegroup.blogspot.com
Soul Survivor: Atlanta ligger dock i Georgia... Om du nu menade att Atlanta ligger i Virginia.
Sittin sideways...
1.Devin 2.Deacon 3.Bun B 4.lil wayn 5.scarface 6.Ludacris 7.David Banner sen har jag ett frågetecken, twista? mröda mig
Andre 300 Young Buck Big Boi T.I. Ludacris
your heart pump project kool-aid
hahahaha young buck den var rolig :P
"Idlewind var ett dåligt album." dumheter, ta och lyssna på det en gång till vet ja riktigt bra låtar: in your dreams the train hollywood divorce chronomentrophobia helt ok låtar: call the law Mighty o peaches idlewind blue morris brown pj & rooster
1. Cunninlynguists enda värt nämna.
Illmaticly ill
BBKing Hehe, Jag tycker faktiskt att Buck släpper rätt bra låtar kanske beror på hans omgivning om ni förstår vad jag menar. Straight Outta Cashville var ganska bra tycker jag. Sen så vill jag ha med Stat Quo också Get Low är tung och hans låtar på Re-Up likaså. Statlanta kan bli hur bra som hälst. Ska också tillägas att jag inte gillar rap från södern. De flesta beatsen är hur jobbiga som helst.
Puserb: Nej jag menade att både Virginia och Atlanta, Georgia ligger i södern.
SS: Ok, misstänkte det. Men om jag missförstod kunde andra, därmed har jag ett existensberättigande i tråden haha...
Sittin sideways...
min lista iaf... Chamillionare Bun B Pall Wall Illdose Devin The Dude Scarface Ludacris Z-Ro Är Eastcoast torsk dock, så jag är bara hyfsat insatt.
Sittin sideways...
Little Brother och especially Phonté också.
Sittin sideways...
Ja! Little Brother glömde jag!
Ludacris, Andre 3000, Ce-Loo
http://www.myspace.com/danielscriptchess
elem P18 Sen så vill jag ha med Stat Quo också Get Low är tung och hans låtar på Re-Up likaså. Statlanta kan bli hur bra som hälst. Get Low är med på Re-Up? :P
You already know, den e on lean!
Trae T.I Young Jeezy Pimp C Bun B Young Dro Rick rossDessa var tunga förr .. Paul wall Chamillionaire Lil FlipSöderns värsta och sämsta rappare .. Vem? Mike jones!
och vem fan är du?
Sebbewhiteboy Jo, det vet jag väl. Var lite trött :D
Lil' Wayne Outkast Young Jeezy Rick Ross T.I. Sage Francis (Ja han är ju från Miami ;) För att nämna några.
Would I shit you? You're my favourite turd.
Soul_Survivor_II P28 Ja det är ju helt klart en snuskigt tung skiva, har dock aldrig tänkt på Skillz som en rappare från södern... Soundet på den skivan låter ju bra mkt mer norrut liksom. Ganska stor skillnad mot de flesta artister som folk i denna tråden har radat upp...
Scarface Pimp C Bun B T.I outkast Young jeezy lil wayne Cunninlynguists Devin the dude Ludacris Z-ro Soulja Slim Project Pat Pastor Troy Geto boys Rick Ross
Högt liv
Virginia är väl knappast södern (ang. Mad Skillz).
PS. Your cunt is in the sink