The Game - One Blood Remix
Game säger att han ska släppa en One Blood Remix inom mindre än tre dagar, den kommer vara femton minuter lång och följande artister kommer medverka:T.I. Jim Jones Lil Wayne Nas Snoop Dogg Young Jeezy Rick Ross Jadakiss Styles P Fat Joe E-40 Twista Norega Ghostface T.I. Bun B Chamillionaire Young Dro Dub C PitBull Clipse Slim Thug Kanske (rykte): Ja Rule Lil' Eazy Ice Cube Crooked I Juelz Santana Kanye West Yukmouth Intervjunhttp://www.zshare.net/audio/the-game-big-von-interview-11_04_06-realtalkny-mp3.html
Street's disciple, I rock beats that's mega trifle
7e skulle den släppas va?... vi alla vet ju att lil wayne komemr lägga det bäst
Är ni korkade? Nas Jadakiss Styles P Fat Joe Twista Ghostface Killah är väl dem som är riktiga rappare på hela den där låten. Och jag hoppas att ghost skiter i att vara med på den där låten.
ghostface e väl den enda som e riktig rapparer??....nigga please
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ja rule är med, irv gotti har svarat på de där i någon intervju.. game ska ju tydligen va med på ja's kommande platta också
Fan alltså. varför gör jag en lista med 6 namn i och menar bara ghostface? Jag menade såklart alla 6 rappare. Och sen så vill jag inte att ghostface ska vara med på sånt här. När nästan hela listan är full med skit rappare bara.
fy fan i helvet va hett det kommer bli, ja och game är lugna med varandra nu. står rätt utförligt i nya XXL.
SKU - SKU - SKULASON!
Inte Busta?!!! Nåja, lär bli fett och jag kommer lyssna.
Legion=sötast
Lil' Eazy..? Dom två drar väl inte riktigt jämnt med varann? Eller är det löst?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
låter inte helt fel alltså.. kommer nog bli redigt bra!
C A S H F L O W - C L O T H I N G // BLOGG.CASHFLOWCLOTHING.COM
weiner p13äru korkad lr ghostface knäcker!!! dipset e skit !!
---:--: nak nak
tonytornado P2 menar du ens allvar att du tror att lil wayne kommer lägga bäst av alla dom han låter fan som en gnällig skolunge som inte fick va med på datten....
RobMayth P20 jag tror inte att weiner menade att ghostfase är dålig.. kanske mer att det "förstör" hans stil att va med på sånahär låtar.. fast ajg vet ju inte..
Om denna låt blir av så blir det ju indirekt en diss mot 50 och g-unit, oavsätt om inte texterna handlar om g-unit. Budskapet blir ju liksom "kolla-vilka-rappare-jag-har-hookat-med-fifty!" Jävligt kul intiativ dock, hoppas det blir av.
andrew: Ja, du har nog rätt i det. För om jag tänker rätt o minns rätt nu. Så har väl 50 cent haft beef med alla dem, förutom Snoop? Och om ni visste så är det faktiskt Wu-tang clan som hade Junior Reid först med att göra en låt. "One Blood Under W". Så varför skulle inte Ghost passa in där? Dock är Wu's beat mycket mycket bättre än games..
Den här låten ska man helt klart kolla upp när den släpps. Men Lil' Eazy lär antagligen inte vara med, de är hade väl nyligen beef?
tycker detsamma som philip det är inte så bra beat på låten om han nu kämpat så hårt o få me alla dom här så borde han tagit något bättre
ReeB P0 hehe jag vet faktiskt inte, men kolla din närmaste pressbyrå annars. game the man är på utsidan och ser stenhård ut du kan inte missa han i tidningshyllan :DBryshan P18 dom rapparna som är listade lät tycka beatet är galet, annars hade dom nog inte velat kicka över det.
SKU - SKU - SKULASON!
Ärligt talat - är inte originalet med Junior Reid tyngre?
HEARTBEAT - No. 1 in modern and classic R&B :: www.heartbeat.se :: facebook = "Heartbeat family"
Game i stockholm komer nog bli nådigt fett!
karl-AnToN jag tror inte jag vet att lil wayne kommer lägga det bäst....ta och lyssna på birdcall remix så får du höra den bästa versen som nånsin lagts... its weezy fucking baby please say the baby!
fan va alla ska klaga pa allt gem gor. damn ge snubben liten credit. han forsoker gora sa bra han kan ifran sig. vad mer vill ni??? fuck off
Shuu
dirtyfist ghostface måste va den dåligaste rapparen i hela låten..
karolina: jaha, vad roligt för dig då!
busta rhymes, fabolous, papoose, xzibit ja vill ha dom namnen!
Gå in på www.filmbloggen.devote.se ! Sveriges populäraste filmblogg.
ahhahaa blackwall street är helt jävla sämmt
imorrn
weiner P17 word.... men låten kommer bli riktigt fet allså
e det samma beat som game körde på? dem borde ta wu tangs istället tkr jag
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
Remixen är ute nu
Bury Me In Pieces Cause They Fear My Recarnation Bitches Screaming Peace When My Squad Face 'Em
vars?
www.myspace.com/Paaso1
Shit, den var het, men lång, riktigt lång :)
Sjukt fet låt.
Street's disciple, I rock beats that's mega trifle
CHEAAAAAA!! jim jones lägger ju det fitt-tungt i början!! braaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aa fan va feet asså....d e ju en indirekt diss till g-unit damn va fet den va
vore riktigt fett om man kunde tanka den nånstans!!
fan jag kan inte smälta hur fett det här är.
SKU - SKU - SKULASON!
Ja rule dissar eminem lite i slutet
dirtybitch ta den tid du behöver för att komma på vad kokalina betyder.
vad dåligt av jarule o dissa på en sån här låt? har iofs inte hört låten ännu
ye ye ye
fat joe drar ju en liten mini diss till 50 med så spela roll.... men som crunk dude sa lil wayne visar att han är the best rapper alive
Något utdraget...
THE SWEDISH MIXTAPE CARTEL http://www.twitter.com/djcrona http://www.facebook.com/djcrona
Haha i got you bitch in my arms ;) koka! och bra att ghostface inte var med på låten. :)
och bra att ghostface inte var med på låten. :) eller hur efter hans senaste wacka skiva så har han ju blivit lika wack som big l. game time nigga
twista o kurupt la bäst tycker jag, riktigt fet låt asså