Jämn klass med jedi mind tricks
Tjo Har blivit lite kräsen med hip-hop nu när jag lyssnat på jmt och tänkte höra vilka artister som håller samma klass eller kanske till och med är bättre. Så slälng upp lite namn nu om det finns...
immortal technique e tung
"Menace to Society 2 starring me, with more chemicals up in me than you're favorite pharmacy"
non phixion arsonists immortal technique
On a average night im likely to stab a fag with a knife/ That's when im chillin' imagine when im mad what it's like/ -Saigon
det är alltså politisk mördarrap du är ute efter eller.. Micranots
FREE Ayatolla.
ja tycker ju inte jmt håller hög klass, så ja kan tyvärr inte hjälpa dig, å nu när stoupe är ute ur bilden blir de nog inte bättre om man säger så.
köp dig lite gangstarr i stället
Wordlife no doubt baby
ja tycker ju inte jmt håller hög klass, så ja kan tyvärr inte hjälpa dig, å nu när stoupe är ute ur bilden blir de nog inte bättre om man säger så. stoupe är inte alls ute ur bilden. hela nya skivan är proddad av honom precis som vanligt så jag vet inte vad du menar förutom om att de har en ny dj, kommer inte på nu vad han heter men allt är som vanligt.
army of the pharaoes fan...där har du alla bra mc
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
- i whip my ass with tichue that's harder then you -<br> - http://dropitheavy.blogspot.com/ -
Philip, plus att den Djn alltid hängt med dom,han e egentligen Dj på Outerspace,han var vart me länge.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
DJ Kwestion is also a part of the group, mainly scratching choruses on the turntable. Kwestion (or Kwes) is also a part of the group Skratch Makaniks. Kwestion was a replacement for JMT's previous tour DJ, Drew Dollars, who inexplicably is no longer affiliated with the group.
Tour dj, ja. Stoupe är flygrädd och följer därför aldrig med och spelar på turneér som kräver att han ska flyga.
"Jag var också rap när jag var fjorton år man."
Stoupe är flygrädd och följer därför aldrig med och spelar på turneér som kräver att han ska flyga. :-0 Annars finns det ju massor av artister som är bättre än JMT.
Beat the odds like an abusive freak show owner
Outerspace är på många plan bättre än JMT. Och de håller samma stil
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor
reef the lost cauze och chief kamachi! dom håller tom högre klass
Fuck karma, I don't need karma!
jmt håller hög klass , som sagt , men army of the pharaoes är riktigt tunga också . outerspace tkr jag intelias mkt om , 7l & esoteric , möjligt vis isf.
inte lika*
Producent
2008-05-01 20:20
Living legends är nog en av dom bästa hiphop grupper i dagens hiphop
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
livin legends värekar va kung
Canibus? Hela hans album "Rip The Jacker" är proddat av Stoupe. RIKTIGT jävla bra album. =D
Randam Luck
... va ska du me bil o villa när du mår så jävla illa ?
Arsonists, och gillar du Arsonists kommer du digga Society of invisibles..
Your "best"!? Losers always whine about their best. Winners go home and fuck the prom queen.
Snow Goons The Odd Couple, lite mer women love ;)
Outerspace, La Coka Nostra, Non Phixion, Necro, Army Of Pharaos osv.. Dem hamnar väl under samma kategori..
Ra d rugged?
Ill bill utan att tveka, han håller samma klass med winnie och dom låter rätt lika
fuck that, jag är hardcore. jag kan ligga hur länge som helst i min egen avföring och vänta på nån Dieallot
Producent
2008-05-08 11:40
vinnie the paz (haha) kan bara rappa på ett sätt och om en sak. så när du tröttnat på det kan du kolla in lite apathy eller celph titled.. men det mesta från demigodz klicken är nice.
Level 8 Studio - www.level8studio.se Norra Botkyrka - Svensk rap's födelseplats!
oddity
fortsättning följer...
Juce crew/DITC..Kolla generellt hiphop 86-96 då var det så bra det kan bli..orkar inte ge tips, ganska lätt om du checkar google och hittar klassikerna..du behöver dem om du tycker JMT är the shit..annars är du dum och nej det handlar inte om smak, deal with it!
hej fitta