I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

XXL berättar om några spår från Hiphop Is Dead

Utländsk Hiphop - Allmänt

2006-10-06 16:06

XXL berättar om några spår från Hiphop Is Dead

http://xxlmag.com/online/?p=5224

Många Will I Am tracks men ingen Primo. Men det betyder inte att han inte kommer dyka upp på någon av dem andra spåren.

Brassknuckles in your face!

2006-10-06 18:03
"Game can't get a Dre beat for his album but he's on one on Nas' LP. Might be last time we ever hear Game on an official Dre beat. Surprisingly, Jones and Taylor are a good combination. Still I like the Doctor's Advocate Nas/Game connection better. I also secretly heard that one and the QB soldier spits some shit on there like "Pro-black, I don't even pick cotton out of aspirin bottles." That's some "Back to the Grill at the BBQ" shit.''

Det later fett gryymt, shiiiit cant wait. fyfan far gashud nu.
Damn
Shuu

2006-10-06 18:04
OK. Here's the kicker boys and girls: Nas and Game together on a Dr. Dre track. I repeat: Nas and Game together on a Dr. Dre track. That's right, rap scholars:

ska det sta i borjan
Shuu

2006-10-06 18:13
får mer och mer känslan av att albumet inte kommer att leva upp till mina förväntningar. vet inte varför riktigt...

2006-10-06 18:17
Will I Am please...
"I'll get the mexicans to fuck up Xzibit again if he don't pimp my ride" - Celph Titled

2006-10-06 18:21
Will I Am got soul
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2006-10-06 20:07
Will I Am är en kass rappare, medlem i en numera kass grupp.

MEN, Will I Am är utan tvekan en grym proddare.

2006-10-06 20:08
Hur som helst tror jag inte han proddar Fergie beats på Nas plattan iaf.
Manager

2006-10-06 22:47
tycker will i am är riktigt duktig faktiskt..
.. men jay z och nas på samma låt vill jag höra.. ojojojoj fyfan

/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit

2006-10-07 11:29
Jag har jävligt svårt för will.i.am, både som en i BEP och som producent. Jag hoppas bara det blir de två låtarna från will.i.am och att resten är fördelat mellan Kanye, Dre, Just, L.E.S och Primo.
www.plaingold.com

2006-10-07 11:48
Om ändå Dilla hade varit i livet...
Boom Bap 2006.

2006-10-07 12:13
Om ändå folk plockade upp AZ skivan :)

och hoppades på att Preemo, Nas o AZ gjorde en platta ihop med gäster som Jay Z, en gammal liggande vers från Biggie och eventuellt Big L, Freddie Foxx, CL Smooth (med ett Pete Rock inhopp på beatsen), Ghostface Killah, Papoose ....

man kanske borde klippa ihop ett sånt mixtape helt enkelt av redan befintligt material? o skita i hur alla nya plattor låter för dom e alltid lite halvljumna nu när HipHop blivit mainstream ...  allt annat i alla ära men NY måste få komma tillbaka
www.basementality.se - Underground Underdogs

2006-10-14 16:03
^Hehe fyfan vad nice det hade varit! Men du får nöja dig med en eventuell Nas + Primo platta efter Hip Hop Is Dead:

"In addition, Nas and Preemo hope to release their long-brewing collaborative set soon. " told me he wants the next album to be the one that we finally do, just me and him, all the way through -- just a Premier and Nas album," says Premier. "We'll see if that goes down."

Ännu mer goda nyheter. Primo lacar Nas med minst ett beat iaf. på Hip Hop Is Dead.

"As for Nas, Premier produced an as-yet-untitled track for the rapper's forthcoming album "Hip-Hop Is Dead...The N," due Dec. 19 via Def Jam."

"We did one song for the album but we haven't mixed it yet," says Premier, who correctly predicted the disc would be pushed back from its original November release date."

http://billboard.com/bbcom/news/article_display.jsp?vnu_content_id=1003253021

2006-10-14 16:08

2006-10-14 16:09
Det kommer bli nas+jayz eller nas+rakim på ett premobeat!
this is for my niggas and my nymphos, non stop bangin like a dilla instrumental

2006-10-14 17:01
Vill inte läsa..
Kommer bara fucka mina förväntningar, varken positivt eller negativt utan bara ge mig en fel bild säkert.

Men angående Will I Am vet jag inte vad jag tycker.
Rätt soft på beats, men vet inte om jag vill höra Nas på dem.
Kombon är nog inte min grej riktigt, men man vet ju aldrig!
I found a cure for cancer, but it wasn't radio friendly

2006-10-15 15:12
etna P22
That thought has crossed my mind too. Jag tror det blir Jay-Z men hade hellre sett Rakim.

2006-10-15 19:55
Crunk_Dude P16

Vad ar det sa konstigt med det? Jag tror nog de flesta langtar efter Nas platta mer. XXL Mag gjorde en rostning pa de mest efterlangtade albumen. Nas platta lag pa andra plats
Shuu