Doctor's Advocate Pushed Back/Fight w Rass Kass
Firstly "The Doctor's Advocate" has been pushed back by one week to November 14th, 2006 to make room for further promotion and some finishing touches. The follow up to the hugely successful street single "One Blood (It's Okay)" is to be the album single "Let It Ride" which you can expect soon! And finally the aforementioned news about a fight last night at Element in Hollywood where Game and Ras Kass went at it, the two camps are releasing conflicting stories however a dubcnn source stated that The Game did in fact punch Ras Kass knocking him out. As of yet there is no word from either artist officially regarding the incident. Dubcnn will keep you posted on this event and "The Doctor's Advocate" release and first single. www.dubcnn.com
WWW.DUBCNN.COM WWW.DUBCNNAGENCY.COM WWW.DUBCNN.SE
haha Game knocka rass kass, hoppas dom fick det på video
fuck han ! ge fan i ras kass
STICK YOUR DISCO UP YER ARSE!
Efter vad Rass Kass sagt så förtjänade snubben det. snacka om nåns unge i en jävla nonsense rapbeef är förbannat fånigt, då får man vara beredd på att få smäll
hmmm....Ates har en riktigt brra poang. game e ratt stor oxå...tvivlar inte på att de va knock om d hande, men hoppas d inte hande
www.myspace.com/youngivy<br> tro mej, jag är skitduktig på att rappa
Det är en svår månad att släppa platta. Nu har han ingen uppbackning av Dre eller 50 och ska tampas med Jay, Nas och Snoop om skivköparna. Om inte nästa singel går riktigt strålande så tror jag att skivan kommer flyttas ytterligare.
www.plaingold.com
hehe rass fick dabb, varför försöker han förklara bort de.. tror game tar detta lätt.
?- Hur många bor det i Tyskland? - Gôr-many.
Ras har inte ett piss att sätta mot Game ! Kvittar hur lyrisk överlägsen han verkar vara...he ain't got shit ! =) Men....där rök West Coast-enigheten iallafall ... synd...
game är the shit, hörde intervjuvem med ras, klart som fan han nekar att han åkt på dabb!
Don't make me Chris Brown you, bitch!
30 mot två, inte konstigt om han fick stryk
http://www.homage.nu/
Ras är den riktige kungen av the west. Släppte det textmässigt tightaste albumet nånsin 1996 och har släppt tighta saker recently. Det enda Game kan göra är att droppa 30 namn per vers och rida Dr.Dre's dick. Han är fan inte med i NWA, NWA existerar inte längre.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Äh, låt The Game leva i sin lilla låtsasvärld.. =) En begåvad lyricist mot kanske den sämsta rapparen någonsin som har gått platinum. Hoppas att det blir beef, har svårt att tro att ens Game-fanboysen kan missa hur överlägsen Ras är. Kanske inte..
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
såg en tråd om denna beef i games forum, har jag för mig. stort sett alla skrev: "who the fuck is ras kass?" o dylikt. :) hoppas att han krossar game faktiskt, jag är jäkligt trött på många av dem här nya rapparna som kommer in o ska tro att dem kan styra allt.
Bury Me In Pieces Cause They Fear My Recarnation Bitches Screaming Peace When My Squad Face 'Em
Suck.. Aja, kan ju alltid hoppas att detta leder till att fler får upp ögonen för Ras
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Producent
2006-09-17 18:12
text mässigt så e ju rass kass 100 gånger bättre än the game....den som säger annat vet inte mycke om hiphop....
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
mycket intressant beef, faktiskt. roligt att ras kass får höras!!
The Game e on top hate it or love it Ras kass kommer få suga kantarellen
Don't quote me boy, cuz I ain't said shit!
Hm, hur menar du? Textmässigt så är ras kass bäst. street, vet jag inte ens.
känns som game gräver sin egen grav djupare hela tiden.
haha aalla ni ska få som hatar Game att han vinner in the long run om inte snabbare
gama börjar bli för mycket.
Shuu
WWW.DUBCNN.COM<br> WWW.DUBCNNAGENCY.COM<br> WWW.DUBCNN.SE
ah såg inte att tracken va postad här också... Soul on ice säger jag bara...game aint shit
"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."<br> ---Albert Einstein <br>
Dissen e inte speciellt tung... alla som hatar Game hypar den bara för att den e just mot Game... it aint all that det där e inget inte Game klarar av ni e dumma om ni tror annat
GodsSon hur ska game dissa ras kass då? göra två verser om att han slog ner honom bakifrån och att han sålt fler skivor än ras kass?
Aaaa det skulle räcka för min del :/ Respekt till Ras kass men han har inte gjort lika mycket i hela sin karriär, som Game redan har gjort under sin mycket kortare Tänk efter innan ni skriver nåt dumt suckers
"Aaaa det skulle räcka för min del" Du har inte speciellt stora krav på musik eller? Det skulle förklara varför du hypar Game iaf.. =) The Game kan inte svara på dissen, han känner inte ens till innebörden av "lyrical content". Han kan inte dissa en MC genom att rabbla massa namn, vilket verkar varadet enda han kan göra.
Hitta Svenska HipHopTexter på: http://www.hiphoptexter.com
Caliber du e inte så jävla smart va ja skiter i va du skriver du e en prutt för mej
GodsSon är du verkligen 22 år? du använder ett språk och försvarar dig som om du vore 12.
Yes yes
THE SWEDISH MIXTAPE CARTEL http://www.twitter.com/djcrona http://www.facebook.com/djcrona
kommer (förmodligen) få massa skit för detta men men. tänker inte spekulera i vem som har mest street cred eller vem av dom som e hårdast osv MEN jag tycker att game kan/kommer krossa honom på wax, ifall det fortsätter
!LOYALTY!
Hur gammal är Rass Kass? 45?
vill game ha vapenvila med 50? game verkar ha lite svårt att bestämma sig.
ye ye ye
är det beef skiter jag fulständigt i hur vältränad och gangbanger någon är. Må bäste rappare vinna. sen att/om dom slåss på gatan skiter jag i. jag vill höra tunga disslåtar!
"life's a garden, dig it."
Ett slag och han snubben ska ladda bössan? varför inte gå till the game slå honom. leka gangster o ladda sin bössa och inte göra något? Släppa en fattig diss, Game vann iså fall.
Aaaa det skulle räcka för min del :/ Respekt till Ras kass men han har inte gjort lika mycket i hela sin karriär, som Game redan har gjort under sin mycket kortare Tänk efter innan ni skriver nåt dumt suckers du har ju inte ens koll på vad du snackar om, men jag råder dig och alla andra som inte vet vem snubben är till att kolla upp ras lite närmare. lyssna på hans musik så är jag övertygad om att du / ni kommer tyck ras är fetare på alla plan. vet du varför ras inte slagit igenom på riktigt ngn gång? kolla upp hans historik med priority / capitol records så kan du få en uppfattning om hur jävla trasslig hans karriär har varit på grund av idiotiska skivbolags snubbar. game är inget, han är en medioker rappare som namedroppar och hävdar att han är blood. ras kass är en legend och kolla upp vad andra rappare säger om Ras kontra Game så kan du få en uppfattning om hur respekterad han är gentemot game som är en leksaksrappare. hans fanbase består av 10 -16 åriga förortsbarn.
Knulla en skunk
har följt väst sen 93-94... kna inte allt om ras kass men en del o jag vet om recorddeals som gått åt helvete... publishing problem, fängelse o allt skit som ras kass gått igenom. tycker fortfarande att game e grymmare... min personliga åsikt... just nu i alla fall så finns det inte många som kan ta game. men detta är min personliga åsikt... legend eller inte
!LOYALTY!
NAS sa för 3 dagar sen att t.om han tycker Game e en av dom tightaste som finns! Jag tror INTE han skulle säga samma sak om Ras kass... hate it or love it Game's on top
no doubt... ras må vara en legend kanske... game e en blivande sådan
!LOYALTY!
gå trä hahaha
The Game kanske inte är jätteavancerad, men han är vad han säger iaf. Om Game är vad han säger så lider han av multipel personligetsklyvning så mkt som han namedroppar. Blir så trött på nötter som hypar produkter och leksaksartister som Game/50 och alla andra muscletyper utan skills.
I aint got to breakdance, I aint got to freestyle just to prove I'm hiphop, I'm a grown ass man! I aint got to write graff, Im allowed to like cash, who you think youre talkin to? I'm a grown ass man!